Is dat shocktherapiequote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Aberkullie het volgende:
Dinsdag eerste rTMS behandeling boys
Nee soort magnetische behandeling om je linker- en rechterhersenhelft beter met elkaar te verbindenquote:
dit gaat zeker helpenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee soort magnetische behandeling om je linker- en rechterhersenhelft beter met elkaar te verbinden
Maar je hebt maar 1 hersenhelftquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee soort magnetische behandeling om je linker- en rechterhersenhelft beter met elkaar te verbinden
Wat wil je doen dan??????quote:
“Capu met deze shit!”quote:
veel succes meidquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:09 schreef Aberkullie het volgende:
Dinsdag eerste rTMS behandeling boys
Succes.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is er vastgesteld dat beide hersenhelften dan niet goed met elkaar verbonden zijn waardoor je depressief bent?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet jongequote:
Het staat letterlijk achter diegene zijn naam Hendrikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat vroeg ik toch niet jonge
Dat krijg je met 1 hersenhelft
Zeg dan gewoon joh lulquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat letterlijk achter diegene zijn naam Hendrik
Ja het is iets met neurotransmitters die werken niet zoals bij normale mensenquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er vastgesteld dat beide hersenhelften dan niet goed met elkaar verbonden zijn waardoor je depressief bent?
Eerste tekentje naast rapporteer: Voeg -user- toe aan je blokkeerlijst. Via mobiel kan je niet blokkeren tenzij je je scherm op desktopsite zet. Dan werkt het op dezelfde manierquote:
Elke dag is toch van de heerquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:56 schreef Questular het volgende:
Zullen we op de dag van de heer wat aardiger tegen elkaar zijn?
Ik weet niet, ik heb gewoon een leven, ik verveel me wel een beetje, dus post ik hier een beetje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:58 schreef Solotovski het volgende:
Abid hoe voelt het om geen leven te hebben?
quote:
Dat mag.quote:
Maatje te groot? (lol)quote:
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaienquote:
Oh misschien moet ik ook maar stoppen met reageren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaien
Gebakken aardappels & Gehaktballenquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Iedereen heeft de 2 G's in zijn of haar leven nodig.
Gym & God.
[ afbeelding ]
Niet meelopen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik ook maar stoppen met reageren.
We zijn niet allemaal als jou, ik reageer hier gewoon op iedereen zo wie ik dat wil.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaien
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.quote:
CODquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik heb er liever gebakken vis bij
Hoezo een nieuwe baan, je hebt toch al gewoon werk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.
Wat ik erger vind, is dat ik binnenkort aan mijn nieuwe baan begin en dat ik daar weer emotioneel wordt en er weer moet uitstappen omdat het me te veel wordt. Dat is alles waar ik me druk om maak.
Hoe gaat het met jouw opleiding?
Komt goed bro.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.
Wat ik erger vind, is dat ik binnenkort aan mijn nieuwe baan begin en dat ik daar weer emotioneel wordt en er weer moet uitstappen omdat het me te veel wordt. Dat is alles waar ik me druk om maak.
Hoe gaat het met jouw opleiding?
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werdquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoezo een nieuwe baan, je hebt toch al gewoon werk?
Thanks bro, wij gaan peaken.quote:
Weet nog niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werd
[..]
Thanks bro, wij gaan peaken.
Ga je direct werken als je klaar bent, of ga je nog wat erna doen?
Wel hard man, stacks pakken. Jij hebt wel echt iets geleerd waarbij je veel stacks pakt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Enerzijds wil ik zieke Stacks pakken. Anderzijds wil ik gewoon leuk werk doen.
Maar denk er nog niet teveel over na.
Je zou met deze opleiding geld m kunnen verdienen ja, maar dat hangt ook af van je eigen capaciteiten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wel hard man, stacks pakken. Jij hebt wel echt iets geleerd waarbij je veel stacks pakt?
En ja ik wil ook gewoon leuk werk, geen stress
Best netjes, ik ga nu 4000 bruto verdienen fulltime, maar dat is nog niet echt het grote geld en echt veel groeien kun je ook niet. 5500 en dan heb je de max. Had misschien hetzelfde als jou moeten doen, en die dikke stacks kunnen pakken. Kutzooi.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou met deze opleiding geld m kunnen verdienen ja, maar dat hangt ook af van je eigen capaciteiten.
Geen stress is wel Goated.
papa questular is succesvoller dan woutquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:00 schreef Questular het volgende:
Woutje is een prutser.
Winnen met een penalty, Ajax op zijn best.
Wapgodquote:
Sterkte pikkebaasquote:
Ik heb een pimp-account, maar zelfs die randdebielen in NWS niet geblokkeerd.quote:
Hij zit pas op 3, hè.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
maar de KENNERS wisten het beter (lol)
Las dat Evangeline Lilly ook een wappie is. Wat een godin!quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wapgod
Feyenoord was gister ook eindelijk eens echt goed![]()
2 top 10 goaltjes van het jaar in 1 weekend
Jij bent dan ook een zeerot, jij kan veel hebben. Negeren is een zwaktebod. Jij bent niet zwak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een pimp-account, maar zelfs die randdebielen in NWS niet geblokkeerd.
Gelooft ze dat ze nog steeds vast zit op een eiland?quote:
gecondoleerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ty
Halverwege de 80 met een mooi leven, maar steeds meer dementerend dus het is maar het beste zo
Snitches get stitchesquote:
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?quote:
Ik ben nog nooit van mijn leven in Albanië geweest. Dit soort geintjes heb jij toch niet nodig Niels, je kunt beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?
Ze stond op tegen de Hitler van Canada.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelooft ze dat ze nog steeds vast zit op een eiland?
Justin Bieber?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze stond op tegen de Hitler van Canada.
We zullen het nooit zeker wetenquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Bieber, slachtoffer van de Diddler.
Hij heeft om een lijst met slachtoffers gevraagd toch. Ben benieuwd wie er allemaal op staanquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Bieber, slachtoffer van de Diddler.
Als ik zie wat je gaat verdienen doe je er goed aan, maar dat zegt natuurlijk lang niet alles. Veel succes in elk geval makker.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werd
[..]
Thanks bro, wij gaan peaken.
Ga je direct werken als je klaar bent, of ga je nog wat erna doen?
Ik wil graag ooit nog een keer naar Albanië, ik vermoed dat de vrouwen mij daar erg in de smaak zullen vallen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Al jankend terug in Nederland of blijf je in Albanië?
Dankjewel Niels.quote:
Ja alleen ik voel mezelf niet zoveel waard, dat is denk ik het grote probleem.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik zie wat je gaat verdienen doe je er goed aan, maar dat zegt natuurlijk lang niet alles. Veel succes in elk geval makker.
[..]
Ik wil graag ooit nog een keer naar Albanië, ik vermoed dat de vrouwen mij daar erg in de smaak zullen vallen.
Wie is hij?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft om een lijst met slachtoffers gevraagd toch. Ben benieuwd wie er allemaal op staan
misschien was bieber wel mededaderquote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat geen van twee dit gaat bevestigen, nee.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Misschien even wat aan de TT laten doen.
Albanië stond wel op je lijstje toch? Was je laatst over bezig, maar was zeker een grapje, wat je niet echt bedoelde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven in Albanië geweest. Dit soort geintjes heb jij toch niet nodig Niels, je kunt beter
Diddyquote:
Dat komt wel als je eenmaal operationeel bent. Van mij werd ook altijd gezegd dat ik te dom, te emotioneel en te impulsief ben, maar dat heeft allemaal te maken met het uit te voeren takenpakket. Pas bij mijn huidige werkgever, waar ik voor het eerst enig verantwoordelijkheidsgevoel heb, begin ik enigszins te ontplooien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel Niels.
[..]
Ja alleen ik voel mezelf niet zoveel waard, dat is denk ik het grote probleem.
Hoe gaat het met jou en de diertjes?
Ik hoop dan dat ik nu een plek op de kop heb getikt waar ik operationeel ga zijn. Net als jou krijg ik ook vaak te horen dom, emotioneel en impulsief te zijn. Maar ik hoop dat ik inderdaad wat verantwoordelijkheidsgevoel ga krijgen. Ik had dat nooit zo makkelijk, en nu je het zegt, klinkt het heel logisch, want met school ging het ook goed toen ik eenmaal een vorm van verantwoordelijkheid voelde. Wil niet zeggen dat ik het allemaal stipt op tijd af had maar toch proberen alles op tijd af te hebben en zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat komt wel als je eenmaal operationeel bent. Van mij werd ook altijd gezegd dat ik te dom, te emotioneel en te impulsief ben, maar dat heeft allemaal te maken met het uit te voeren takenpakket. Pas bij mijn huidige werkgever, waar ik voor het eerst enig verantwoordelijkheidsgevoel heb, begin ik enigszins te ontplooien.
Het is maar één diertje, maar alles is perfect tussen mij en mijn metgezel.
Opvallend dat Kanye gecancelled werd om woorden, waar Diddy nog steeds inkomsten en een bankrekening heeft!quote:
Niet gek. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diddy
Las dat vorige week, dat hij dat nog voor de rechtszaak openbaar wilde hebben om zich voor te bereiden
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:56 schreef Näsenbar het volgende:
Is iemand hier al naar Shrek de musical geweest?
black friday komen er ps5 deals kaneeltjequote:Op zondag 20 oktober 2024 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gek. Lijkt me wel zo eerlijk.
Lijkt me echt verschrikkelijk sorry.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan best leuk zijn toch?
Wanneer is datquote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
black friday komen er ps5 deals kaneeltje
29(?) novemberquote:
Uiteraard. Was het vergeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
black friday komen er ps5 deals kaneeltje
speel je factorio?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Games kopen die ik nauwelijks ga spelen genot.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat duurt me te lang ik hou het wel bij Dreamlight Valley
ik vind die lego bmw motor wel vetquote:
Daar heb ik zelf niet zoveel mee eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind die lego bmw motor wel vet
Moeder natuur zou trots op je zijn hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
ik ga niets kopen want ik geef om onze planeet
Nou meid wat erg. Ik loop al tien maanden met een fucked up middelvinger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb vannacht mijn enkel gestoten tegen mijn bed
Heb ik dus een wond van gekregen omdat ik wat vel het verplaatst maar het bloedde niet, kwam alleen wat vocht uit.
Maar het gekke was: ik weet niet eens meer waarom ik uit bed ging om een uur of vier!quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou meid wat erg. Ik loop al tien maanden met een fucked up middelvinger.
Hoe duur is deze?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze wel vet, maarja vind het echte ding ook erg vet.
zal wel een paar honderd euro zijn?quote:
200 ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel een paar honderd euro zijn?
nog geen 200 euroquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel een paar honderd euro zijn?
Ja die zou ik dan wel snel kopen want uit de handel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)ainment-system-71374
Ik wil deze
gr
Om te goonen denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het gekke was: ik weet niet eens meer waarom ik uit bed ging om een uur of vier!
Mwahquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeder natuur zou trots op je zijn hoor.
Toevallig dat je erover begint, streak is al 8 dagen aan de gang. Maar daarvoor blijf ik altijd gewoon in bed liggen.quote:
In welke leeftijdscategorie valt jouw juffiequote:
Nee kan je gewoon etenquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:21 schreef Abid-Meher het volgende:
M&M's zijn vijf jaar over de datum, smaken een beetje vreemd, maar ik ben er niet ziek van geworden. Maar misschien toch maar weggooien had er een paar geprobeerd.
oh kende het nietquote:
Knap juffie.quote:
Akkoord. Minimaal 13 jaar jonger goatedquote:
quote:
Faggotquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
heb glazen bakjes gehaald om eten in te bewarenben echt duurzaam aan het worden
Erg onvriendelijk dit juffie 🤨quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gay
Homoseksueel
Queer
Poof
Fruitmand
Gaat Max nog wereldkampioen wordenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat spannend net. Norris die achter Max aan zat.
En Norris kom er gewoon NIET aan voorbij hè.
Ja wel buiten de baan maar dat mocht niet
Ben jij dronkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
moet je maar gewoon normaal doen met je soyboybakjes
Ja makkelijkquote:
Geen idee wat dat isquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hele fles Valpolicella geklapt.
Dus nee.
Weet jij alles van natuurlijk ouwe kringspieravonturierquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kontgaten olie in de luxere homo sauna’s.
Zo is het.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet jij alles van natuurlijk ouwe kringspieravonturier
quote:
You do you. En gewoon lekker naar het Kralingse bos. Ben trots op je!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo is het.
Niks lekkerder als een toefje poep aan je lul
geen idee wat deze kosttequote:Op zondag 20 oktober 2024 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wijn van een tientje. Nou poeh poeh
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo is het.
Niks lekkerder als een toefje poep aan je lul
Ja precies.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]![]()
![]()
Kwaliteitsposts met echte cachet aan zowel alle kanten verdijnen als sneeuw voor de zon en dit soort onzin laten we staan.²
Zondequote:Op zondag 20 oktober 2024 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gepijpt
Alleen per ongeluk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wel zeker vieze bloedworstvorst
Je komt dapper over voor iemand die RozeVla heet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja precies.
Log je lekker uit tief je lekker op.
Ja hèquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt dapper over voor iemand die RozeVla heet.²
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.quote:
Een lekkere Jos brinkie is niet verkeerd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.²
Zoek een andere scquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke nickname. Moet alleen niks hebben van die fancy lifestyle. Ik hoor de stem van Jos Brink als ik je berichten lees.²
Mensen die naar 3e wereldlanden gaan en dan altijd gaan vertellen over goed goedkoop het er wel niet is lmaoquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:23 schreef Rozevla het volgende:
800 gram tenderloin steak gehaald, 7,92$![]()
En getankt voor 0,71 cent de liter.
Wat een land.
Ja dat. Ik heb weinig ervaring met de VS/Canada. Toch bijzondere landen. Het intrigeert me hoe dingen geregeld zijn.quote:
Ik was 5 maanden gestationeerd op Congo. Pointe Noire om precies te zijn. lul niet, was flink duurder een brood.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Mensen die naar 3e wereldlanden gaan en dan altijd gaan vertellen over goed goedkoop het er wel niet is lmao
Ik kocht laatst een heel brood in congo voor 4 cent 😱😱😱
Ik heb er 7 jaar gewoondquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik was 5 maanden gestationeerd op Congo. Pointe Noire om precies te zijn. lul niet, was flink duurder een brood.
Heeft Capuchon nu ook al een kloon?quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar goed, ik moet naar de fabriek om hondenbrokken in te pakken
Doei doei
Werkse maat, ik neem vandaag maar een dagje vrij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar goed, ik moet naar de fabriek om hondenbrokken in te pakken
Doei doei
Lekker maatquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werkse maat, ik neem vandaag maar een dagje vrij.
Ik lever wel elke dag het weerbericht.quote:
Je hebt gelijk. Moet er gewoon een wijf aan laten zitten.quote:
Waarom geloof je het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik lever wel elke dag het weerbericht.![]()
Je hebt het er GVD elke dag over. Ik geloof er geen moer van wat je zegt.
Met woorden plegen zoals wijf gaat het 'm niet worden hè.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Moet er gewoon een wijf aan laten zitten.
[..]
Waarom geloof je het niet
9 dagen achter elkaar niet klaargekomen. Thats it.
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met woorden plegen zoals wijf gaat het 'm niet worden hè.
Ontmaagd worden door een prostituee. Als het er ooit van komt._!
Vrouwen willen over het algemeen veroverd worden of je laat je veroveren, maar dan dien je wel een paar vrouwen verder te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.
Nergens voor nodig, ik kan hem makkelijk aan.quote:
Dit zijn wel wijze woorden van iemand die weet hoe het moet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vrouwen willen over het algemeen veroverd worden of je laat je veroveren, maar dan dien je wel een paar vrouwen verder te zijn.
Oefening baart kunst zegmaar. Dat is bij jou niet aan de orde. Er bestaan trouwens wel kerken met een deerne voor je. Zit je wel bij die club. Lijkt me toch minder.
Mooie dames hoor bij de Jehovas, maar ik pas ervoor.
Moet je wel mee uitkijken, ik zou het afleren als je dat nog kan. Vrouwen associëren dat soort praat met oude vieze mannen, en geen enkele vrouw wil een oude vieze man.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.
Mannenpraat is mannenpraat bro.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, ik zou het afleren als je dat nog kan. Vrouwen associëren dat soort praat met oude vieze mannen, en geen enkele vrouw wil een oude vieze man.
Niemand gelooft een fuck van die stumpiedumpquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik lever wel elke dag het weerbericht.![]()
Je hebt het er GVD elke dag over. Ik geloof er geen moer van wat je zegt.
Die van mij nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mannenpraat is mannenpraat bro.
Een beetje vrouw snap dat echt wel.
Ligt aan het vrouwtje in kwestie dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die van mij nietdie zou het per direct uitmaken. Ligt er maar net aan hoe de vrouw in kwestie is. Maar goed is een risico dat je moet nemen.
ach reken jezelf niet te zwaar af zo zijn alle linkse mensen, die verloochenen hun waarden voor een medium big mac menuquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt aan het vrouwtje in kwestie dus.
Tsja ik ben van mening dat een vrouw sterk in 'r schoenen moet staan. Maar goed dat doen ze niet allemaal en niet iedereen zal het leuk vinden dat ik het woord wijf gebruik. Gelukkig dat ze er toch niet achterkomen zolang ze niet weten dat ik hier post
Ik zou het dus ook nooit in hun bijzijn doen. Uiteindelijk ga je voor de aantrekkingskracht en laat je je "eisen" in je hoofd gewoon varen.
Kijk ik zou misschien als ze lekker genoeg was met een van zulke fascistische types kunnen gaan. Terwijl mijn politieke opvatting veel meer links georienteerd is.
Gaat niet over linkse mensen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach reken jezelf niet te zwaar af zo zijn alle linkse mensen, die verloochenen hun waarden voor een medium big mac menu
lekker genoeg <> liefdequote:Op maandag 21 oktober 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat niet over linkse mensen.
Iedereen laat zijn waarden varen als het gaat om de liefde. Althans, daar is geen verschil in tussen links en rechts. Hoop ik
zitten ze ook op FOK!je?!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fascisten zitten overal. Ik kan ze herkennen met mijn levenservaring en mensenkennis.
Zijn ze dan ook meteen een gevaar voor de samenleving? Absoluut niet. Zitten vaak niet in de politiek maar zijn bezig met zichzelf.
@Kaneelstokje weet alles van fascisten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fascisten zitten overal. Ik kan ze herkennen met mijn levenservaring en mensenkennis.
Zijn ze dan ook meteen een gevaar voor de samenleving? Absoluut niet. Zitten vaak niet in de politiek maar zijn bezig met zichzelf.
Zeker weten. Maar zijn er niet heel veel. En ze zijn ook meestal vrij onschadelijk.quote:
Fascisme zit in de mens. Overlevingsdrang,quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:kaneelstokje weet alles van fascisten.
Geen fan van de big mac makker.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach reken jezelf niet te zwaar af zo zijn alle linkse mensen, die verloochenen hun waarden voor een medium big mac menu
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen fan van de big mac makker.
Maar verder helemaal gelijk!!
Jij gaat liever voor de counterpounter zeker xDquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen fan van de big mac makker.
Maar verder helemaal gelijk!!
Ik ga voor de fruittomaatjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor de counterpounter zeker xD
Man man manquote:
Royale with cheese.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij gaat liever voor de counterpounter zeker xD
quote:
vind het wel een topfilmquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb die film een keertje gezien.
Geen idee waar die nou eigenlijk over ging na al die jaren.
Staat samen in het lijstje met Scarface, Heat en Ronin qua gangsterfilms.quote:
Ik snap vaak niet wat een filmmaker wil zeggen met een film. Is denk ik een informatieverwerkingdingetje.quote:
Wel minder dan Djangogodquote:
Ik heb een 3 delig schilderij boven m'n eettafel hangen van pulp fictionquote:
Casinoquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Staat samen in het lijstje met Scarface, Heat en Ronin qua gangsterfilms.
Een triptiek.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb een 3 delig schilderij boven m'n eettafel hangen van pulp fiction
Geniet er maar even goed vanquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga voor de club-sandwich vandaag.
Maar jij vind fictie sowieso moeilijk, en dat is weer een autisme dingetje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap vaak niet wat een filmmaker wil zeggen met een film. Is denk ik een informatieverwerkingdingetje.
Verrassendquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb een 3 delig schilderij boven m'n eettafel hangen van pulp fiction
Lekker!quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga voor de club-sandwich vandaag.
Haha zulke vind ik echt tering vetquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis hangt vol met zulke schilderijen, zoveel swag
Weet je wat vet zou zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:30 schreef Näsenbar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis hangt vol met zulke schilderijen, zoveel swag
Dat verbaast me helemaal niks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha zulke vind ik echt tering vet
Lelijk man.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:36 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in mijn woonkamer hangen.
Dit is niet netjes.quote:
Disrespect naar iemands inrichting.quote:
Wij zijn anti disrespectquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Disrespect naar iemands inrichting.
AKKOORD!quote:
Ik Zyzzquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:36 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in mijn woonkamer hangen.
Kijk zo makkeljk is het spotten van fascisten!quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze mooie filmposter boven de eettafel
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk zo makkeljk is het spotten van fascisten!
quote:Disrespect naar iemands inrichting.
nouja zeg knulquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk zo makkeljk is het spotten van fascisten!
Genderstudies?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
Diploma aangevraagd jongens, weer een voor de verzameling
Nee nu disrespect ik alleen hem. Zijn inrichting is verder geweldig!quote:
quote:
Maar welke dan wel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede kandidaat voor volgende keer.
Net alle ravage geprobeerd op te ruimen en kan niet anders dan je gelijk geven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zalmmoot op de huid straks op het menu.![]()
Soms is het gewoon fijn om alleen te wonen. Ik hoef alleen maar voor mezelf te zorgen ipv een stelletje blagen om me heen die er een bende van maken. Meerdere keren voogdij gedragen en dus mijn portie gehad. Dank je de koekoek.
Heb de afgelopen jaren deeltijd verpleegkunde gedaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar welke dan wel?gefeliciteerd in ieder geval
@:Kaneelstokje financieel weer wat minder ongerust gemaakt
Netjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb de afgelopen jaren deeltijd verpleegkunde gedaan.
Ja klopt, dat heb ik ook 5 jaar gedaan. Heb volgens mij nooit langer dan een halfjaar zonder opleiding gezeten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes
Je deed geologie toch? In den beginne
Nou ja als je het voor elkaar krijgt telkens je studies te blijven afronden lekker blijven doorgaan toch. Je wordt er niet veel slechter vanquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heb ik ook 5 jaar gedaan. Heb volgens mij nooit langer dan een halfjaar zonder opleiding gezeten.
Nu even pauze in elk geval. Denk binnenkort nog wel een specialisatie en misschien ooit nog deeltijd theologie ofzo. Of nog een door werk bekostigde omscholing.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja als je het voor elkaar krijgt telkens je studies te blijven afronden lekker blijven doorgaan toch. Je wordt er niet veel slechter van
Theologie is ook wel wat voor jou ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu even pauze in elk geval. Denk binnenkort nog wel een specialisatie en misschien ooit nog deeltijd theologie ofzo. Of nog een door werk bekostigde omscholing.
Ik maak mezelf gewoon kundig met behulp van HIquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Al kun je je tegenwoordig op elk vlak toch wel behoorlijk kundig maken met behulp van AI
Kurt Cobain heeft zijn vrouw verkracht en zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb blink-182 boven de bank hangen en boven mijn bureau Kurt Cobain.
Ok.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Kurt Cobain heeft zijn vrouw verkracht en zelfmoord gepleegd.
Niet ok. Haal die poster maar weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |