Die zoete aardbeien zijn wel echt goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:30 schreef Mikeytt het volgende:
I koop altijd deze zakken en gooi ze dan in mn eigen potveel beter dan dit soort voorgekozen shit die de fabrikant heeft gekozen om ze economisch mogelijk te zijn voor het bedrijf.
[ afbeelding ]
Weet jij waar je die eieren krijgt in snoepvorm? Ik wil gewoon een zak met die eieren, kan het nergens vinden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:30 schreef Mikeytt het volgende:
I koop altijd deze zakken en gooi ze dan in mn eigen potveel beter dan dit soort voorgekozen shit die de fabrikant heeft gekozen om ze economisch mogelijk te zijn voor het bedrijf.
[ afbeelding ]
Geen idee. Heb die nog niet in een vegan variant kunnen vinden...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet jij waar je die eieren krijgt in snoepvorm? Ik wil gewoon een zak met die eieren, kan het nergens vinden.
[ afbeelding ]
Alleen in van die hele grote potten maar nooit in zak, echt nooit!
Wil je me tippen, als het jou lukt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geen idee. Heb die nog niet in een vegan variant kunnen vinden...
zal ik doen, maar vrees dat ze er niet zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wil je me tippen, als het jou lukt?
Deze ga je goddelijk vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
Laatst sinds jaren zoute drop gekocht.
Gavverdamme wat lekker.
Smurfen zijn gewoon onderkruipsels die stoer doen omdat ze door een waterkraan passen.
Je kan ze toch verdelen in kleinere zakjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet jij waar je die eieren krijgt in snoepvorm? Ik wil gewoon een zak met die eieren, kan het nergens vinden.
[ afbeelding ]
In Frankrijk bij de Leclerc liggen zakken met alleen maar eier snoepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat tante Sjaan er iets mee te maken had.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
Laatst sinds jaren zoute drop gekocht.
Gavverdamme wat lekker.
Smurfen zijn gewoon onderkruipsels die stoer doen omdat ze door een waterkraan passen.
Ja die hebben de Smurfen al jaren geleden afgezworen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat tante Sjaan er iets mee te maken had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |