SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2024 19:19:59 ]![]()
SKID FUCKING ROW!!!!quote:![]()
![]()
Toepasselijk nummer wel ja!
Slave to the grind was volgens mij het eerste album wat ik ooit op CD heb gekocht!![]()
![]()
![]()
Z'n stem is van het ene moment op het andere wel volkomen naar de klote gegaan, net als bij Steven Tyler, alleen heeft Steven het wel een heel stuk langer volgehouden.![]()
![]()
man man zoekte mijn handy in dunkeln vor de huis
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt![]()
![]()
Heb je m al gevonden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt
[ afbeelding ]![]()
Maar je hebt 'm dus weer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt
[ afbeelding ]![]()
Dus mams had je telefoon en jij zat maar buiten in de duisternis en de kou op je handen en knieën te zoeken?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
ja de moeder hadde het![]()
dat beeld zeigt haar wohnung
![]()
Heeft een lul de behanger opgehangenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk Vt wonen maar wat een lelijk behang![]()
![]()
nee nur kort heb gezien dat ik in dunkeln het niet vinden kannquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mams had je telefoon en jij zat maar buiten in de duisternis en de kou op je handen en knieën te zoeken?![]()
Ik heb een mokerfout behang tegen mijn muur geflikkerd omdat ik snel ff tijdelijk iets goedkoops wilde hebben, maar iedereen vindt het geweldig!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk Vt wonen maar wat een lelijk behang![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft een lul de behanger opgehangen![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nur kort heb gezien dat ik in dunkeln het niet vinden kann![]()
Zou je haast denkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft een lul de behanger opgehangen
Kijk zelf maar is op sbs6Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat voor behang het isquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een mokerfout behang tegen mijn muur geflikkerd omdat ik snel ff tijdelijk iets goedkoops wilde hebben, maar iedereen vindt het geweldig!
Met bloemetjes?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
de van de bar had het haar gegeven normal is vandaag gesloten , maar de moeder hadde het al
over en ur thuis maar had het me niet gegeven![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je haast denken
Kijk zelf maar is op sbs6quote:![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat voor behang het is
Met bloemetjes?
Krokodil, 3D!![]()
![]()
![]()
Maar dan in bovenstaande kleur.
En nee: je krijgt het echt niet zo naadloos!Het patroon loopt niet door tussen de stroken.
![]()
Ja die eerste is verkeerd, die is van Karwei terwijl ik het bij Kwantum gekocht heb voor 25 euro per rol.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat is goedkoop? Ik had dat ook uitgezocht maar dat kwam op 180 euro per rol uit![]()
![]()
Dit ja!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eerste blik denk je: jezusssss
Maar toch heeft het wel wat![]()
![]()
Ow op die 2e foto hebben ze ze rollen horizontaal aangebracht!
Maar dan nog krijg ik het echt niet zo sluitend qua patroon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: