Leukquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:09 schreef StephanL het volgende:
Viaplay In de slipstream helemaal op Youtube
Toch maar hier. Staat hier beter.
Kees mag ik wel, niet altijd met hem eens maar hij heeft er een leuke kijk op.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leukwas toevallig net aan het kijken.
Volgens de Engelsen zit de FIA al 4 jaar bij RB in de zak. De waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Zo zal RB vast ook met zaken “weggekomen” zijn de afgelopen jaren, het wordt nu gebracht alsof RB overal het slachtoffer is..
2 jaar?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de Engelsen zit de FIA al 4 jaar bij RB in de zak. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
De Engelsen? het was een engelsman die de straf aan Norris gaf, Verstappen weet gewoon heel goed hoe de regels zijn en deed net op tijd een dive bomb om er voor te zitten bij de apex.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de Engelsen zit de FIA al 4 jaar bij RB in de zak. De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Het Engelse publiek, daarbij opgezweept door wat pundits en Toto. Dat gelooft echt dat het allemaal een groot complot is. Bovendien zijn ze ervan overtuigd dat ze zelf enorme engeltjes zijn en altijd worden genaaid door de smerige streken van tegenstanders uit landen met een lagere sportieve moraal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Engelsen? het was een engelsman die de straf aan Norris gaf, Verstappen weet gewoon heel goed hoe de regels zijn en deed net op tijd een dive bomb om er voor te zitten bij de apex.
Dat Norris en McLaren niet slim genoeg zijn om die plek terug te geven en het gewoon weer opnieuw proberen is aan hun, zowel hij als z'n team missen vooralsnog net dat beetje extra dat nodig is.
Ik weet wel hoe Engelsen zijn, ze vinden het leuk als anderen meedoen maar die mogen niet winnen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Engelse publiek, daarbij opgezweept door wat pundits en Toto. Die geloven echt dat het allemaal een groot complot is. Bovendien zijn ze ervan overtuigd dat ze zelf enorme engeltjes zijn en altijd worden genaaid door de smerige streken van tegenstanders uit landen met een lagere sportieve moraal.
Echt zo'n stereotype boomer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kees mag ik wel, niet altijd met hem eens maar hij heeft er een leuke kijk op.
Daarom zeg ik, niet altijd met hem eensquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt zo'n stereotype boomer.
Vond Silverstone 2021 een race-incident, en vond de straf voor Norris gisteren onterecht
Geweldig
Over Norris 5s had die gelijk vond ik. Silverstone 2021 was wel Lewis.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, niet altijd met hem eens
Het ging hem meer om de regel, die is absurd, dat ben ik wel met hem eens, maar als je ze zo hebt moet je het toepassen, al zijn ze daar ook weer inconsequent in.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over Norris 5s had die gelijk vond ik. Silverstone 2021 was wel Lewis.
Maar goed, hij heeft er een frisse kijk op. Mooi om te zien.
Lando is een snelle coureur maar of het nou een goede coureur is begin ik me wel wat af te vragen. Met die starts maar ook met aanvallen, het is het allemaal net niet in vergelijking met de echte top.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geinig wat Rudy zegt trouwens, namelijk wat ik ook zei over Norris: had nou die deur dicht gegooid in bocht 1! (ronde 1) ruimte genoeg.
Hartstikke snel, maar zijn racecraft valt me wel redelijk tegen als die om topposities strijdt. Start bij de sprint was top, maar dat gehannes gister snapte ik weer niks van. Hij had alles kunnen voorbereiden tot in de puntjes, en nog wil het maar niet lukken. Zo zonde dit allemaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lando is een snelle coureur maar of het nou een goede coureur is begin ik me wel wat af te vragen. Met die starts maar ook met aanvallen, het is het allemaal net niet in vergelijking met de echte top.
Dat ze verwachtte dat Verstappen een straf zou krijgen is een spelletje. Als Verstappen een straf zou hebben verdiend zonder dat er contact was, dan was dat allereerst een unicum geweest. Daarnaast verloor Verstappen zijn positie dus dan zou het buiten de baan inhalen van Norris door de vingers gezien worden en was dat al als voldoende straf gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar het was toch vrij snel duidelijk dat Norris onderzocht werd? Dat stond toch gewoon in beeld? De naïviteit dat je helemaal niet verdacht bent snap ik echt niet. In beginsel haal je in buiten de baan. Welke andere omstandigheden er zijn doet er dan even niet toe. Het inhalen is sowieso niet OK. Je kunt dan nog stellen dat je van de baan af geduwd bent en dan wachten op een straf voor Verstappen. Maar denken dat je gewoon door kunt en zelfs nog een straf voor Verstappen verwachten..?!
Wel nog 'Question?' gehoordquote:
En hardop gelachen om Sainz: "I don't know what that means"quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel nog 'Question?' gehoord
Dat was prachtig jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 22:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En hardop gelachen om Sainz: "I don't know what that means"
Ferrari kon gisteren niet falen, ik ga nog geen conclusies trekken.quote:
Gewoon een dikke blunder vanaf de pitmuur. Ze hadden niets te winnen bij die plek niet teruggeven (waren véél sneller) maar alles te verliezen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat ze verwachtte dat Verstappen een straf zou krijgen is een spelletje. Als Verstappen een straf zou hebben verdiend zonder dat er contact was, dan was dat allereerst een unicum geweest. Daarnaast verloor Verstappen zijn positie dus dan zou het buiten de baan inhalen van Norris door de vingers gezien worden en was dat al als voldoende straf gezien.
Als mclaren/Stella echt dachten dat Verstappen gestraft zou worden, dan hadden ze voor de veilige weg moeten kiezen en Norris opdracht moeten gegeven om de positie terug te geven (zoals hij ook direct leek te doen). Norris was duidelijk sneller dus hij hoefde alleen maar binnen vijf seconden van Verstappen te blijven. Hij had zelfs nog een overbodige superveilige inhaalpoging kunen proberen voor als Verstappen toch geen straf zou krijgen
McLaren geloofde er zelf ook niet, ze waagde het er op en kozen er bewust voor.
Het is nog geen topteamquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon een dikke blunder vanaf de pitmuur. Ze hadden niets te winnen bij die plek niet teruggeven (waren véél sneller) maar alles te verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |