Viaplay heeft mij niks extra's te bieden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voor 35 euro meer heb je dan viaplay + F1TV.
Is iets meer dan datquote:Op maandag 20 januari 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
voor 35 euro meer heb je dan viaplay + F1TV.
216 euro 12 maanden.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie het ja, euro duurder per maand geworden t.o.v. vorig jaar.
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
216 euro 12 maanden.
3 maanden winterstop ervanaf zit je nog op 162.
Enige wat ik krijg te zien is 17,99 per maand.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.
Die is per maand opzegbaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige wat ik krijg te zien is 17,99 per maand.
blijkbaar is de winter al voorbijquote:Op maandag 20 januari 2025 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die is per maand opzegbaar.
Dit is de tijdelijke kortingsactie.
https://racingnews365.nl/(...)3%2C79%20per%20maand.
#metooquote:
Maar dit is niet het Viaplay-topic toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Viaplay heeft een jaarabbonement voor 13,79 per maand.
Vorig jaar mislukt om aan te vragenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Ik ben heeeeel benieuwd of mijn f1tv-india-abonnement half februari verlengd gaat worden voor weer ¤28 voor een jaar...
Kan je dan wel in de EU kijken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Ik ben heeeeel benieuwd of mijn f1tv-india-abonnement half februari verlengd gaat worden voor weer ¤28 voor een jaar...
#metoo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:34 schreef DX11 het volgende:
Dan heb jij het op een andere manier dan mij aangeschaft. Als ik inlog staat er dat ik alleen kan verlengen via de app store. In de app store staat dat het automatisch verlengd wordt medio februari. Ik check een paar dagen vooraf nog even en dan zorg ik dat ik voldoende saldo heb op mijn Apple account. Lijkt erop dat het dezelfde prijs blijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:27 schreef Sally het volgende:
Ik heb gekeken op mn account (betaal via creditcard, omdat ik dan wel de aanbieding kon pakken toentertijd), en zie daar nu ook het bericht dat ik een jaarabo verlengd ga krijgen per 4 maart, en weer voor 94,99.
Dat ga ik denk ik weer doen.
Ja klopt (oh je edit komt tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dan heb jij het op een andere manier dan mij aangeschaft. Als ik inlog staat er dat ik alleen kan verlengen via de app store. In de app store staat dat het automatisch verlengd wordt medio februari. Ik check een paar dagen vooraf nog even en dan zorg ik dat ik voldoende saldo heb op mijn Apple account. Lijkt erop dat het dezelfde prijs blijft.
Edit: Oh wacht, jij gaat via de ‘normale’ route. Dan snap ik dat je niet via een App Store werkt.
Uiteraard heeft al een heel jaar perfect gewerkt.quote:
Mijn account is geblokkeerd door dat ik een VPN erop losliet tijdens vakantie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uiteraard heeft al een heel jaar perfect gewerkt.
Alleen of ze gaan verlengen vraag ik me af, ze zullen het vast door hebben ondertussen dat dit account niet 1x buiten nederland is gebruikt.
Nooit een vpn nodig gehad, zelfs niet bij afsluiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn account is geblokkeerd door dat ik een VPN erop losliet tijdens vakantie.
Zolang je geen raar gedraag toont, doet alles het denk ik, zodra je gaat afwijken slaat ie aan
Kan, alleen ik sluit niet uit dat die organisatie zo groot is dat je niet eens opvalt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nooit een vpn nodig gehad, zelfs niet bij afsluiten.
Ja dat laatste zou je denken, maar ik vind het vooral raar dat mijn bedrag in mijn account op 0,00 staat, ik vermoed dat ze toch iets hebben door gehad en ik niet verlengd ga worden:
[ afbeelding ]
Nou neehoor ik zal nooit 100+¤ per jaar gaan betalen voor die paar races, dan kijk ik ze wel een dagje later, maar dan ook helemaal gratis. Kunnen ze beter die ¤26 van me krijgen dan 0 toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef Droopie het volgende:
krijg je weer miljoenen binnen doordat mensen zoals jijmoeten betalen.
Dst laatste is het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:45 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nou neehoor ik zal nooit 100+¤ per jaar gaan betalen voor die paar races, dan kijk ik ze wel een dagje later, maar dan ook helemaal gratis. Kunnen ze beter die ¤26 van me krijgen dan 0 toch?
Die 0,00 staat er omdat je niet rechtstreeks via F1TV hebt betaald maar via Apple. Je hebt dus geen directe betaling aan F1TV gedaan, vandaar dat bedrag. Komt helemaal goed zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou je denken, maar ik vind het vooral raar dat mijn bedrag in mijn account op 0,00 staat, ik vermoed dat ze toch iets hebben door gehad en ik niet verlengd ga worden:
[ afbeelding ]
Bij mij zie je dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das knap, ik heb niet eens een apple in huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Die 0,00 staat er omdat je niet rechtstreeks via F1TV hebt betaald maar via Apple. Je hebt dus geen directe betaling aan F1TV gedaan, vandaar dat bedrag. Komt helemaal goed zo.
Hier zou het moeten staan. https://play.google.com/store/account/subscriptionsquote:Op woensdag 22 januari 2025 01:59 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das knap, ik heb niet eens een apple in huis.
Ik heb overigens ook wel via google pay betaald (niet via mijn telefoon) omdat dat nodig was voor het india trucje.
Alleen in de play store zie ik weer niks van lopende contracten, dus ben benieuwd.
Nope, niks. Ook niet bij order history.quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier zou het moeten staan. https://play.google.com/store/account/subscriptions
[ afbeelding ]
Heb je meerdere google accounts?quote:Op woensdag 22 januari 2025 02:37 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nope, niks. Ook niet bij order history.
Misschien heb ik dan toch met paypal betaald ofzo. Ik heb wel betaald, want weet nog dat mijn creditcard maatschappij mij belde of ik de betaling in rupies echt wilde goed keuren. Maar het was dacht ik wel via google pay.
Nouja, we zullen wel zien wat er gebeurt.
Nopequote:Op woensdag 22 januari 2025 02:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heb je meerdere google accounts?
Je hebt ook nog https://payments.google.com maar dan houdt het wel op en als ik op je afbeelding af ga heb je het idd via de app afgesloten.quote:
Ja ok, Apple óf Google dan. Als je via een derde partij betaalt zie je bij F1TV zelf 0,00 staan. Dat is bij mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 01:59 schreef DX11 het volgende:
[..]
Das knap, ik heb niet eens een apple in huis.
Ik heb overigens ook wel via google pay betaald (niet via mijn telefoon) omdat dat nodig was voor het india trucje.
Alleen in de play store zie ik weer niks van lopende contracten, dus ben benieuwd.
Goed punt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:19 schreef DX11 het volgende:
Mijn F1TV is automatisch verlengd voor die India-prijs van ¤27,88dan toch maar gewoon weer live kijken dit jaar!
Het was bij mij toen ook een heel gedoe, ik heb het via google pay gedaan maar dan wel weer via de creditcard. Toen belde de bank nog of ik echt een betaling in roepies wilde goedkeuren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:31 schreef shiz het volgende:
[..]
Goed punt.Dat moet ik in 20 dagen dan geregeld hebben... ik had dat geloof ik met Amazon.in gift cards op een nieuwe Apple account gedaan. Shit, moet ik dat helemaal weer gaan uitpluizen hoe dat zat, want automagisch gaat er niks zonder tegoed of kaart.
Ik krijg nu wel dit te zien... 🤔quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Het was bij mij toen ook een heel gedoe, ik heb het via google pay gedaan maar dan wel weer via de creditcard. Toen belde de bank nog of ik echt een betaling in roepies wilde goedkeuren.
Maar nu is het dus wel in 1x goedgekeurd, lekker makkelijk
Ik wou echt dat het me vorig jaar gelukt wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:19 schreef DX11 het volgende:
Mijn F1TV is automatisch verlengd voor die India-prijs van ¤27,88dan toch maar gewoon weer live kijken dit jaar!
Ik heb dat india verhaal met paypal gedaan, maar dan weer wel via google wallet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wou echt dat het me vorig jaar gelukt was
Waarom kan je dan niet gewoon met PayPal betalen of zo. Of de creditcard gebruiken bij een dergelijke betaling ?!
Ja, die Google Wallet mislukte dus bij mij....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:47 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb dat india verhaal met paypal gedaan, maar dan weer wel via google wallet.
Via iPhone of iPad is hij makkelijker: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/f1-tv-via-india-305066. Tegoed kun je kopen bij Amazon India.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die Google Wallet mislukte dus bij mij....
"Verkeerde regio" - van alles al geprobeerd.
Ehm, moet je wel iPhone hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:55 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Via iPhone of iPad is hij makkelijker: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/f1-tv-via-india-305066. Tegoed kun je kopen bij Amazon India.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:15 schreef Droopie het volgende:
Jezus, wat is dat voor puzzel.?
Misschien kan je beter een fokkers helpen fokkers topic openen voor mensen die viaplay hebben en die hun gratis f1 tv account niet nodig hebben voor 30 euro willen afstaan.
Ik ga eerst maar even een berichtje sturen of ze mijn account willen deblokkeren bij f1tv
Ik gebruik mijn mastercard en betaal via google play.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wou echt dat het me vorig jaar gelukt was
Waarom kan je dan niet gewoon met PayPal betalen of zo. Of de creditcard gebruiken bij een dergelijke betaling ?!
Geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn mastercard en betaal via google play.
Via pay.google.com maak je een betalingsprofiel aan en geeft daarbij een adres uit India op. Ik zou wel een nieuwe google account er voor gebruiken mocht je ook ander abonnementen hebben op je huidige account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |