Geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn mastercard en betaal via google play.
Via pay.google.com maak je een betalingsprofiel aan en geeft daarbij een adres uit India op. Ik zou wel een nieuwe google account er voor gebruiken mocht je ook ander abonnementen hebben op je huidige account.
Volgens mij doet Google bij India inmiddels wat lastiger voor nieuwe klanten als je geen Indiase betaalmethode hebt. Bij Apple is dat makkelijk te ontwijken, omdat je daar ook met Apple tegoed kunt betalen (wat je zo op Amazon.in kunt aanschaffen: https://www.amazon.in/apay/detail/apple-store-codes). En Turkije is voor nieuwe klanten duur geworden en daardoor ook niet interessant meer. Lopende abo's houden daar wel de lage prijs.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn mastercard en betaal via google play.
Via pay.google.com maak je een betalingsprofiel aan en geeft daarbij een adres uit India op. Ik zou wel een nieuwe google account er voor gebruiken mocht je ook ander abonnementen hebben op je huidige account.
Ik heb het inmiddels getest met een van mijn test accounts en ik heb het werkend gekregen. Ik denk dat de meeste een google account gebruiken waar al een Nederlands betalingsprofiel aan vast zit en die dien je te verwijderen. Via https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings en dan helemaal naar beneden scrollen en vervolgens op "Betalingsprofiel sluiten" klikken. Dan moet je ook nog de f1tv app via dat google account installeren op je android telefoon om vervolgens de betaling te kunnen uitvoeren. Het zit soms in de details.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:00 schreef NY_Giant het volgende:
Volgens mij doet Google bij India inmiddels wat lastiger voor nieuwe klanten als je geen Indiase betaalmethode hebt.
Ah ok!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels getest met een van mijn test accounts en ik heb het werkend gekregen. Ik denk dat de meeste een google account gebruiken waar al een Nederlands betalingsprofiel aan vast zit en die dien je te verwijderen. Via https://payments.google.com/gp/w/u/0/home/settings en dan helemaal naar beneden scrollen en vervolgens op "Betalingsprofiel sluiten" klikken. Dan moet je ook nog de f1tv app via dat google account installeren op je android telefoon om vervolgens de betaling te kunnen uitvoeren. Het zit soms in de details.
Je kan gelukkig meerder google accounts koppelen aan je telefoon en switchen tussen accounts. Ga maar naar de Play app en klik rechts bovenin op het rondje met een letter.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ah ok!
Maar zoals je eerder al zei zal dat voor veel mensen misschien niet ideaal zijn als je ook nog Nederlandse abonnementen hebt lopen op dat account. En ik denk dat je op deze manier zelfs geen apps meer kunt installeren die alleen in de Nederlandse Play Store staan. Dus waarschijnlijk alsnog een aanrader om hier even een nieuw Google account voor aan te maken.
Klopt ja, dat doe ik al met een Belgisch account voor VTM (al het belangrijke darts helemaal gratis zonder VPN). Handiger dan elke keer een losse apk downloaden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan gelukkig meerder google accounts koppelen aan je telefoon en switchen tussen accounts. Ga maar naar de Play app en klik rechts bovenin op het rondje met een letter.
Iets met darten zeker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt ja, dat doe ik al met een Belgisch account voor VTM.
Dat was bij mij al toen ik ging kijjken in India. Ik kon alleen nog maandabo afsluiten, wat 12x gezien nog wel altijd goedkoper was dan mijn jaarabo wat ik al had, en helemaal goedkoper dan 12x (of zeg 9 of 10x een maandabo in NL).quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef NY_Giant het volgende:
Inmiddels is de truc voor nieuwe afsluiters ook iets lastiger geworden. Want als je via de app een abonnement wilt afsluiten met een buitenlands Google of Apple account (om lagere prijzen te kunnen krijgen), krijg je alsnog geen jaarabonnement te zien zolang je een Nederlands IP-adres gebruikt.
Daar was ik dan ook bang voor, en dan was het 'geld weggooien' natuurlijk.quote:En aangezien F1TV inmiddels veel VPNs blokkeert, loop je dan vast.
Voor mij geen optie voor de Apple, maar mss ooit een keer als ik via Google dan een abo wil afsluiten, en een (e-)simkaart aan schaf.quote:Maar daar is blijkbaar ook al weer een oplossing voor. Met een gratis buitenlandse e-sim kun je zo toch nog het NL jaarabonnement krijgen. Of nog goedkoper, als je ook nog een buitenlands Google of Apple account gebruikt.
En dit is misschien ook nog een optie voor mensen met een iPhone / iPad / Apple TV als je geen buitenlandse accounts wilt aanmaken, maar wél een NL jaarabonnement wilt hebben.
Kan wel hoor. Ik heb het op mijn company's iPad gedaan, hoewel ik eigenlijk een fervent Android user ben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was bij mij al toen ik ging kijjken in India. Ik kon alleen nog maandabo afsluiten, wat 12x gezien nog wel altijd goedkoper was dan mijn jaarabo wat ik al had, en helemaal goedkoper dan 12x (of zeg 9 of 10x een maandabo in NL).
[..]
Daar was ik dan ook bang voor, en dan was het 'geld weggooien' natuurlijk.
[..]
Voor mij geen optie voor de Apple, maar mss ooit een keer als ik via Google dan een abo wil afsluiten, en een (e-)simkaart aan schaf.
Zucht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:11 schreef shiz het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Ik heb het op mijn company's iPad gedaan, hoewel ik eigenlijk een fervent Android user ben.
› https://www.reddit.com/r/(...)v_pro_from_india_28/
Zie pepper linkje 3 hogerquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Geen toegang tot Apple (-shit)
![]()
Met de toevoeging dat je op die manier inmiddels alleen nog een optie voor een Indiaas maandabonnement krijgt, zolang je surft met een Nederlands IP-adres. Dat is alsnog vrij goedkoop natuurlijk, maar als je toch het Indiase jaarabonnement wilt, dan heb je een VPN-verbinding nodig die nog niet geblokt is door F1TV óf een gratis buitenlandse e-sim.quote:
Zie post #151quote:
Ik heb gelukkig via de zaak een telefoon met een Deens nummer. (Vraag me niet waarom)quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:20 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met de toevoeging dat je op die manier inmiddels alleen nog een optie voor een Indiaas maandabonnement krijgt, zolang je surft met een Nederlands IP-adres. Dat is alsnog vrij goedkoop natuurlijk, maar als je toch het Indiase jaarabonnement wilt, dan heb je een VPN-verbinding nodig die nog niet geblokt is door F1TV óf een buitenlandse e-sim.
Krijg je een foutmelding als je wil abonneren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie post #151
Edit:
en daarvóór, #146
Nee, bij betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding als je wil abonneren?
Scheelt ook wat geld, ik heb het niet verlengd, ik kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:25 schreef Jane het volgende:
Portugese jaarabonnement is gisteren inmiddels zonder problemen verlengd.
https://www.totaaltv.nl/n(...)aar-4k-in-nederland/quote:Premium
In de broncode van de website van F1 TV is namelijk een verwijzing gevonden naar een nieuw premiumabonnement van deze streamingdienst. Als tekst bij dit abonnement staat "Creëer je ultieme aangepaste raceview. Snelheden van meer dan 320 km/u in kristalhelder 4K UHD”. Deze woorden laten niets aan de verbeelding over, maar over prijs en introductiedatum van dit nieuwe premiumabonnement is niets bekend.
Zal alsnog goedkoper zijn dan Viaplay met hun kut kwaliteitquote:
Eigenlijk van de zotte he, het is 2025, je betaalt je blauw aan alles qua streaming en sport. En ondertussen zulke discussies.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal alsnog goedkoper zijn dan Viaplay met hun kut kwaliteit
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 24 februari 2025 12:23 schreef DX11 het volgende:
Leuk hoor 4K maar ondertussen zijn alle onboard camera's nog altijd 720p
Vreemd om daar dan pas laat mee te komen, menig abo is al verlengd (en betaald) de afgelopen dagen. Of ze moeten upgrademogelijkheden bieden. Oh wacht ik kijk niet goed, er is dus al een knop, maar je moet er zelf actief naar op zoek, geen mailtje ofzo...quote:
Tijd om naar België te verhuizen.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:51 schreef hole1988 het volgende:
¤17,99 per maand
¤142,99 per jaar (Zal wel niet beschikbaar komen)
https://metadata.prd3.con(...)/Product%20Reference
In Belgie
¤11,99 per maand
¤99,99 per jaar
India is het mooist.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om naar België te verhuizen.
Misschien is het wel beschikbaar als je een lopend jaarabonnement hebt.
Kun je dit ook checken? Want het lijkt er dus op dat voor Nederland Viaplay weer dwars gaat liggen en we inderdaad beter digitaal naar België of India kunnen verhuizen.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:51 schreef hole1988 het volgende:
¤17,99 per maand
¤142,99 per jaar (Zal wel niet beschikbaar komen)
In Belgie
¤11,99 per maand
¤99,99 per jaar
Ik wist niet dat ik een nog grotere hekel aan dat tyfusbedrijf kon krijgen. Maar als dat waar is, hebben ze het voor elkaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kun je dit ook checken? Want het lijkt er dus op dat voor Nederland Viaplay weer dwars gaat liggen en we inderdaad beter digitaal naar België of India kunnen verhuizen.
Dit gaat ze dan opbreken als het in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een nog grotere hekel aan dat tyfusbedrijf kon krijgen. Maar als dat waar is, hebben ze het voor elkaar.
Tyfuszooiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, Firefox is ook nog even uitgeschakeld
Er staat Netherlands ergens tussen, dus viaplay kan het niet blokkeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Kun je dit ook checken? Want het lijkt er dus op dat voor Nederland Viaplay weer dwars gaat liggen en we inderdaad beter digitaal naar België of India kunnen verhuizen.
En dan voor 6 euro per maand toch dat 4k abbo kunnen afsluiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat Netherlands ergens tussen, dus viaplay kan het niet blokkeren.
Denk dat viaplay abonnee's krijgen denk ik f1tv standaard versie in plaats van de premium versie.
Ik zou Portugal doen: kost minder dan België, en vanwege de EU kunnen ze het niet blokkeren (itt India).quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Verkeerde account, NK...?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:28 schreef Droopie het volgende:
Ik ga hier echt een punt van maken als Viaplay 4k blokkeert.
Kamervragen, open brieven naar de media. Maak ze helemaal kapot.
Europa heeft ook een gelijkheidsbeginsel.
Wacht het eerst even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |