Kreeg ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist een bericht van Apple gekregen dat mijn F1TV jaarabo verlengd wordt op 19-2 voor wederom ¤94,99 per jaar.
voor 35 euro meer heb je dan viaplay + F1TV.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
Zojuist een bericht van Apple gekregen dat mijn F1TV jaarabo verlengd wordt op 19-2 voor wederom ¤94,99 per jaar.
Viaplay heeft mij niks extra's te bieden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voor 35 euro meer heb je dan viaplay + F1TV.
Is iets meer dan datquote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voor 35 euro meer heb je dan viaplay + F1TV.
216 euro 12 maanden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie het ja, euro duurder per maand geworden t.o.v. vorig jaar.
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
216 euro 12 maanden.
3 maanden winterstop ervanaf zit je nog op 162.
Enige wat ik krijg te zien is 17,99 per maand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.
Die is per maand opzegbaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige wat ik krijg te zien is 17,99 per maand.
blijkbaar is de winter al voorbijquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die is per maand opzegbaar.
Dit is de tijdelijke kortingsactie.
https://racingnews365.nl/(...)3%2C79%20per%20maand.
#metooquote:
Maar dit is niet het Viaplay-topic toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.
Vorig jaar mislukt om aan te vragenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Ik ben heeeeel benieuwd of mijn f1tv-india-abonnement half februari verlengd gaat worden voor weer ¤28 voor een jaar...
Kan je dan wel in de EU kijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Ik ben heeeeel benieuwd of mijn f1tv-india-abonnement half februari verlengd gaat worden voor weer ¤28 voor een jaar...
#metoo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Dan heb jij het op een andere manier dan mij aangeschaft. Als ik inlog staat er dat ik alleen kan verlengen via de app store. In de app store staat dat het automatisch verlengd wordt medio februari. Ik check een paar dagen vooraf nog even en dan zorg ik dat ik voldoende saldo heb op mijn Apple account. Lijkt erop dat het dezelfde prijs blijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:27 schreef Sally het volgende:
Ik heb gekeken op mn account (betaal via creditcard, omdat ik dan wel de aanbieding kon pakken toentertijd), en zie daar nu ook het bericht dat ik een jaarabo verlengd ga krijgen per 4 maart, en weer voor 94,99.
Dat ga ik denk ik weer doen.
Ja klopt (oh je edit komt tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dan heb jij het op een andere manier dan mij aangeschaft. Als ik inlog staat er dat ik alleen kan verlengen via de app store. In de app store staat dat het automatisch verlengd wordt medio februari. Ik check een paar dagen vooraf nog even en dan zorg ik dat ik voldoende saldo heb op mijn Apple account. Lijkt erop dat het dezelfde prijs blijft.
Edit: Oh wacht, jij gaat via de ‘normale’ route. Dan snap ik dat je niet via een App Store werkt.
Uiteraard heeft al een heel jaar perfect gewerkt.quote:
Mijn account is geblokkeerd door dat ik een VPN erop losliet tijdens vakantie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uiteraard heeft al een heel jaar perfect gewerkt.
Alleen of ze gaan verlengen vraag ik me af, ze zullen het vast door hebben ondertussen dat dit account niet 1x buiten nederland is gebruikt.
Nooit een vpn nodig gehad, zelfs niet bij afsluiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn account is geblokkeerd door dat ik een VPN erop losliet tijdens vakantie.
Zolang je geen raar gedraag toont, doet alles het denk ik, zodra je gaat afwijken slaat ie aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |