Is elke ronde problematisch als je linkshandig bent en zo dicht tegen de spandoeken moet afspringen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Witte stapte erg onhandig af in de zandbak
Een paar honderd meter op asfalt wind vangen (op relatief slappe tubes) kost je een stuk meer dan op kop rijden in het veld, met continu start/stop-momenten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso bijzonder dat bij veldrijden het bijna altijd stilvalt bij koplopers rondom startfinisch, terwijl dat zo vaak ontactisch is (of lijkt?)
Ja maar ik heb het idee dat ze dat effect te groot maken in hun hoofd. Vanthoutenhout / Vandeputte verliezen er de koers door, ik denk onnodig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een paar honderd meter op asfalt wind vangen (op relatief slappe tubes) kost je een stuk meer dan op kop rijden in het veld, met continu start/stop-momenten.
quote:Eli Iserbyt moet voor zijn trapincident geen 3 maar 2 crossen op de strafbank zitten. Zijn team Pauwels Sauzen-Bingoal laat weten dat zijn schorsing vrijdagavond al afloopt. Dat betekent dat Iserbyt zaterdag zijn rugnummer mag opspelden in de veldrit in Heerderstrand.
Na zijn trap op de spaken van Ryan Kamp kreeg Eli Iserbyt zaterdagochtend een onaangename verrassing. De UCI had laten weten dat de veldrijder een week lang verbannen werd uit competitie.
Dat betekende dat Iserbyt 3 crossen zou missen: Essen en Ruddervoorde vorig weekend en Heerderstrand volgend weekend. Zondag in Overijse zou hij wel weer startgerechtigd zijn.
Maar tussen de vele verjaardagsbrieven - Iserbyt wordt vandaag 27 - vond de Belgische kampioen ook een brief van de UCI in zijn brievenbus.
Niet om hem een gelukkige verjaardag te wensen, maar wel om de precieze einddatum van straf te communiceren.
Die straf loopt vrijdag al af in plaats van zaterdag. Dat betekent dat Iserbyt zaterdag zijn rentree zal vieren in de Exact Cross van Heerderstrand (in Nederland).
Of hij daar kan verbroederen met Ryan Kamp lijkt weinig realistisch, want de Nederlander is aan het herstellen van een zware val in Ruddervoorde.
Korte mettepenningenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze doen zo te zien echt maar wat. Zelfs een slechte advocaat moet korte metten kunnen maken met de manier waarop UCI haar eigen regels hanteert.
quote:Programma dinsdag 22 oktober 2024
18.00 uur: Junioren mannen
18.02 uur: Nieuwelingen
19.15 uur: Koppelkoers, jeugd met profs
19.40 uur: Elite vrouwen en junioren vrouwen
20.40 uur: Elite mannen en beloften mannen
22.10 uur: Amateurs, sportklasse
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Blanka Vas meteen op punt nu ze verlost is van Lars Boom.
Ja, die werd in het begin ook geïnterviewd, volgens mij zei ze dat ze zelf ook mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat ook Ellen van Dijk, uit buurdorp Harmelen?
Zou er ooit een wielrenner zijn geweest waarbij de fysieke en mentale capaciteiten zo ver uiteen liggen?quote:
Remmert Wielinga.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou er ooit een wielrenner zijn geweest waarbij de fysieke en mentale capaciteiten zo ver uiteen liggen?
Niet verwonderlijk, die heeft nog een jaartje van de sauzen van Saunier-Duval mogen proeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die schijnt in zuid Frankrijk nog steeds monsterlijke wattages te trappen
Dat is betere benzine dan de heren van Pauwels sauzen krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk, die heeft nog een jaartje van de sauzen van Saunier-Duval mogen proeven.
En bij de dames was het commentaar van Marianne Vos en Ellen van Dijk, en die deden het ook leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:18 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik vond het commentaar van Puck wel leuk. En al rijdt ze zelf nog niet, ze kijkt dus wel!
Vorig jaar werd het EK vanwege het slechte weer ingekort tot alleen de zondag, en blijkbaar is dat goed bevallen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had het beetje gemist maar EK veldrijden is ingekort van twee dagen naar één dag (alleen op zondag) zodat de renners de dubbel Koppenbergcross en EK kunnen doen.
Een logistieke nachtmerrie voor sommigen, er worden al van te voren fietsen erheen gestuurd, sommigen sturen na Koppenberg iemand met campertje naar Spanje toe. Belgische bond helpt met de ondersteuning, KNWU alleen voor junioren en beloften...
Alvarado lijkt de EK over te slaan, Fem en Lucinda dubbelen wel. Bij de mannen wil iedereen wel dubbelen behalve Orts. Die kiest alleen voor EK uiteraard.
Maar hebben 'm niet van zijn pelotonvrees af geholpen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is betere benzine dan de heren van Pauwels sauzen krijgen
Jawel, want binnen WLR is er consensus!quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, want binnen WLR is er consensus!
quote:
Dat was over hem ermee bestoken. Betekent niet dat de rest niet waar isquote:
https://streamable.com/cblai3quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Jawel, want binnen WLR is er consensus!
Gelukkig kregen we van Ruben ook te horen dat Mees Hendriks het doet met de zus van Shirin van Anrooij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:17 schreef Szura het volgende:
Wist u dat de gnoom een zandbak in z’n eigen tuin liet aanleggen? En dat de vader van Voeckler weg is?
Mees is al die moeiallen beu.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Gelukkig kregen we van Ruben ook te horen dat Mees Hendriks het doet met de zus van Shirin van Anrooij.
Yupquote:Op zondag 27 oktober 2024 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Heel lang niet gekeken, gisteren wel weer eens (gelijk lichtjes geïrriteerd door de commentator die het steeds had over 'in Heerderstrand' als ware het een plaats, maar so it). Zijn Van der Haar en Ronhaar tegenwoordig de voornaamste Nederlanders (buiten Van der Poel)?
Klopt. Daarnaast heb je Joris Nieuwenhuis, maar die zit momenteel in de lappenmand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Heel lang niet gekeken, gisteren wel weer eens (gelijk lichtjes geïrriteerd door de commentator die het steeds had over 'in Heerderstrand' als ware het een plaats, maar so it). Zijn Van der Haar en Ronhaar tegenwoordig de voornaamste Nederlanders (buiten Van der Poel)?
Nog overwogen er om er langs te fietsen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 06:02 schreef heywoodu het volgende:
Overwogen wel, maar het was leuker geweest om met vriendin en haar werkgever te gaan (die is gek op de cross en gaat er vaak heen, heeft er ook wel leuke contacten voor een leuk plekje ofzo denk ik), maar respectievelijk werken en nog op vakantie zijn gooiden roet in dat etenquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog overwogen er om er langs te fietsen?
https://knwu.nl/nieuws/te(...)lectie-ek-veldrijdenquote:Bondscoach Gerben de Knegt heeft zijn selectie voor het EK Veldrijden op papier. Dat wordt op zondag 3 november verreden in het Spaanse Pontevedra. Nederland start met ambities op een atypisch crossparcours. ‘’Aan het begin van het seizoen hebben de sporters nog niet veel wedstrijden in de benen, maar ik denk dat we in alle categorieën met medaille- en soms zelfs titelaspiraties mogen starten.’’
De Knegt wil aan het begin van het seizoen zoveel mogelijk renners kansen bieden, maar neemt ook de verre verplaatsing mee in zijn afwegingen. ‘’Iedereen die start, zou in principe top 10 moeten kunnen rijden. Er zijn een aantal toppers niet bij.
Joris Nieuwenhuis is herstellende van gordelroos en Corné van Kessel kiest ervoor om vol op de Koppenbergcross in te zetten. Verder missen we Annemarie Worst, die door een eerdere COVID-besmetting nog geen wedstrijden reed, maar ook Puck Pieterse (nog in rust) en Shirin van Anrooij (nog niet gestart). Alle toppers die willen rijden, zijn er.
En we starten ook zeker met ambities. Al moet ik wel zeggen dat we een atypisch crossparcours treffen in een stadspark met niet al te veel technische stukken. Ik verwacht daardoor een snelle maar misschien ook wel tactische koers, waarin we op voorhand duidelijke afspraken moeten maken en de renners iets voor elkaar over moeten hebben.’’
Bij de elite-mannen zijn Lars van der Haar en Pim Ronhaar normaal kanshebbers voor eremetaal, bij de vrouwen – aangevoerd door wereldkampioene en titelverdedigster Fem van Empel – is de hele selectie in staat hoge ogen te gooien. Al verwacht De Knegt wel felle concurrentie op dit rondje van onder anderen Vas en Casasola. ‘’Onze kracht ligt echter in de breedte met veel sterke rensters. Verder hebben we met David Haverdings bij de beloften-mannen, Leonie Bentveld bij de beloften-vrouwen en Cas Timmermans bij de junioren zeker ook troeven bij de jongeren, terwijl bij de junior-vrouwen Mae Cabaca en Noï Moes ook sterk presteren momenteel. Al met al staan we weer met een sterke selectie aan de start, zoals we de afgelopen jaren gewend zijn.’’
Nederland doet niet mee aan de Team Relay op zaterdag. ‘’Logistiek en budget technisch komt dat niet uit. De renners reizen pas vrijdagmiddag aan en zullen de zaterdag gebruiken om het parcours te verkennen, voordat ze zondag hun kampioenschap al hebben. En daar ligt uiteraard onze volle focus op.’’
Selectie EK Veldrijden
Elite mannen
Lars van der Haar (winnaar 2015, 2021)
Pim Ronhaar
Ryan Kamp
Mees Hendrikx
Elite vrouwen
Lucinda Brand (winnaar 2021)
Ceylin Del Carmen Alvarado (winnaar 2020)
Fem van Empel (winnaar 2022, 2023)
Manon Bakker
Inge van der Heijden
Aniek van Alphen
Denise Betsema
U23 mannen
Danny van Lierop
David Haverdings
Guus van den Eijnden
Lucas Janssen
Keije Solen
U23 vrouwen
Leonie Bentveld
Puck Langenbarg
Femke Gort
Iris Offerein
Junior mannen
Cas Timmermans
Rick Versloot
Finn Bastiaanssen
Nick Wisse
Mads Teunissen van Manen
Junior vrouwen
Mae Cabaca
Noï Moes
Kruiswijk heeft brede schouders maar staat superscherp. Vas lijkt ook wel een beetje zwaar te staan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat kleine gezicht van Vas op de schouders a la Kruijswijk is toch een kolderiek gezicht.
Benieuwd hoe we over vijf jaar naar haar carrière kijken, voorlopig lijkt ze alleen in het veld goed te presteren. Van iemand als Alvarado kunnen we inmiddels wel zeggen dat ze echt een veldrijdster is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Fem nu al vaker geklopt dan heel vorig seizoen.
Ja, dat dacht ik ook al te zien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:10 schreef wimderon het volgende:
Heeft Alvarado een Sha'carri'tje gedaan? Lijkt toch een paar cupmaten meer te zijn dan vorig seizoen.
Misschien nog wat kwijt in zijn medicijnkastquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toon had ik eigenlijk wel iets beter verwacht.
Spanning in de cross om P1 is altijd even wennenquote:
David David David!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli tegen Tibo.
We hebben een duidelijke voorkeur.
quote:Een bizar verhaal uit de cross. Mae Cabaca, een Nederlands toptalent, en Deschacht-Hens-FSP gaan uit elkaar. Cabaca had nog een contract tot en met 2025 bij de Belgische ploeg, maar zij en haar entourage besloten om het team te verlaten. Er volgde een fikse ruzie, waarna er zelfs juridische stappen zijn gezet. De 17-jarige Cabaca heeft inmiddels officieel het team verlaten, maar dat is nog niet het einde van het verhaal.
Cabaca staat te kennen als een van de grote talenten van het Nederlandse wielrennen. De piepjonge renster verzamelde verschillende nationale titels in de jeugd, zowel in het veld als op de mountainbike. Afgelopen WK veldrijden werd Cabaca nog zevende. Een knappe prestatie, zeker als je weet dat ze de jongste renster uit de top-8 was. Dit jaar is Cabaca dan ook een van de grote namen bij de junioren vrouwen. Zondag is ze alvast topfavoriete voor de Europese titel bij de junioren.
Begin 2023 maakte Cabaca de overstap naar Deschacht-Hens-FSP, het team van Toon Aerts. Ze tekende voor drie seizoenen. De samenwerking tussen Cabaca en het Belgische team liep vlot, tot begin september. Dan stuurde Cabaca een bericht naar Bart Verschueren, de teammanager van de ploeg. In dat bericht stond dat Cabaca het team wil verlaten omdat ze zich niet meer thuisvoelt in de ploeg. Dat kwam als een complete verrassing voor Verschueren, die dan ook meteen een gesprek aanvroeg.
Cabaca in het zwart
Dat gesprek kwam er, samen met de vader van Cabaca, die ook haar coach en begeleider is. In dat gesprek vertelden vader en dochter Cabaca dat ze het team wilden verlaten om verschillende redenen. Volgens het team waren die redenen allesbehalve gegrond, waarna ze niet akkoord gingen met de contractverbreking. Cabaca moest dus ‘gewoon’ in het tenue van Deschacht-Hens-FSP aan het seizoen beginnen, maar dat deed ze niet. Ze startte in Kleeberg volledig in het zwart en op een andere fiets. De helm die ze droeg, was wel eentje van haar ploeg.
Verschueren zag dat natuurlijk en was ziedend. Hij stelde Cabaca en haar vader officieel in gebreke. Een tijdje later barstte de bom volledig. Cabaca bleef in een zwart tenue en met een andere fiets, maar wel nog steeds met de helm van de ploeg, wedstrijden afwerken. Ze werd zelfs Nederlands kampioene mountainbike, maar dus niet in het tenue van haar team. Dat kwam enorm hard binnen bij Verschueren en co, die dan besloten om de samenwerking met Cabaca stop te zetten. De teammanager achtte het niet meer mogelijk om samen te werken met Cabaca en haar entourage.
Verschueren: “Het is helemaal uit de hand gelopen”
WielerFlits sprak uitgebreid met zowel Verschueren als met de vader van Cabaca, Claudio Cabaca. Beide mannen hebben een andere mening over het verhaal en spreken elkaar meermaals tegen. Bij Verschueren heeft het voorval indruk gemaakt, zeker omdat hij het helemaal niet zag aankomen. “We hebben nooit een signaal opgevangen dat de samenwerking niet vlot verliep. Wij waren heel blij met Mae in onze ploeg, ze is een echt toptalent. We hebben dan ook fors in haar geïnvesteerd, we zagen een mooie toekomst samen. Dat dit zo eindigt, is enorm jammer.”
“Wij vinden het vooral jammer dat we geen gegronde reden hebben gekregen voor het vertrek. In het gesprek met Mae en haar vader hebben we geen enkele duidelijke reden gehoord. Dan is het logisch dat we niet zomaar akkoord gaan dat zij de ploeg ging verlaten. Maar de situatie bleef aanslepen en er zijn veel dingen gezegd die echt niet mooi zijn. Het is uit de hand gelopen en we konden niet meer met elkaar samenwerken.”
Weerwoord Cabaca: “Mae kreeg de leftovers van de ploeg”
Bij Claudio Cabaca horen we een duidelijk verhaal. “Kijk, het is simpel. Wij wilden gewoon weg daar. Ik had al een half jaar dat idee, maar ik heb gewacht tot de zomer. Zij hebben ons een aantal zaken geflikt en daar kan ik niet mee om. Uiteindelijk hebben we besloten om weg te gaan en daar kunnen zij niet mee om. Ze zijn beledigd. Dat is hun probleem, wij wilden gewoon niet meer voor het team rijden.”
“Wat ze ons dan juist geflikt hebben? Het begon allemaal toen Mae iets minder wilde fietsen. Mensen vergeten dat het kinderen zijn, soms willen ze gewoon niet meer. Daarnaast vonden we het materiaal ook niet voldoende dat we kregen. Dat was gewoon heel slecht materiaal. Mae kreeg de leftovers. Op het WK veldrijden moest ze bijvoorbeeld fietsen op banden die drie jaar oud zijn. Dat kan niet.”
“De druppel kwam er toen ze deze zomer niet mee op stage mocht. Iedereen van de ploeg mocht mee, behalve Mae. Ik kan er gewoon niet tegen. We willen niets meer met hen te maken hebben”, aldus vader Cabaca. Verschueren ontkent wat Cabaca zegt. Hij vindt het belangrijk om te benadrukken dat geen enkele renner in het team gepusht wordt in het trainen. Verschueren zegt dat Cabaca altijd de tijd heeft gekregen om haar carrière te combineren met haar studie.
Cabaca heeft verder volgens hem altijd goed materiaal gekregen. Hij heeft ook nooit een andere renner daarover horen klagen. Wat betreft de stage, geeft Verschueren aan dat Cabaca niet veel later al op stage zou gaan met de KNWU. Dit was volgens de ploegleiding niet te combineren met hun eigen stage. Vader Cabaca gaat daar dan weer niet mee akkoord en zegt dat die zaken niets met elkaar te maken hebben.
Onzekere toekomst
De kous is daar nog niet mee af. Verschueren bekijkt op dit moment nog met zijn raadsman of er juridisch nog stappen mogelijk zijn. “Ik vind dit echt enorm jammer. Wij zijn correcte en brave mensen. We zoeken geen ruzie, dat is het laatste wat ik wil. Maar wat er gebeurd is, kan echt niet. We lijden als ploeg schade in dit verhaal. We zijn dus aan het bekijken of we nog iets kunnen doen. Maar ik wil er ook geen uren energie meer aan besteden.”
De entourage rond Cabaca is alvast bezig met de toekomst. Vader Claudio vertelt wat ze nu van plan zijn. “Mae zal in het zwart blijven koersen de komende weken en maanden. We hebben al verschillende aanbiedingen gehad – bijvoorbeeld van Alpecin -, maar daar zijn we niet op ingegaan. Misschien richt ik een eigen ploeg op met mijn eigen bedrijf. Ik wil in ieder geval niet meer uitgebuit worden door andere mensen. Er zijn veel slechte mensen in de wielerwereld. Daar hou ik niet van.”
“Ik wil zelf nog benadrukken dat wij Deschacht-Hens-FCP niet zomaar verlaten hebben. We hebben het team ook niet verlaten omdat we al een contract hebben getekend bij een andere ploeg. We hebben het team verlaten omdat het gewoon niet meer ging. De samenwerking werkte niet. Als het allemaal perfect zou gelopen zijn, waren we wel gebleven. Dat is niet zo en daarom zijn we weggegaan.”
https://www.wielerflits.n(...)se-ruzie-uit-elkaar/
Klinkt toch vooral als een zichzelf overschattende vader...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:38 schreef Nober het volgende:
Ah dus daarom rijdt het grote wielertalent in 't zwart rond...
Toptalent Mae Cabaca en Deschacht-Hens-FSP gaan in fikse ruzie uit elkaar
[..]
Als ik zijn soosjul bekijk heeft deze man een lichtelijke obsessie met de carrière van zijn dochter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Vader Cabaca gebruikt hier het woord ''ik'' nog frequenter dan Louis van Gaal en Leontien van Moorsel.
Die gaat op de shitlist.
Ach. Jammer dat ze niet Mae kon trainen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://indebuurt.nl/vlaa(...)-met-de-massa~88906/
Mae kon niet trainen omdat ze van haar slavendrijvende vader pizza's moest bakken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://indebuurt.nl/vlaa(...)-met-de-massa~88906/
Mae kon niet trainen omdat ze van haar slavendrijvende vader pizza's moest bakken.
Ik heb sinds woensdag het Italiaanse volkslied op repeat staan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
“Allereerst door onze pizza’s, panini’s en bagels te maken met de grootste zorg en ingrediënten van kwaliteit. Ons deeg is natuurlijk gefermenteerd, zonder gebruik van industriële gist en toevoegingen. Elke dag laten we het deeg rijzen, vervolgens wordt het in porties gewogen, in bollen gevormd en laten we het rusten,” legt Claudio uit. “De pizza’s en panini’s worden vervolgens gebakken in een traditionele, Italiaanse houtoven op zeer hoge temperatuur. Dat maakt dat je zacht deeg krijgt met een knapperige basis. En natuurlijk gebruiken we ook verse ingrediënten voor het beleg, ook dat proef je meteen.”
Traditioneel ambachtelijk echt Italiaans. @:maxi-mus
Ik verwacht dat er vandaag meer renners op de fiets blijven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:37 schreef Faraday01 het volgende:
Hoewel het meest memorabele moment van het jaar op deze plek al geweest is.
Meer dan 3, moet kunnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er vandaag meer renners op de fiets blijven.
Zus van, dus die mogen ze omhoog duwenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Nummer 45 is op de zoek naar kwartjes
Ik ben ooit ongeveer net zo traag de Koppenberg opgekropen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jolisa Verschueren gaat een lange dag tegemoet.
Voor een toerist is zonder afstappen boven komen al een prima prestatiequote:Op vrijdag 1 november 2024 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ooit ongeveer net zo traag de Koppenberg opgekropen.
Dat is een stuk makkelijker fietsen.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij De Beer dacht ik in eerste instantie aan Backsteadt.
Eekhoornpak toch?quote:
Ik ving marginaal op.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Heeft iemand Mettepenningen kunnen verstaan?
En iets over toetsenbordheldenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ving marginaal op.
Ik vond Sven Nys die zijn belager ging achtervolgen nog mooier.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vond Sven Nys die zijn belager ging achtervolgen nog mooier.
Bart Wellens kon er ook wat vanquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vond Sven Nys die zijn belager ging achtervolgen nog mooier.
Dat wordt morgen gravellenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een fantastisch gebeuren en dat was het!
Broddelwerk van Lelandais.
30+ km/h, door junioren nota bene.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een fantastisch gebeuren en dat was het!
Broddelwerk van Lelandais.
30+ km/h, door junioren nota bene.
Altijd met die Spaanse crossen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschrikkelijk parcours dit. Dit is een belediging.
MAX!quote:
Gery mag je wel onthouden, dat wordt ook een fenomeen op de weg.quote:Op zondag 3 november 2024 11:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Menno Bentveld is nog mee met Schreiber. En een Française die u niet kent.
Dat andere fenomeen Chladonova valt wel een beetje tegen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gery mag je wel onthouden, dat wordt ook een fenomeen op de weg.
Nu al last van de Vismalus.quote:Op zondag 3 november 2024 11:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat andere fenomeen Chladonova valt wel een beetje tegen.
Onderschat jij nou de werken van Jos en Jan?quote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu al last van de Vismalus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |