abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215790513
Nou de beschrijving van de horrorfilm The Blue Drum klonk goed, dus ik kijken en dacht 'hmm matig acteerwerk maar ik geef t een kans' en ineens was t afgelopen ! :o

Bleek t maar 16 minuten te duren :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:02 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215790774
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
Black doves maar eens proberen. Hebben weer een maandje netflix :)
op mijn lijst gezet :Y
pi_215793158
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soof 3 - Nederland 2022 12 1:50 uur | Comedy, Romantisch
Terwijl Sophie hard werkt om haar leven op de rails te houden, krijgt ze nieuws dat alles verandert. Tegelijkertijd keert haar dochter terug uit India met een grote verrassing.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215793174
Waarom is er ineens een hele buslading films op Netflix die een minuut of 15 duren ? :?
pi_215793188
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:02 schreef TLC het volgende:
Waarom is er ineens een hele buslading films op Netflix die een minuut of 15 duren ? :?
TikTok-films? O-)
pi_215793236
pi_215793598
Skunk was een zware film zeg. Wel prachtig gedaan en een pareltje.
Twiddel
pi_215793983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef summer2bird het volgende:
Skunk was een zware film zeg. Wel prachtig gedaan en een pareltje.
Op de lijst :+
pi_215804734
Almost Christmas - VS 2016 AL 1:50 uur | Comedy, Drama
De vier volwassen kinderen van een weduwnaar keren voor de eerste kerst na hun moeders dood terug naar het ouderlijk huis. Ze brengen veel drama en onrust met zich mee.

Spy - VS 2015 16 2:00 uur | Actie, Comedy, Satire, Spionage
Wanneer haar partner wordt vermoord en een lijst met actieve agenten wordt gestolen, wordt een slonzige CIA-analist ingezet, ondanks haar gebrek aan praktijkervaring.
  Moderator / Social Media snolleke zondag 8 december 2024 @ 21:22:06 #235
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215812720
Net de eerste 4 afleveringen van LA Brea bekeken op Netflix.

Prima serie voor de zondagavond.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215813562
Ik weet niet precies waar in de Bijbel staat dat Jozef en Maria samen met t kindje Jezus op n dravend paard door het vuur reden op de vlucht voor Romeinse soldaten maar -afgezien van sommige onnodige actiescenes- is Mary een prima film met een sterke rol van Anthony Hopkins als Herodes.

:s)
  Spellchecker zondag 8 december 2024 @ 23:10:27 #237
197773 crew  maily
pi_215813567
The Madness ^O^

Nu Black Doves.
Begint als een leuke kerstfilm :P
  maandag 9 december 2024 @ 06:51:18 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215814159
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2024 19:04 schreef Seven. het volgende:
La Brea, aflevering 1: matige acteurs, matig verhaal met matige karakters, matige dialogen en matige special effects.

Het lijkt wel een matige doorsnee Amerikaanse B-serie, maar dan tóch blijven kijken, hè? Eens kijken of we tijdens aflevering 2 in slaap vallen, of dat we er zonder enige valide reden toch nog bij blijven.
Seizoen 1 afgekeken. Er was wel 1 plottwist die toch nog verraste. Verder was het, nou ja.. matig.
Resistance is futile.
  maandag 9 december 2024 @ 06:52:27 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_215814160
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 23:10 schreef maily het volgende:
The Madness ^O^

Nu Black Doves.
Begint als een leuke kerstfilm :P
Keira Knightley :') dat weerhoudt mij wel van Black Doves :P .
Resistance is futile.
pi_215814664
Closed Circuit - VK 2013 12 1:36 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Martin en Claudia zijn topadvocaten en voormalige geliefden. Ze lopen gevaar wanneer ze samen een beruchte terrorist moeten verdedigen.

Renfield - VS 2023 16 1:33 uur | Boek, Comedy, Horror
Na decennia als Dracula's insectenetende dienaar beseft Renfield dat zijn baas een gemene narcist is en dat er een einde moet komen aan hun wederzijdse afhankelijkheid.

The Shapes of Love - Japan S01 2024 12 | Drama, Romantisch
Na een pijnlijke relatiebreuk wil Miu zich richten op kunst en liefde vermijden. Maar een ontmoeting met een afstandelijke, charmante kunstenaar maakt toch iets in haar los.
pi_215816098
Black Doves erg leuk, beetje Fargo vibes krijg ik er bij. Komt een nieuw seizoen dus dit is wel een blijvertje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215816361
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Black Doves erg leuk, beetje Fargo vibes krijg ik er bij. Komt een nieuw seizoen dus dit is wel een blijvertje.
Ja vind 't ook leuk!
pi_215819009
Ik kom n beetje moeilijk door The Madness, dat introdeuntje duurd ook n eeuwigheid trouwens
pi_215821223
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:03 schreef TLC het volgende:
Ik kom n beetje moeilijk door The Madness, dat introdeuntje duurd ook n eeuwigheid trouwens
Kun je gewoon overslaan in de Netflix app op mijn Apple TV in ieder geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215821227
Top serie trouwens The Madness.
Allemaal cabaretteketet!
  Spellchecker maandag 9 december 2024 @ 22:37:46 #246
197773 crew  maily
pi_215821234
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 19:03 schreef TLC het volgende:
zie je dat witte blokje rechtsonder? "intro overslaan" :!
pi_215821627
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Top serie trouwens The Madness.
Mwoah
pi_215821695
Wel een beetje woke, maar daar heeft Netflix wel een beetje last van de laatste tijd. Maar het kijkt wel lekker weg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215822364
Jamie Foxx: What Had Happened Was... - VS 2024 12 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Oscar- and Golden Globe-winning actor. Grammy-winning singer. Beloved comedian. Jamie Foxx returns to the stage to set the record straight.

Polo - VS S01 2024 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze indrukwekkende docuserie biedt een uniek kijkje achter de schermen van professioneel polo en het leven van de spelers op en naast het veld.

Rugged Rugby: Conquer or Die - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Reality
In de obscure Koreaanse rugbywereld meten zeven teams hun kracht, strategie en teamwork in een strijd om tot kampioen gekroond te worden.
pi_215833645
The Kings of Tupelo: A Southern Crime Saga - VS S01 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
In dit bizarre waargebeurde verhaal leidt de complottheorie van een Elvis-imitator tot een vete die uitmondt in een poging de president te vermoorden.

Makayla's Voice: A Letter to the World - VS 2024 AL 0:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Een tiener met autisme ontsluit een vreugdevolle wereld van zelfexpressie als ze voor het eerst haar stem deelt met behulp van een letterbord in deze korte documentaire.

One Hundred Years of Solitude - Colombia S01 2024 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
In het tijdloze stadje Macondo worstelen zeven generaties van de familie Buendía met liefde, vergankelijkheid en de onafwendbaarheid van hun verleden - en hun lot.

Queer Eye - VS S09 2023 12 - Netflix Original | Reality
Leg de zakdoekjes maar klaar! Deze gloednieuwe 'Fab Five' komen met hippe tips, emotioneel geladen make-overs en oprechte ontboezemingen die allerlei gevoelens losmaken.

Thangalaan - India 2024 16 2:28 uur | Actie
In de strijd tegen een tirannieke landeigenaar gaat een stamhoofd samen met een Britse ontdekkingsreiziger op zoek naar goud. Maar dit wordt bewaakt door een mystieke kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')