Weet nog niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werd
[..]
Thanks bro, wij gaan peaken.
Ga je direct werken als je klaar bent, of ga je nog wat erna doen?
Wel hard man, stacks pakken. Jij hebt wel echt iets geleerd waarbij je veel stacks pakt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Enerzijds wil ik zieke Stacks pakken. Anderzijds wil ik gewoon leuk werk doen.
Maar denk er nog niet teveel over na.
Je zou met deze opleiding geld m kunnen verdienen ja, maar dat hangt ook af van je eigen capaciteiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wel hard man, stacks pakken. Jij hebt wel echt iets geleerd waarbij je veel stacks pakt?
En ja ik wil ook gewoon leuk werk, geen stress
Best netjes, ik ga nu 4000 bruto verdienen fulltime, maar dat is nog niet echt het grote geld en echt veel groeien kun je ook niet. 5500 en dan heb je de max. Had misschien hetzelfde als jou moeten doen, en die dikke stacks kunnen pakken. Kutzooi.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou met deze opleiding geld m kunnen verdienen ja, maar dat hangt ook af van je eigen capaciteiten.
Geen stress is wel Goated.
papa questular is succesvoller dan woutquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Questular het volgende:
Woutje is een prutser.
Winnen met een penalty, Ajax op zijn best.
Wapgodquote:
Sterkte pikkebaasquote:
Ik heb een pimp-account, maar zelfs die randdebielen in NWS niet geblokkeerd.quote:
Hij zit pas op 3, hè.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
maar de KENNERS wisten het beter (lol)
Las dat Evangeline Lilly ook een wappie is. Wat een godin!quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wapgod
Feyenoord was gister ook eindelijk eens echt goed![]()
2 top 10 goaltjes van het jaar in 1 weekend
Jij bent dan ook een zeerot, jij kan veel hebben. Negeren is een zwaktebod. Jij bent niet zwak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een pimp-account, maar zelfs die randdebielen in NWS niet geblokkeerd.
Gelooft ze dat ze nog steeds vast zit op een eiland?quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ty
Halverwege de 80 met een mooi leven, maar steeds meer dementerend dus het is maar het beste zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |