Snitches get stitchesquote:
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?quote:
Ik ben nog nooit van mijn leven in Albanië geweest. Dit soort geintjes heb jij toch niet nodig Niels, je kunt beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?
Ze stond op tegen de Hitler van Canada.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelooft ze dat ze nog steeds vast zit op een eiland?
Justin Bieber?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze stond op tegen de Hitler van Canada.
We zullen het nooit zeker wetenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Bieber, slachtoffer van de Diddler.
Hij heeft om een lijst met slachtoffers gevraagd toch. Ben benieuwd wie er allemaal op staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Bieber, slachtoffer van de Diddler.
Als ik zie wat je gaat verdienen doe je er goed aan, maar dat zegt natuurlijk lang niet alles. Veel succes in elk geval makker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werd
[..]
Thanks bro, wij gaan peaken.
Ga je direct werken als je klaar bent, of ga je nog wat erna doen?
Ik wil graag ooit nog een keer naar Albanië, ik vermoed dat de vrouwen mij daar erg in de smaak zullen vallen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?
Dankjewel Niels.quote:
Ja alleen ik voel mezelf niet zoveel waard, dat is denk ik het grote probleem.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik zie wat je gaat verdienen doe je er goed aan, maar dat zegt natuurlijk lang niet alles. Veel succes in elk geval makker.
[..]
Ik wil graag ooit nog een keer naar Albanië, ik vermoed dat de vrouwen mij daar erg in de smaak zullen vallen.
Wie is hij?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft om een lijst met slachtoffers gevraagd toch. Ben benieuwd wie er allemaal op staan
misschien was bieber wel mededaderquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat geen van twee dit gaat bevestigen, nee.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Misschien even wat aan de TT laten doen.
Albanië stond wel op je lijstje toch? Was je laatst over bezig, maar was zeker een grapje, wat je niet echt bedoelde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven in Albanië geweest. Dit soort geintjes heb jij toch niet nodig Niels, je kunt beter
Diddyquote:
Dat komt wel als je eenmaal operationeel bent. Van mij werd ook altijd gezegd dat ik te dom, te emotioneel en te impulsief ben, maar dat heeft allemaal te maken met het uit te voeren takenpakket. Pas bij mijn huidige werkgever, waar ik voor het eerst enig verantwoordelijkheidsgevoel heb, begin ik enigszins te ontplooien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel Niels.
[..]
Ja alleen ik voel mezelf niet zoveel waard, dat is denk ik het grote probleem.
Hoe gaat het met jou en de diertjes?
Ik hoop dan dat ik nu een plek op de kop heb getikt waar ik operationeel ga zijn. Net als jou krijg ik ook vaak te horen dom, emotioneel en impulsief te zijn. Maar ik hoop dat ik inderdaad wat verantwoordelijkheidsgevoel ga krijgen. Ik had dat nooit zo makkelijk, en nu je het zegt, klinkt het heel logisch, want met school ging het ook goed toen ik eenmaal een vorm van verantwoordelijkheid voelde. Wil niet zeggen dat ik het allemaal stipt op tijd af had maar toch proberen alles op tijd af te hebben en zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat komt wel als je eenmaal operationeel bent. Van mij werd ook altijd gezegd dat ik te dom, te emotioneel en te impulsief ben, maar dat heeft allemaal te maken met het uit te voeren takenpakket. Pas bij mijn huidige werkgever, waar ik voor het eerst enig verantwoordelijkheidsgevoel heb, begin ik enigszins te ontplooien.
Het is maar één diertje, maar alles is perfect tussen mij en mijn metgezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |