Opvallend dat Kanye gecancelled werd om woorden, waar Diddy nog steeds inkomsten en een bankrekening heeft!quote:
Niet gek. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diddy
Las dat vorige week, dat hij dat nog voor de rechtszaak openbaar wilde hebben om zich voor te bereiden
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
Is iemand hier al naar Shrek de musical geweest?
black friday komen er ps5 deals kaneeltjequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gek. Lijkt me wel zo eerlijk.
Lijkt me echt verschrikkelijk sorry.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan best leuk zijn toch?
Wanneer is datquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
black friday komen er ps5 deals kaneeltje
29(?) novemberquote:
Uiteraard. Was het vergeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
black friday komen er ps5 deals kaneeltje
speel je factorio?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Games kopen die ik nauwelijks ga spelen genot.
Dat duurt me te lang ik hou het wel bij Dreamlight Valleyquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang ik hou het wel bij Dreamlight Valley
ik vind die lego bmw motor wel vetquote:
Daar heb ik zelf niet zoveel mee eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind die lego bmw motor wel vet
Moeder natuur zou trots op je zijn hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga niets kopen want ik geef om onze planeet
Nou meid wat erg. Ik loop al tien maanden met een fucked up middelvinger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb vannacht mijn enkel gestoten tegen mijn bed
Heb ik dus een wond van gekregen omdat ik wat vel het verplaatst maar het bloedde niet, kwam alleen wat vocht uit.
Maar het gekke was: ik weet niet eens meer waarom ik uit bed ging om een uur of vier!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou meid wat erg. Ik loop al tien maanden met een fucked up middelvinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |