SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2024 19:19:59 ]![]()
SKID FUCKING ROW!!!!quote:![]()
![]()
Toepasselijk nummer wel ja!
Slave to the grind was volgens mij het eerste album wat ik ooit op CD heb gekocht!![]()
![]()
![]()
Z'n stem is van het ene moment op het andere wel volkomen naar de klote gegaan, net als bij Steven Tyler, alleen heeft Steven het wel een heel stuk langer volgehouden.![]()
![]()
man man zoekte mijn handy in dunkeln vor de huis
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt![]()
![]()
Heb je m al gevonden?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt
[ afbeelding ]![]()
Maar je hebt 'm dus weer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
om dat google zoekt de standort mij n wohnblock zeigt
[ afbeelding ]![]()
Dus mams had je telefoon en jij zat maar buiten in de duisternis en de kou op je handen en knieën te zoeken?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:27 schreef mario390 het volgende:
ja de moeder hadde het![]()
dat beeld zeigt haar wohnung
![]()
Heeft een lul de behanger opgehangenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk Vt wonen maar wat een lelijk behang![]()
![]()
nee nur kort heb gezien dat ik in dunkeln het niet vinden kannquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mams had je telefoon en jij zat maar buiten in de duisternis en de kou op je handen en knieën te zoeken?![]()
Ik heb een mokerfout behang tegen mijn muur geflikkerd omdat ik snel ff tijdelijk iets goedkoops wilde hebben, maar iedereen vindt het geweldig!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk Vt wonen maar wat een lelijk behang![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft een lul de behanger opgehangen![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nur kort heb gezien dat ik in dunkeln het niet vinden kann![]()
Zou je haast denkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft een lul de behanger opgehangen
Kijk zelf maar is op sbs6Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat voor behang het isquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een mokerfout behang tegen mijn muur geflikkerd omdat ik snel ff tijdelijk iets goedkoops wilde hebben, maar iedereen vindt het geweldig!
Met bloemetjes?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
de van de bar had het haar gegeven normal is vandaag gesloten , maar de moeder hadde het al
over en ur thuis maar had het me niet gegeven![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je haast denken
Kijk zelf maar is op sbs6quote:![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat voor behang het is
Met bloemetjes?
Krokodil, 3D!![]()
![]()
![]()
Maar dan in bovenstaande kleur.
En nee: je krijgt het echt niet zo naadloos!Het patroon loopt niet door tussen de stroken.
![]()
Ja die eerste is verkeerd, die is van Karwei terwijl ik het bij Kwantum gekocht heb voor 25 euro per rol.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat is goedkoop? Ik had dat ook uitgezocht maar dat kwam op 180 euro per rol uit![]()
![]()
Dit ja!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Eerste blik denk je: jezusssss
Maar toch heeft het wel wat![]()
![]()
Ow op die 2e foto hebben ze ze rollen horizontaal aangebracht!
Maar dan nog krijg ik het echt niet zo sluitend qua patroon.![]()
Had eerder verteld van die vriendin van maat van me afgelopen week euthanasie kreeg want klaar met leven..... Vanmiddag bij die maat langs geweest en alles verder prima, tot die kleine naar me toe komt rennen en blij zegt "Kom oompje LYLT, we gaan mama zoeken" Dat komt even aan.quote:Lach met een schone bips![]()
Sow......sorry man, ik kan hier ff geen gepaste reactie op geven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had eerder verteld van die vriendin van maat van me afgelopen week euthanasie kreeg want klaar met leven..... Vanmiddag bij die maat langs geweest en alles verder prima, tot die kleine naar me toe komt rennen en blij zegt "Kom oompje LYLT, we gaan mama zoeken" Dat komt even aan.
Woorden zijn soms echt te hol en betekenisloos.....dit komt echt ff binnen hier.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had eerder verteld van die vriendin van maat van me afgelopen week euthanasie kreeg want klaar met leven..... Vanmiddag bij die maat langs geweest en alles verder prima, tot die kleine naar me toe komt rennen en blij zegt "Kom oompje LYLT, we gaan mama zoeken" Dat komt even aan.![]()
![]()
![]()
Aww.. dat is wel ff heftig ja. Wat moet dat vreselijk zijn. Die kleine beseft het allemaal nog niet![]()
![]()
Breekt je hart idd..quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had eerder verteld van die vriendin van maat van me afgelopen week euthanasie kreeg want klaar met leven..... Vanmiddag bij die maat langs geweest en alles verder prima, tot die kleine naar me toe komt rennen en blij zegt "Kom oompje LYLT, we gaan mama zoeken" Dat komt even aan.![]()
Misschien vertellen dat mama nu een sterretje is geworden ? ( ik weet niet hoe oud het kindje is )Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Viel en valt mij ook zwaarder dan ik dacht. En zijn ook geen woorden voor, kwam bij mij ook ineens echt hard binnen op dat moment met die kleine.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow......sorry man, ik kan hier ff geen gepaste reactie op geven.
Woorden zijn soms echt te hol en betekenisloos.....dit komt echt ff binnen hier.
Mijn maat houdt zich sterk, maar die zit vanbinnen kapot te gaan. Dat voel je gewoon als je samen daar zit. Beetje vaker daar binnen lopen.Lach met een schone bips![]()
Steun hem idd, ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Viel en valt mij ook zwaarder dan ik dacht. En zijn ook geen woorden voor, kwam bij mij ook ineens echt hard binnen op dat moment met die kleine.
Mijn maat houdt zich sterk, maar die zit vanbinnen kapot te gaan. Dat voel je gewoon als je samen daar zit. Beetje vaker daar binnen lopen.
Fuck, nee....ik moet dit echt ff van me af schudden....even wat metal op zetten hier of zo.![]()
4 of 5 weet ik ook niet helemaal zeker. Ben niet goed met geboorte datums.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Breekt je hart idd..![]()
Misschien vertellen dat mama nu een sterretje is geworden ? ( ik weet niet hoe oud het kindje is )Lach met een schone bips![]()
Mannelijke hug voor deze baas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow......sorry man, ik kan hier ff geen gepaste reactie op geven.
Woorden zijn soms echt te hol en betekenisloos.....dit komt echt ff binnen hier.
Ik heb er echt geen woorden voor, man man man...![]()
Het was niet makkelijk erheen te gaan vandaag, maar dat doe je als mens. Toen ik thuis kwam heb ik serieus zitten janken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso goed van je dat je bij hem langs gaatLach met een schone bips![]()
Begrijpelijk man, kolere.....quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was niet makkelijk erheen te gaan vandaag, maar dat doe je als mens. Toen ik thuis kwam heb ik serieus zitten janken.![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Dikke virtuele knuffelquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was niet makkelijk erheen te gaan vandaag, maar dat doe je als mens. Toen ik thuis kwam heb ik serieus zitten janken.![]()
![]()
Had me voorgenomen erna naar mijn moeder te gaan, maar was helemaal leeg. Ik kon het niet meer. Ben naar huis gegaan, poos zitten janken en dat was het wel. Morgenavond dan maar naar moeders.quote:Lach met een schone bips![]()
Koester je momenten met haar!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had me voorgenomen erna naar mijn moeder te gaan, maar was helemaal leeg. Ik kon het niet meer. Ben naar huis gegaan, poos zitten janken en dat was het wel. Morgenavond dan maar naar moeders.
Ik heb dagelijks contact met de mijne. Soms is het fijn, soms is het emotioneel uitputtend, soms frustrerend, maar ik vind die momenten echt belangrijk.![]()
Probeer hem idd maar zoveel mogelijk tot steun te zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Viel en valt mij ook zwaarder dan ik dacht. En zijn ook geen woorden voor, kwam bij mij ook ineens echt hard binnen op dat moment met die kleine.
Mijn maat houdt zich sterk, maar die zit vanbinnen kapot te gaan. Dat voel je gewoon als je samen daar zit. Beetje vaker daar binnen lopen.
Wat heftig, lylt![]()
![]()
Het is in ieder geval goed dat je het niet opkropt. En moeders zal dat heus wel begrijpenquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had me voorgenomen erna naar mijn moeder te gaan, maar was helemaal leeg. Ik kon het niet meer. Ben naar huis gegaan, poos zitten janken en dat was het wel. Morgenavond dan maar naar moeders.![]()
Nou die snapt niet veel meer hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed dat je het niet opkropt. En moeders zal dat heus wel begrijpen
Lach met een schone bips![]()
Ik zag er wel tegenop er langs te gaan, maar viel me wat zwaarder dan verwacht.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Probeer hem idd maar zoveel mogelijk tot steun te zijn.
Wat heftig, lyltLach met een schone bips![]()
Ik keur haar keuze niet goed of af. Dat is iets wat schijnbaar altijd in haar gezeten heeft en ze heeft het hele traject doorlopen. Misschien dacht ze zelf wel dat een kind haar reddingsboei zou zijn. Blijkbaar niet, maar daar ga ik geen oordeel over geven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
Dat kleine manneke zal die momenten nooit kennen, en waarom???Lach met een schone bips![]()
Ohquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou die snapt niet veel meer hoorSorry, bedoelde het niet als kutopmerking
![]()
Weet ik manquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
OhSorry, bedoelde het niet als kutopmerking
Lach met een schone bips![]()
Ik was bezig een tirade te typen, maar nee.....ik moet dit echt ff laten gaan.....ik kan hier ontzettend slecht tegen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keur haar keuze niet goed of af. Dat is iets wat schijnbaar altijd in haar gezeten heeft en ze heeft het hele traject doorlopen. Misschien dacht ze zelf wel dat een kind haar reddingsboei zou zijn. Blijkbaar niet, maar daar ga ik geen oordeel over geven.![]()
Moeje ook nie doen maat. Het is zoals het is, en mijn mening heb ik ook. Maar beter het te laten gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was bezig een tirade te typen, maar nee.....ik moet dit echt ff laten gaan.....ik kan hier ontzettend slecht tegen.Lach met een schone bips![]()
Klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje ook nie doen maat. Het is zoals het is, en mijn mening heb ik ook. Maar beter het te laten gaan.
Ben nu naar een review van Metallica's "One" aan het kijken, maar dat is ook niet echt opbeurend!![]()
![]()
Dat is ook gewoon zwaar. Goed dat je even tijd voor jezelf maakt vanavond en morgen je moeder weer bezoektquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag er wel tegenop er langs te gaan, maar viel me wat zwaarder dan verwacht.![]()
![]()
Snap ik helemaal, maar je kan niet in iemands anders hoofd kijken en wat de beweegredenen zijn voor bepaalde keuzes.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was bezig een tirade te typen, maar nee.....ik moet dit echt ff laten gaan.....ik kan hier ontzettend slecht tegen.![]()
Ik heb net sleeping sun van nightwish gekeken voor ik hier online kwam. Met geluid hard. Dat gaf me weer beetje goed gevoel wel na vandaag. En rust.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt.
Ben nu naar een review van Metallica's "One" aan het kijken, maar dat is ook niet echt opbeurend!Lach met een schone bips![]()
Ik heb momenteel ook veel te verwerken wat betreft familie, band tussen ouders en kinderen, zorg voor Mini-ToT, hoop gezeik er omheen.....ben nu ff een stuk gevoeliger dan normaal.
Kut roepen, (gematigd) zuipen en bolken dan maar!![]()
![]()
Jij ook een brohugquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
Ik heb momenteel ook veel te verwerken wat betreft familie, band tussen ouders en kinderen, zorg voor Mini-ToT, hoop gezeik er omheen.....ben nu ff een stuk gevoeliger dan normaal.
Kut roepen, (gematigd) zuipen en bolken dan maar!![]()
![]()
Als je een klein kind hebt......serieus......dan maakt het niet uit wat je persoonlijke problemen zijn, je BENT er gewoon voor die kleine!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, maar je kan niet in iemands anders hoofd kijken en wat de beweegredenen zijn voor bepaalde keuzes.![]()
Beter!quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb net sleeping sun van nightwish gekeken voor ik hier online kwam. Met geluid hard. Dat gaf me weer beetje goed gevoel wel na vandaag. En rust.![]()
![]()
Zal er wel wat vaker binnenvallen daar, niet dat hij gaat zwelgen in verdriet want dat zag ik nu al beetje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zwaar. Goed dat je even tijd voor jezelf maakt vanavond en morgen je moeder weer bezoektLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: