SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Shii op 20-10-2024 01:53:10 ]![]()
GEEN BOLKRIJM VOOR JOU!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pfoh, gelukkig manquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik vond het toen al een creepquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was een rolquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.♡♡♡♡![]()
Ja duhquote:Maar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
Nou ja, ladies first…quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duhMaar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Enge mensenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duhMaar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
♡♡♡♡![]()
quote:
Absoluut.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vraag me wel af wat je dan mankeert eigenlijk. Kijk, dat je als je rijk en beroemd bent een keertje uit de bocht vliegt kan ik me prima voorstellen. We zijn allemaal mensen en om een keer uit de bocht te vliegen hoef je ook echt niet rijk en beroemd te zijn (al zal je dan wel meer gelegenheden hebben en de verleiding groter zijn).
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou krijg je 'm zeker!quote:
Het is een creepquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me wel af wat je dan mankeert eigenlijk. Kijk, dat je als je rijk en beroemd bent een keertje uit de bocht vliegt kan ik me prima voorstellen. We zijn allemaal mensen en om een keer uit de bocht te vliegen hoef je ook echt niet rijk en beroemd te zijn (al zal je dan wel meer gelegenheden hebben en de verleiding groter zijn).
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!♡♡♡♡![]()
Geen idee wat zo iemand bezielt. Echt onvoorstelbaar gewoon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!![]()
Nou ja, dit is wel een stukje beyond een creep zijnquote:![]()
Dan ben je gewoon een serieverkrachter.
Zekerquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel een stukje beyond een creep zijn![]()
Dan ben je gewoon een serieverkrachter.♡♡♡♡![]()
dat ging gewoon te makkelijk aan het begin, vervolgens gaan zulke gasten denken dat ze overal mee weg kunnen komenquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan verder gewoon in je rolmodelrol zitten, en commentaar hebben op 'de jeugd van tegenwoordig met hun afgezakte broeken'. Manmanman.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee wat zo iemand bezielt. Echt onvoorstelbaar gewoon.
Does not compute?
Dan word je bijna door iedereen op handen gedragen en dan ben je gewoon een complete loser, hoe kun je jezelf zo de goot in helpen, ik snap het niet.![]()
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ging gewoon te makkelijk aan het begin, vervolgens gaan zulke gasten denken dat ze overal mee weg kunnen komen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Misschien waren het er toch niet genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.![]()
Maar dat is saai.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Op handen gedragen worden door iedereen is soberso niet goed voor je, dat is wel iets waar ik heilig van overtuigd ben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:09 schreef Shii het volgende:
Dan word je bijna door iedereen op handen gedragen en dan ben je gewoon een complete loser, hoe kun je jezelf zo de goot in helpen, ik snap het niet.
Ik denk ook dat niemand immuun is voor de effecten van dat soort verering. Luxe went heel snel.
Toen ik vorig jaar op cruise ging bracht ik aan het begin van de week altijd zelf m'n lege glazen terug naar de bar omdat ik het zielig vond dat het glazenmeisje zo hard moest werken. En ik liep zelf naar de bar om te bestellen omdat ik het zielig vond dat de besteldude zo hard aan het rennen was om iedereen tevreden te houden.
Aan het eind van de week liet ik het mooi op de tafel staan en zat ik me al lichtjes te ergeren als m'n bestelling niet snel genoeg kwam.
Zoiets moet het wel geweest zijn ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slekker lapen toch.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar dan nog heb je als het goed is fatsoen in je lijf, ook al voel je soms ergernis of jezelf verheven boven een ander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op handen gedragen worden door iedereen is soberso niet goed voor je, dat is wel iets waar ik heilig van overtuigd ben.
Ik denk ook dat niemand immuun is voor de effecten van dat soort verering. Luxe went heel snel.
Toen ik vorig jaar op cruise ging bracht ik aan het begin van de week altijd zelf m'n lege glazen terug naar de bar omdat ik het zielig vond dat het glazenmeisje zo hard moest werken. En ik liep zelf naar de bar om te bestellen omdat ik het zielig vond dat de besteldude zo hard aan het rennen was om iedereen tevreden te houden.
Aan het eind van de week liet ik het mooi op de tafel staan en zat ik me al lichtjes te ergeren als m'n bestelling niet snel genoeg kwam.
![]()
Nou heb ik wel bijzonder veel respect voor die lui, ook al was ik na een week al verwendquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar dan nog heb je als het goed is fatsoen in je lijf, ook al voel je soms ergernis of jezelf verheven boven een ander.![]()
Draaien vaak een dienst van 12+ uur, zitten altijd een zooi zeikerds tussen de klanten, je moet het maar kunnen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je lekker in de watten laten leggen is prima toch, daar heb je vakantie voor. Maar beetje respect voor het personeel dat hard werkt, tenzij het slechte service is, maar meestal doen ze gewoon keihard hun best.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik wel bijzonder veel respect voor die lui, ook al was ik na een week al verwend![]()
Draaien vaak een dienst van 12+ uur, zitten altijd een zooi zeikerds tussen de klanten, je moet het maar kunnen.![]()
quote:
Wel laatste bier nu hoor.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3203 / +65 / +1 / 4031 / 4728
2. JustinK / 1207 / +86 / +1 / 4369 / 4907
3. devzero / 712 / +61 / +0 / 661 / 870
4. KillemWieft / 708 / +28 / +3 / 400 / 675
5. AardappelSchotel / 697 / +22 / +11 / 2758 / 3266
6. Lovely / 695 / +23 / +0 / 2874 / 3360
7. Sally / 479 / +1 / +8 / 374 / 518
8. ieniminimuis / 446 / +0 / +0 / 1431 / 1642
9. loveyoulongtime / 413 / +31 / +0 / 1510 / 1739
10. hemarookworst / 409 / +30 / +9 / 948 / 1164
11. MizzezAmy / 407 / +33 / +4 / 1974 / 2275
12. mascara-klodder / 354 / +4 / +0 / 563 / 694
13. mario390 / 349 / +46 / +0 / 240 / 349
14. Pinnenmutske / 337 / +6 / +0 / 875 / 1087
15. ToT / 315 / +44 / +0 / 1823 / 1974
16. Kissingbird / 283 / +6 / +0 / 1548 / 1756
17. sp3c / 231 / +17 / +0 / 405 / 485
18. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
19. gebrokenglas / 203 / +5 / +0 / 889 / 1026
20. Grrrrrrrr / 150 / +0 / +8 / 273 / 325SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dacht eigenlijk meer aan wodka.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toch al gauw 60% water, een wodkatje.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nachtbolken heeft toch altijd iets speciaals he?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker bolken toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker de belk brongen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
die eik komt lekker de bolk brengen
![]()
Het belang van letters in de bolk brengen is dan ook een schromelijk overschatte kwaliteit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
zo te zien is die eik de letters kwijt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hoe spreek je aeque uit? is wel cruciaal voor de bolkrijmquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het belang van letters in de bolk brengen is dan ook een schromelijk overschatte kwaliteit.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het belang van letters in de bolk brengen is dan ook een schromelijk overschatte kwaliteit.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
"akjoew"?quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe spreek je aeque uit? is wel cruciaal voor de bolkrijm![]()
Nog geen onderzoek naar gedaan maar idd zeer belangrijk
ik maak er maar eik van aangezien ae in het Latijn als ai wordt uitgesprokenquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"akjoew"?![]()
Nog geen onderzoek naar gedaan maar idd zeer belangrijkUw ADH vitamine Worst
Is het Latijn geen dode taal waarvan we eigenlijk geen idee hebben hoe het uitgesproken moet worden en we daarom maar wat doen als we "Latijns" praten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik maak er maar eik van aangezien ae in het Latijn als ai wordt uitgesproken
hoop wel dat de schetenwappers wel beetje onderzoek hebben gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het Latijn geen dode taal waarvan we eigenlijk geen idee hebben hoe het uitgesproken moet worden en we daarom maar wat doen als we "Latijns" praten?
Uw ADH vitamine Worst
en rijmt ook nog....quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
akjoew ruimt wel mooi op fuck you![]()
![]()
Ga wel geffe ooglen tegen die tijd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoop wel dat de schetenwappers wel beetje onderzoek hebben gedaan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
*burp* Excuses
Puur bierboer.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Morgen weer tijd voor vette hap. Heb op de borrel ook ontzettend lopen grrrrrrompfen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tijd voor een vette hap misschien?![]()
De gastvrouw had zich weer uitgesloofd. Makreel, vlees en eiersalades (zelf gemaakt), worstjes, kaasjes, zelfgemaakt knoflookbrood, zelfgemaakte saucijzenbroodjes gelardeerd met chips en allerhande andere zoutjes.
Het was nog net niet alsof je uit eten ging
Rolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Gisteren je zusje nog in de fik gezet toch.quote:
Die is zo frigide, haar bijnaam is permafrost.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog in de fik gezet toch.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn bijnaam is Global Warming dus dat komt helemaal goed toch.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die is zo frigide, haar bijnaam is permafrost."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Grrrrrrrobal warming.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is Global Warming dus dat komt helemaal goed toch.
Ik denk wel dat ik morgen behoorlijk wat methaan uit te stoten heb.![]()
Man3, 4 uur al
Immer kadden love!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kappen hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maak me wel wat zorgen ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iets gaan eten zal niet echt helpen met in slaap vallen. Misschien iets als een banaan eten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk nog wel paar uurtjes slapen maar maag knort ook![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Werk is weer klaar, nu weer lekker sliepe![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh @:allemaal natuurlijk ook nog![]()
@:devzero ik ga lekker thee zetten en bami opwarmen en daarna weer even terugJe hebt nachtdienst?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Werk is weer klaar, nu weer lekker sliepe![]()
Oehhh lekker!quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak wel eens breakfast taco's. Maar niet om 5:23
Ben nu echt gewoon misselijk van de honger, dan eet ik alles![]()
![]()
ff 10 uur slapen hoor![]()
Niets mis mee, maar niet als "snackje" als je te vroeg wakker wordt en nog wil slapenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De dag beginnen met nasi, saoto, roti, cassave soep.![]()
Ben je soms zwanger?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhh lekker!
Ben nu echt gewoon misselijk van de honger, dan eet ik alles![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De dag beginnen met nasi, saoto, roti, cassave soep.![]()
![]()
Vaker gedaan. Geen moeite mee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis mee, maar niet als "snackje" als je te vroeg wakker wordt en nog wil slapen
Als ik honger heb kan ik echt niet slapen. En nee, glas water drinken helpt niet.
Daar word je nog misselijker van dan ,met honger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:43 schreef KillemWieft het volgende:
Als ik honger heb kan ik echt niet slapen. En nee, glas water drinken helpt niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2024 05:46:05 ]![]()
Prima toch. Geniet er vanquote:Was een grapjequote:Ik heb dat gelukkig niet snel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:43 schreef KillemWieft het volgende:
Als ik honger heb kan ik echt niet slapen. En nee, glas water drinken helpt niet.![]()
Chili con carne is lekker, maar ik weet niet of ik het voor 7 uur wil etenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
Chili con carne is ook een favorietjeMaar eet smakelijk
![]()
Gewoon lekker een boterham met kaas eten joh.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
Chili con carne is ook een favorietjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker begin van de dag hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Chili con carne is lekker, maar ik weet niet of ik het voor 7 uur wil etenMaar eet smakelijk
Doe dit toch wel erg regelmatig. Sowieso als ik bami of chili heb gemaakt.![]()
Dat is voor de saaie nederlandse lunchquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon lekker een boterham met kaas eten joh.![]()
![]()
‘s winters ben ik meest een kilo of 3 zwaarder dan in de zomer. Vreet meer wanneer het koud en donker is.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja en dat krijg ik dus niet weg zo vroeg. Sowieso geen fan van brood.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon lekker een boterham met kaas eten joh.![]()
Wat is jouw lunch? Grilled cheese donut?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is voor de saaie nederlandse lunchProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb nog een restje pompoensoep in de koelkast, maar dat bewaar ik voor morgen met lunch.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag hoor
Doe dit toch wel erg regelmatig. Sowieso als ik bami of chili heb gemaakt.
Want nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
Logisch toch, kouder dus je eet meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja en dat krijg ik dus niet weg zo vroeg. Sowieso geen fan van brood.![]()
Ja. Met extra veel bacon en maple siroopquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is jouw lunch? Grilled cheese donut?![]()
Niet per se zwaarder hier, maar eet wel meer idd. Ik bak ook veel meer aan taart en cakesquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
‘s winters ben ik meest een kilo of 3 zwaarder dan in de zomer. Vreet meer wanneer het koud en donker is.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik bak ook veel meer aan taart en cakes![]()
![]()
Tenzij het een broodje kip kerrie is of leftover gegrilde kip op een pistoletje met mayo en honingmosterd saus.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja en dat krijg ik dus niet weg zo vroeg. Sowieso geen fan van brood.
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een restje pompoensoep in de koelkast, maar dat bewaar ik voor morgen met lunch.
Want nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben dezelfde eetgewoontenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tenzij het een broodje kip kerrie is of leftover gegrilde kip op een pistoletje met mayo en honingmosterd saus.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hebben dezelfde eetgewoonten
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben nog laat, ben meestal wel vroegerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga zo nog wel even terug, anders red ik het niet de hele dagquote:Op zondag 20 oktober 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben nog laat, ben meestal wel vroeger![]()
![]()
Dan kan je dat beter wel even doen. ALs ik een keer wakker ben slaap ik meestal niet meer?quote:Op zondag 20 oktober 2024 06:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga zo nog wel even terug, anders red ik het niet de hele dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er hier aan. Als ik drukke dag heb dan hou ik 't ook wel vol. Nu heb ik tot 12uur niks dus nog een paar uurtjes meepikken en dan de nodige kilometers aan de wandelquote:Op zondag 20 oktober 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je dat beter wel even doen. ALs ik een keer wakker ben slaap ik meestal niet meer?![]()
![]()
Groot gelijk, als je de mogelijkheid heb lekker doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 06:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt er hier aan. Als ik drukke dag heb dan hou ik 't ook wel vol. Nu heb ik tot 12uur niks dus nog een paar uurtjes meepikken en dan de nodige kilometers aan de wandelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij nog leuke dingen in de planning vandaag?quote:Op zondag 20 oktober 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, als je de mogelijkheid heb lekker doen.![]()
Nee helemaal niets, moet het lijf even rust geven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij nog leuke dingen in de planning vandaag?
Volgende week een hele drukke week dus nu ff pas op de plaatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das wel verstandig ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niets, moet het lijf even rust geven.
Volgende week een hele drukke week dus nu ff pas op de plaats
Hopelijk dan ook weer wat verbetering met je lichaam.![]()
Ik hoop met je meequote:Op zondag 20 oktober 2024 06:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das wel verstandig ja.
Hopelijk dan ook weer wat verbetering met je lichaam.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekker en tot strakkiesquote:Op zondag 20 oktober 2024 06:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maargoed, thee is op, ik ga weer even plat.
Tot later
![]()
Bolk
Oh jammer, er is toch iemand. Geen punten dus.
Goedemorgen Dot
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja ik was er, het is erg rustig vanmorgen
Morguh GG
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3217 / +65 / +15 / 4038 / 4739
2. JustinK / 1207 / +86 / +1 / 4369 / 4907
3. devzero / 736 / +61 / +24 / 676 / 891
4. KillemWieft / 721 / +28 / +16 / 416 / 702
5. AardappelSchotel / 702 / +22 / +16 / 2758 / 3270
6. Lovely / 695 / +23 / +0 / 2874 / 3360
7. Sally / 479 / +1 / +8 / 374 / 518
8. ieniminimuis / 446 / +0 / +0 / 1431 / 1642
9. hemarookworst / 420 / +30 / +20 / 955 / 1174
10. loveyoulongtime / 413 / +31 / +0 / 1510 / 1739
11. MizzezAmy / 407 / +33 / +4 / 1974 / 2275
12. mascara-klodder / 381 / +4 / +27 / 573 / 717
13. mario390 / 349 / +46 / +0 / 240 / 349
14. Pinnenmutske / 341 / +6 / +4 / 878 / 1091
15. ToT / 315 / +44 / +0 / 1823 / 1974
16. Kissingbird / 283 / +6 / +0 / 1548 / 1756
17. sp3c / 231 / +17 / +0 / 405 / 486
18. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
19. gebrokenglas / 203 / +5 / +0 / 889 / 1026
20. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +53 / 288 / 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, nu is het ook nog vrij vroeg. In elk geval is het wel tijd voor koffie. Even een bakkie zetten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik was er, het is erg rustig vanmorgen
Morguh GGAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Doet u maar, ik heb hem net opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal rond deze tijd zijn zeker de smileyboysquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nu is het ook nog vrij vroeg. In elk geval is het wel tijd voor koffie. Even een bakkie zetten.er wel
Ja, dan bolk ik nu even en ga naar de keuken.
koffiezetbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan bolk ik je nu gewoon even terug
en weer terug!
tegenbolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas had dat verwacht dus hij maakte zo snel mogelijk koffie en sprintte weer terug naar de kamer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pas maar op dat je niet struikeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, daar weet jij alles van, helaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja helaas wel
Daarom moet je om een puntje te pakken ook nooit snel snel snelsprinten. Zeker niet met hete koffie in je handen
quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Ja helaas wel
Daarom moet je om een puntje te pakken ook nooit snel snel snelsprinten. Zeker niet met hete koffie in je handen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor je het weet lig je languit op je snuffel
ik heb die andere opgeheven. die stond er omdat je dat account tijdens een ban op dit account gebruikte. Als je dat tijdens een ban WEER zou doen gaan we dat natuurlijk niet nog een keer doen, maar ik ga er vanuit dat dat niet nodig gaat zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Kan ik trouwens mijn ban laten overzetten naar dit account en dan die van mijn SeaOfLove-account opheffen
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
![]()
Top voor mascara_klodder
Ja, dit is top nieuws.
Direct vieren met verse koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
topnieuws nog wel
Boembolk dusquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Voor je het weet lig je languit op je snuffelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Mutske bolk
Ja, een mix van 'dit is goed nieuws' en 'dit is top'quote:
Dat krijg je als je steeds posts edit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ZO ff gesmokkeld, slagroom in de koffie gedaan
Ontbijt op school bij de kindjes van broer om 9u30.
Het gaat redelijk.Werewolf
😳quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
ZO ff gesmokkeld, slagroom in de koffie gedaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lang niet meer gehad, maar vers geklopte slagroom op de koffie is best lekker
Moet je alleen niet te vaak doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een verwen-jezelf momentjequote:Op zondag 20 oktober 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Lang niet meer gehad, maar vers geklopte slagroom op de koffie is best lekker
Moet je alleen niet te vaak doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja toch en heb er al weer bijna een halve dag op zitten, dus het magquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker. Ik zeg er niks van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch en heb er al weer bijna een halve dag op zitten, dus het mag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bresilienne.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik gebruik amper slagroom.
Geef mij maar[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ken het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee nooit gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De supermarkt Jumbo heeft het te koop. Maar ik ben het nooit tegengekomen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik anders wel. Misschien onder een andere naam.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De supermarkt Jumbo heeft het te koop. Maar ik ben het nooit tegengekomen.Werewolf
Ik ken het wel,is lekker
Brésilienne zijn geroosterde en gekarameliseerde hazelnootstukjes. De meest bekende toepassing is de 'coupe brésilienne', maar ook als garnering van gebak.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Volgens mij eet jij niet echt gezondquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De supermarkt Jumbo heeft het te koop. Maar ik ben het nooit tegengekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik houd het bij Appelgebak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:53 schreef Lovely het volgende:
Ik ken het wel,is lekker
Brésilienne zijn geroosterde en gekarameliseerde hazelnootstukjes. De meest bekende toepassing is de 'coupe brésilienne', maar ook als garnering van gebak.
Goedemorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind gebak met dat er op wel lekker of op ijs..quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd het bij Appelgebak.
Goedemorgen
Goedemorgen![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Morguh Lovely
Op ijsquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind gebak met dat er op wel lekker of op ijs..
Goedemorgen![]()
![]()
Werewolf
Lekker smikkelen op de vroege morgen
Eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verse broodjes in de oven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:wat bent u laat, goed geslapen?
Internet lag eruit dus zowaar nuttige dingen gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhwat bent u laat, goed geslapen?
![]()
Dat niet zoals altijd.
O jee dat is b alenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Internet lag eruit dus zowaar nuttige dingen gedaan.![]()
Dat niet zoals altijd.![]()
Jammer, dacht die ligt lekker te slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werd wel vrij ruw wakker gemaakt ook door 2 kibbelende kraaien in de dakgoot. Echtelijke ruzie denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee dat is b alen![]()
Jammer, dacht die ligt lekker te slapen.
Zit er weer in, zometeen je bed verschonen
Jaaaahquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Zit er weer in, zometeen je bed verschonen
Goedemorgen Klodderquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor de tweede keer goedemorgen![]()
Nu op een wat christelijker tijdstip![]()
Morguh M-K je kan je andere account ook weer gebruikenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor de tweede keer goedemorgen![]()
Nu op een wat christelijker tijdstip
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh M-K je kan je andere account ook weer gebruiken
Lovely heeft een vast ritueel, iedere zondag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes heel soms op maandag..quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovely heeft een vast ritueel, iedere zondag.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ohhhh dit is fijn wakker worden. Dankjewel!quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb die andere opgeheven. die stond er omdat je dat account tijdens een ban op dit account gebruikte. Als je dat tijdens een ban WEER zou doen gaan we dat natuurlijk niet nog een keer doen, maar ik ga er vanuit dat dat niet nodig gaat zijn
Ga ik later vandaag van account wisselen. Tnx @Danny![]()
Boefjequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dit is fijn wakker worden. Dankjewel!
Ga ik later vandaag van account wisselen. Tnx @:Danny
quote:zo maar van je patroon afwijken
Tof van Dannyquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhh dit is fijn wakker worden. Dankjewel!
Ga ik later vandaag van account wisselen. Tnx @:Danny
Ja zag het. Vanmiddag even wisselen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh M-K je kan je andere account ook weer gebruiken
Ik ben altijd veel aardiger op dat account![]()
![]()
O echt, hoe is dat mogelijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zag het. Vanmiddag even wisselen.
Ik ben altijd veel aardiger op dat account![]()
Hopelijk ben je ww niet vergeten
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hoe is dat mogelijk![]()
Hopelijk ben je ww niet vergeten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was sowieso niet van plan nog een ban te krijgen op welk account dan ookEindelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja zag het. Vanmiddag even wisselen.
Ik ben altijd veel aardiger op dat account
I'm just kidding.![]()
Je bent je WW kwijt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloontjes tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Justin ligt zeker nog in dromenland en Aardappelschotel ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ww sowieso kwijt, staat wel ergens in mail.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hoe is dat mogelijk![]()
Hopelijk ben je ww niet vergeten
En hoe dat mogelijk is? Waarschijnlijk omdat ik er al 16 jaar niet of nauwelijks mee post![]()
![]()
Dan moeten die maar even wakker gemaakt wordenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Justin ligt zeker nog in dromenland en Aardappelschotel ook
A zo, waarom wilde je dat acount dan zo graag terug?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ww sowieso kwijt, staat wel ergens in mail.
En hoe dat mogelijk is? Waarschijnlijk omdat ik er al 16 jaar niet of nauwelijks mee postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schotel was er ookal vroeg vanochtendquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Justin ligt zeker nog in dromenland en Aardappelschotel ook![]()
Neee was niet voor jou maar voor Lovely die even met haar kloon postequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is gewoon mijn tweede account. Nooit een geheim van gemaakt ook
Omdat ik me weer een zee van liefde voelquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, waarom wilde je dat acount dan zo graag terug?![]()
![]()
Ik heb hem nog niet gezien. Zal wel in dromenland liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Schotel was er ookal vroeg vanochtend
Jij hebt ook maar kort geslapen trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: