SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Shii op 20-10-2024 01:53:10 ]![]()
GEEN BOLKRIJM VOOR JOU!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Pfoh, gelukkig manquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik vond het toen al een creepquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Was een rolquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En vroeger wij er allemaal maar naar kijken en het zo'n voorbeeldige man vinden.♡♡♡♡![]()
Ja duhquote:Maar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
Nou ja, ladies first…quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duhMaar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Enge mensenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja duhMaar het was wel een rolmodel. En ook lang daarna nog. En toen ging ie compleet onderuit
♡♡♡♡![]()
quote:
Absoluut.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vraag me wel af wat je dan mankeert eigenlijk. Kijk, dat je als je rijk en beroemd bent een keertje uit de bocht vliegt kan ik me prima voorstellen. We zijn allemaal mensen en om een keer uit de bocht te vliegen hoef je ook echt niet rijk en beroemd te zijn (al zal je dan wel meer gelegenheden hebben en de verleiding groter zijn).
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou krijg je 'm zeker!quote:
Het is een creepquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vraag me wel af wat je dan mankeert eigenlijk. Kijk, dat je als je rijk en beroemd bent een keertje uit de bocht vliegt kan ik me prima voorstellen. We zijn allemaal mensen en om een keer uit de bocht te vliegen hoef je ook echt niet rijk en beroemd te zijn (al zal je dan wel meer gelegenheden hebben en de verleiding groter zijn).
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!♡♡♡♡![]()
Geen idee wat zo iemand bezielt. Echt onvoorstelbaar gewoon.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!![]()
Nou ja, dit is wel een stukje beyond een creep zijnquote:![]()
Dan ben je gewoon een serieverkrachter.
Zekerquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel een stukje beyond een creep zijn![]()
Dan ben je gewoon een serieverkrachter.♡♡♡♡![]()
dat ging gewoon te makkelijk aan het begin, vervolgens gaan zulke gasten denken dat ze overal mee weg kunnen komenquote:Op zondag 20 oktober 2024 02:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dat je dan zoiets hebt van: Joh, ik denk dat ik gewoon eens de ene na de andere ga drogeren, zo de komende 20-30 jaar. Lekker man!Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan verder gewoon in je rolmodelrol zitten, en commentaar hebben op 'de jeugd van tegenwoordig met hun afgezakte broeken'. Manmanman.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen idee wat zo iemand bezielt. Echt onvoorstelbaar gewoon.
Does not compute?
Dan word je bijna door iedereen op handen gedragen en dan ben je gewoon een complete loser, hoe kun je jezelf zo de goot in helpen, ik snap het niet.![]()
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ging gewoon te makkelijk aan het begin, vervolgens gaan zulke gasten denken dat ze overal mee weg kunnen komen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Misschien waren het er toch niet genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.![]()
Maar dat is saai.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zo iemand heeft dat drogeren toch helemaal niet nodig? Genoeg idolate fans die met je naar bed willen als je zo'n grote ster bent.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Op handen gedragen worden door iedereen is soberso niet goed voor je, dat is wel iets waar ik heilig van overtuigd ben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:09 schreef Shii het volgende:
Dan word je bijna door iedereen op handen gedragen en dan ben je gewoon een complete loser, hoe kun je jezelf zo de goot in helpen, ik snap het niet.
Ik denk ook dat niemand immuun is voor de effecten van dat soort verering. Luxe went heel snel.
Toen ik vorig jaar op cruise ging bracht ik aan het begin van de week altijd zelf m'n lege glazen terug naar de bar omdat ik het zielig vond dat het glazenmeisje zo hard moest werken. En ik liep zelf naar de bar om te bestellen omdat ik het zielig vond dat de besteldude zo hard aan het rennen was om iedereen tevreden te houden.
Aan het eind van de week liet ik het mooi op de tafel staan en zat ik me al lichtjes te ergeren als m'n bestelling niet snel genoeg kwam.
Zoiets moet het wel geweest zijn ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slekker lapen toch.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar dan nog heb je als het goed is fatsoen in je lijf, ook al voel je soms ergernis of jezelf verheven boven een ander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op handen gedragen worden door iedereen is soberso niet goed voor je, dat is wel iets waar ik heilig van overtuigd ben.
Ik denk ook dat niemand immuun is voor de effecten van dat soort verering. Luxe went heel snel.
Toen ik vorig jaar op cruise ging bracht ik aan het begin van de week altijd zelf m'n lege glazen terug naar de bar omdat ik het zielig vond dat het glazenmeisje zo hard moest werken. En ik liep zelf naar de bar om te bestellen omdat ik het zielig vond dat de besteldude zo hard aan het rennen was om iedereen tevreden te houden.
Aan het eind van de week liet ik het mooi op de tafel staan en zat ik me al lichtjes te ergeren als m'n bestelling niet snel genoeg kwam.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: