Beter rijdt Max vooraan..dat heeft voordelenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Vóór Norris gaat het om
Toch wel een probleem zo te horen op de radioquote:
Trackwalk was niet nodig natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton heeft onderzoek gedaan; ze zijn deels verdwenen
Dat krijg je zonder permanente DRSquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich apart dat Norris niet dichterbij komt.
en dat in een felgroene wagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zhou, de meest kleurloze coureur in tijden.
Minimaal wel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
Sainz klaagt wel maar hij loopt nog steeds uit op Norris
Zhou zeggen van wel.quote:
Auto wordt sneller lichter.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef SiGNe het volgende:
Norris komt voorlopig nog niet dichtebrij Sainz dus dat is goed..,
Altijd toch net voordat een motor ploft?quote:
Omdat die gisteren zijn auto aan gort had gereden en ze teveel onderdelen moesten vervangenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom moest Russell eigenlijk uit de pitlane starten?
Naar het schijnt is er na de kwalificatie aan de auto gesleuteldquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou leuk zijn!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef _UserName_ het volgende:
Deze gaat Leclerc wel binnen hengelen gok ik zo ja.
Nachtwerk aan zijn auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Omdat ze de hele nacht door hebben gewerkt om z'n auto weer in elkaar te zetten na z'n crash in de kwali gisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Omdat te lang doorgewerkt + terug naar Singapore setupquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
vanwege het ritje buiten de baan gisteren en de schade niet op tijd herstelt kon wordenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Bol.comquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Temu of hoe heet die paupersite.
Crash in kwali, een en ander vernieuwd/gewerkt aan auto onder parc ferme.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet op tijd klaar met auto repareren meen ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet jinxen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Feliciteer hier Charles Lecleeerrggghhhh met de overwinning
Inchident free.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Way too soon..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Nieuwe onderdelen dus straf?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Tenzij Max iets vindt in de tweede stintquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef _UserName_ het volgende:
Deze gaat Leclerc wel binnen hengelen gok ik zo ja.
Beetje meer vertrouwen in Ferrari strategie mag ook hè.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Na de crash andere spec onderdelen op zijn auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee. Niet in de normale zins des woords iigquote:
Vaak ben je te bang.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Sainz moet die auto aan de kant zetten als hij brandstof ruikt
waarschuwing gehad en aanpassing aan de auto moeten doenquote:
Dat wel, al zou ik liever Max zien winnen, even wat druk van de ketel. Maar zolang Norris er achter zit is het ook primaquote:
Geen mini DRS en mogelijk nog meer aanpassingen aan de achtervleugelquote:
Draaienquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wat de bandjes gaan doen zo.
Dat waren ze al vanaf VT1quote:
To finish first you first have to finish.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Dit, maar de race is nog lang.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat wel, al zou ik liever Max zien winnen, even wat druk van de ketel. Maar zolang Norris er achter zit is het ook prima
Aah dat heb ik gemist. Aanpassing vleugel?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschuwing gehad en aanpassing aan de auto moeten doen
Gang is alles, remmen is angst!quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef shiz het volgende:
[..]
Beetje meer vertrouwen in Ferrari strategie mag ook hè.
Die treden pas op na de racequote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd wat de bandjes gaan doen zo.
In de coureurs wel (soms), de strategie. Bwhahahahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef shiz het volgende:
[..]
Beetje meer vertrouwen in Ferrari strategie mag ook hè.
2019 GENOTquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Ferrari had nog een oud fuel flow onderdeel erin geschroefd denk ik.
Laat zien wat er allemaal mogelijk is met zo'n rocketship.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:26 schreef Rianne84 het volgende:
Perez laat zich weer van zijn beste kant zien
Terug naar Singapore specquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah dat heb ik gemist. Aanpassing vleugel?
Dat was het antwoord dat ik zocht. Maar het was dus geen versnellingsbakwissel of zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanwege het ritje buiten de baan gisteren en de schade niet op tijd herstelt kon worden
bronquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah dat heb ik gemist. Aanpassing vleugel?
Tsunoda is zijn sollicitatie aan het doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:27 schreef Managarm het volgende:
Perez consolideert zijn negende positie keurig.
Tja dakloos toeren. Mijn cabrio reed ik ook altijd op zijn dooie akkertje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laat zien wat er allemaal mogelijk is met zo'n rocketship.
Bron?quote:
quote:
Bandjes sparen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:28 schreef SiGNe het volgende:
3,1 sec achter Sainz.. gaat echt niet goed als je 0,2 sec per ronden verliest
Radioquote:
Wordt opgelost tijdens de stopquote:
Hamilton is bandjes aan het sparen. Wat Norris doet is half werk.quote:
ze hebben de hele wagenopstelling aangepast geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was het antwoord dat ik zocht. Maar het was dus geen versnellingsbakwissel of zo.
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043 doc 63quote:Mercedes:
Car 63: Gearbox RNC assembly
LHS and RHS rear outboard suspension assembly
LHS and RHS rear inboard suspension assembly
RHS front outboard suspension assembly
Steering column and steering rack assembly
Steering wheel
Front wing/nose assembly
Rear beam wing
Engine cover
RHS radiator assembly
Radiator ducts (previous specification – Art 40.4 declaration)
LHS & RHS sidepods (previous specification - Art 40.4 declaration)
Floor assembly (previous specification – Art 40.4 declaration)
Lower LHS and RHS side impact structures
Hydraulic control manifold
Seat belts
LHS and RHS front and rear brake friction material
Parameter changes associated with the listed items replacement
21quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:29 schreef RAVW het volgende:
Wanneer de bandjes wisselen , welke ronden ?
Dus iets langzamere pitsstop.quote:
Ze gingen terug naar Singapore spec omdat ze geen onderdelen genoeg hadden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben de hele wagenopstelling aangepast geloof ik
[..]
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043 doc 63
Het is nu al spannende genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:30 schreef Mansjester het volgende:
Zou goed zijn voor de spanning in het kampioenschap als Verstappen uitvalt
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:30 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Allard is het de versnellingsbak
Kan wel, alleen dan duurt het wat langerquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
versnellingsbak kan je toch niet even wisselen tijdens een pitstop
Volgens Zak Brown kan RBR allesquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon een goede klap op gevenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom?quote:
Boeit niet. Vóór Norris boeitquote:
Als je pitstop een paar uur is wel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn held.quote:
De gifbeker bij Mercedes moet leeg.quote:
Er komt nog spanning genoegquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:30 schreef Mansjester het volgende:
MURICA!quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef PzKpfw het volgende:
Die gigantische Texaanse en Amerikaanse vlaggen
F YEAH!quote:
Ze raakten elkaar, dus penalty. Als ze elkaar niet raakten was er niets aan de hand, ondanks dat je ruimte moet laten, waar volstrekt niet op gehandhaafd wordt.quote:
Ja, bizar..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze raakten elkaar, dus penalty. Als ze elkaar niet raakten was er niets aan de hand, ondanks dat je ruimte moet laten, waar volstrekt niet op gehandhaafd wordt.
Is al op hier.quote:
Hij is er voorbij hoor..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Perez zit weer eens hopeloos vast achter Tsunoda.
Waar zit Leclerc dan in?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:35 schreef Perox het volgende:
Zie je wel dat die RBR een rocketship is!
Deels ja. Geeft wel altijd reuring, dat mag ik wel.quote:
Toen lag ie dwars in de auto.quote:
Niet genoeg ruimte laten waardoor ze elkaar raakten.quote:
Omdat Toyota het team over gaat nemen in 2026quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Waarom rijdt Haas eigenlijk met Toyota sponsoring?
Onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat Toyota het team over gaat nemen in 2026
nizmoquote:
Nee. Omdat ze te heet worden.quote:
Dat gaat echt goed komen……quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef SiGNe het volgende:
Norris gaat denk ik voor een eenstopper..
Misschien beter om een undercut te doenquote:
Waar staat dat ze Haas overnemen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)FIOvxjafXJWzM7qrvKqD
Morgen, in het Zwanenmeer.quote:
Wat was zijn pace op de harde bandquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef SiGNe het volgende:
Norris gaat denk ik voor een eenstopper..
Zeg ik dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Ferrari hoort of ziet de team radio van de anderen natuurlijk niet zoals wij.
Ach, details..quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar staat dat ze Haas overnemen?
Als Toyota al de F1 in wil is het niet eerder dan 2031.
En zie verder mijn edit.
Uhuhquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef Mylene het volgende:
Norris gaat makkelijk winnen, loopt al in.
En dan gaat ie de pit inquote:
Ja, dat is met jou altijd. Iets met een klok en klepel.quote:
Die spaart alles voor volgend weekend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez loopt niet in op de top 5.
Gras is groenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez loopt niet in op de top 5.
Juist niet, want Sainz moet voor Norris blijvenquote:
Geen idee, niet heel snel in elk geval, hij is al 4,5 sec verloren en z'n banden waren een tijdje niet OKquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat was zijn pace op de harde band
nope en voordeel dat Lec er voor zit dus hij mooi op kan jagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah 22 op geel
Niet zo gek toch
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die spaart alles voor volgend weekend.
johquote:
Had ik wel verwacht maar het duurt idd langquote:
Max rijdt ook niet tegen SAI maar tegen NOR natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
Max niet direct naar binnen om te antwoorden op Sainz
dan pak je toastjes en gebruik je de kaasschaafquote:
Dit kan niet anders dan een stop uitsparen zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat laten ze zich nu undercutten?
Franse kaasquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan pak je toastjes en gebruik je de kaasschaaf
kaasmesjequote:
klopt en dan wacht je liever iets langerquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Max rijdt ook niet tegen SAI maar tegen NOR natuurlijk
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |