SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dadelijk ga je rare liedjes zingen en in je blootje met de honden dansen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ik had net deze snackgefrituurde paddenstoelen met paprika poeder
[ afbeelding ]
Heb je de kast gekocht? wat nog meer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Op een druilerige zaterdag in de herfstvakantie naar de Ikea, ik heb mijn portie zelfkastijding voor deze week weer gehad
zijn het zulke paddenstoelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ga je rare liedjes zingen en in je blootje met de honden dansen.
Het sarcasme komt gewoon dwars door mijn scherm heenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. De 4E die ik ken is een stralend zonnetje op de werkvloer
True, hij is ondertussen opquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je goed van boeren en krijg je weer wat ruimte van
goed alternatief iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk douchen, maar laat ik even kleding kopen
![]()
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de kast gekocht? wat nog meer?
Bedankt voor deze validatiequote:
wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet eigenlijk douchen, maar laat ik even kleding kopen
![]()
ga je hem nu in elkaar zetten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]Heb hem nog wel een beetje aangepast, en nog een vloerkleedje, zat 20% korting op, stat ik tenminste niet meer gelijk op een ijskoude vloer als ik uit bed stap.
[ afbeelding ]
nouquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
T-shirt, longsleeve en hoodiequote:
Heb net mijn lunch op, ga straks er mee beginnenquote:
Zou etenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was je lunch en wat erbij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb net mijn lunch op, ga straks er mee beginnen
Wat is dat voor een onlogisch gedeelte links?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]Heb hem nog wel een beetje aangepast, en nog een vloerkleedje, zat 20% korting op, stat ik tenminste niet meer gelijk op een ijskoude vloer als ik uit bed stap.
[ afbeelding ]
Very mindful, very demurequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onlogisch gedeelte links?
Of is dit hip en eclectisch tegenwoordig?
Een warm pistoletje met beenhamkip en een croissantjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was je lunch en wat erbij?
Nee ik heb het gekocht, dus dan is het per definitie al niet hipquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onlogisch gedeelte links?
Of is dit hip en eclectisch tegenwoordig?
Vind je zulke klusjes ook heerlijk om te doen, dat je ineens een stukje nieuw huis hebt ofzo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nomquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een warm pistoletje met beenhamkip en een croissantje
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
T-shirt, longsleeve en hoodie
Want hoodies
Benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker klooien met kastjes en nieuwe dingenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je zulke klusjes ook heerlijk om te doen, dat je ineens een stukje nieuw huis hebt ofzo?
Heb ineens zin in crispy porkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is echt super lekker. gisteren ontdekt
oh misschien zo weer regen, dan is het extra gezellig thuisquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan drijf je naar Antartica
@:uitstraling
Ik ookquote:
Ik ben serieus allergisch voor onlogische asymmetrie, ik ga even huilen als een ziek ottertje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb het gekocht, dus dan is het per definitie al niet hip
Heb je al lampjes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh misschien zo weer regen, dan is het extra gezellig thuis
vandaag voor lunch gegetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ineens zin in crispy pork
Wil je thee met honing ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben serieus allergisch voor onlogische asymmetrie, ik ga even huilen als een ziek ottertje.
ga zo lekker speklapjes cremeren voor bij het restje stamppot zuurkoolquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ineens zin in crispy pork
Hoodie liefdequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nom
[..]Ja, dat komt ervan, ik heb je in het vizier
quote:
de stortquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker klooien met kastjes en nieuwe dingenAlleen nog bedenken waar ik die oude expedit laat
Dagdoel bereikt, US aan de mimimimimi krijgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben serieus allergisch voor onlogische asymmetrie, ik ga even huilen als een ziek ottertje.
ben je vandaag onder de 10 gebleven?quote:
Kijkt ze morgenvroeg naar buiten ------>quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan drijf je naar Antartica
@:uitstraling
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo lekker speklapjes cremeren voor bij het restje stamppot zuurkool
Ook voor jou, Niznoquote:
Echt he.. zo lekker comfyyyyyquote:
Ineens schaatsen op natuurijs daarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt ze morgenvroeg naar buiten ------> [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dichtquote:
erg comfy idd, maar ik mis dan de zakken met ritsjes voor bijv mn telefoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he.. zo lekker comfyyyyy
Op je dak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dicht
Beetje zoevend over het ijs surfen met die oren daar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens schaatsen op natuurijs daar
Je hebt een tuin tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer waar ik hem de rest van de week dan laat, want de stort is nu dicht
Die prop ik altijd in mn broekzak, vandaar dat mijn telefoon er niet meer uit zietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
erg comfy idd, maar ik mis dan de zakken met ritsjes voor bijv mn telefoon
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalenquote:
Honden voor de slee om naar school te gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens schaatsen op natuurijs daar
gaan ik niet doen. wil het onder rits want portemonneequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die prop ik altijd in mn broekzak, vandaar dat mijn telefoon er niet meer uit ziet
Ik wil dit doen met een tafel die in de berging staat, maar denk zelfs dat men hem gratis niet wilt hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Goed ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Honden voor de slee om naar school te gaan
Hmmmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ik niet doen. wil het onder rits want portemonnee
Ik kom er aan!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga zo lekker speklapjes cremeren voor bij het restje stamppot zuurkool
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt ze morgenvroeg naar buiten ------> [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil dit doen met een tafel die in de berging staat, maar denk zelfs dat men hem gratis niet wilt hebben
Als het dan gaat regenen moet ik volgende week met van dat zompige houtsel sleurenquote:
Echt raar dat je een tafel en scherm wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt raar dat je een tafel en scherm wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou wil vooral lekker zitten en dat doe ik nu niet
Ja, das belangrijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat ding is zeker 15 jaar oud, heb ik een keer van mijn werk meegenomen toen we gingen verbouwen en een paar van die kasten over haddenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gratis op MP zetten en dan zeggen: zelf ophalen
Joejoe groetjes LTVDK
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding is zeker 15 jaar oud, heb ik een keer van mijn werk meegenomen toen we gingen verbouwen en een paar van die kasten over hadden
Nou dan zal ik straks als die leeg is er een fotootje van maken en op MP gooien, kijken of er nog bijzondere types op komen dagen ervoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staan
Die waren binnen no time weg en die mensen waren er heel blij mee
Houd ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan zal ik straks als die leeg is er een fotootje van maken en op MP gooien, kijken of er nog bijzondere types op komen dagen ervoor
Ik ga de link hier in ieder geval niet delenquote:
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joh, ik had een keer 15e hands tuinstoelen (van die plastic dingen) gratis op MP staan
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaaldquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga de link hier in ieder geval niet delen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaald
Nou ja.. ik had toen ook de stort besteld... maar er bleef dus echt bijna niets over om op te halen, want iedereen had het er al uit gevist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.
quote:
quote:
Ziequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n stoel gratis van marktplaats gehaald
Anders komt half fok op bezoek bij jequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima goede daad, arme mensen zijn nog wel blij met tweedehands shampoo, karton, een broeksknoop, een defect scheerapparaat of een slokje ranja van een jaar oud.
Die durven toch niet naar buiten naar vreemde mensenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders komt half fok op bezoek bij je
Ik heb ook gratis caafs gehadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom nieuw kopen als iemand drie straten verderop hem wegdoet bij een verhuizingmijn tuintafel komt ook gratis van marktplaats. M'n hamster ook trouwens.
Nee, want meets bestaan idd niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die durven toch niet naar buiten naar vreemde mensen
Aww! Muis en Otje waren vijf euroquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook gratis caafs gehad
Azure was gratis, want die werd weer teruggebracht bij de fokker omdat haar maatje overleden was en de eigenaren wilden geen nieuwe caaf meer.
Hoezo heb je een bordje onder het zakje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind nieuw toch wel wat frisser, zeker voor kleding of meubeltjes of andere gebruiksvoorwerpen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom nieuw kopen als iemand drie straten verderop hem wegdoet bij een verhuizingmijn tuintafel komt ook gratis van marktplaats. M'n hamster ook trouwens.
ja gewoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo heb je een bordje onder het zakje?
Lelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wel goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww! Muis en Otje waren vijf euromeer om te voorkomen dat ze als slangenvoer eindigden.
keek je in de spiegel?quote:
Joe groetjesquote:
Nou, wat een zieke burnquote:
Ja maar een plastic tuinstoel of een metalen tuintafel. Sopje erover en klaar. Ik zou geen tweedehands matras kopen waarop iemand geboren of gestorven is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind nieuw toch wel wat frisser, zeker voor kleding of meubeltjes of andere gebruiksvoorwerpen.
Of glazen
Ah gelukkig, zowel US als dimmy vinden het niks, dan heb ik dus de juiste keuze gemaaktquote:
Of ondergoedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een plastic tuinstoel of een metalen tuintafel. Sopje erover en klaar. Ik zou geen tweedehands matras kopen waarop iemand geboren of gestorven is.
nee zij is lekker vriendelijk wil je zeggenquote:
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stukquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel goedOok om te voorkomen dat mensen caafs als impulsactie ophalen en dan achteraf denken: nee.
Ik weet niet meer wat de rest kostte.. Wattenschijfje en Arizona waren aardig aan de prijs en volgens mij was de rest 12,50 oid ?
met de hondjes?quote:
Nee, ik benadruk het evenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zij is lekker vriendelijk wil je zeggen
2 uur lang?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stuk
Reparatiekosten beestje - 1 miljoenmiljard per stuk
De anderen kwamen bij een hobbyfokker of uit de opvang en vooral die castraten van de opvang waren wat duurder. Denk dat Vos iets van veertig euro kostte en Madesnollie was ook 35 dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel goedOok om te voorkomen dat mensen caafs als impulsactie ophalen en dan achteraf denken: nee.
Ik weet niet meer wat de rest kostte.. Wattenschijfje en Arizona waren aardig aan de prijs en volgens mij was de rest 12,50 oid ?
Ja omdat je hele bank weer vol ligt met troepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mimimimmiimquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja omdat je hele bank weer vol ligt met troep
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stuk
Reparatiekosten beestje - 1 miljoenmiljard per stuk
gewoon oefenenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zij kunnen dat niet denk ik
Ja, die opvangkosten zijn ook niet malsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De anderen kwamen bij een hobbyfokker of uit de opvang en vooral die castraten van de opvang waren wat duurder. Denk dat Vos iets van veertig euro kostte en Madesnollie was ook 35 dacht ik.
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ondergoed
Of sokken
Of schoenen (hangt er vanaf hoe vaak gedragen, maar liever niet)
Uhm.quote:
Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
In je broodje shoarma bij Ipnequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.
Zie je wel!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je broodje shoarma bij Ipne
Ik heb laatst een tweedehands dressoir gekocht van de IKEA.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
Ik denk met padellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ben ik in de war met bowlen of tennissen?
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
nieuwe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al vrienden gemaakt?
Duurder. Volgens mij vijftienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?
นั่งquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snappen ze niet natuurlijk. Je moet Thai tegen ze spreken
Da fuck kijk ik nou weer?quote:
Gelukkig is dit een openbaar forum.quote:
Dit is beter dan Tiktokquote:
sssstquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een openbaar forum.
Heb je die allemaal geadopteerd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb je ze allemaal gezien dimmies?
https://imgur.com/a/V6gYr5c
Zoveel ongebakken crispy porkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Heb je ze allemaal gezien dimmies?
https://imgur.com/a/V6gYr5c
nou geloof dat ze mij hebben geadopteerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je die allemaal geadopteerd?
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Treuzelen jullie ook zo als je moet douchen?
Nee want dan kan je minder lang onder de douche staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Treuzelen jullie ook zo als je moet douchen?
het hangt een beetje van de context en tijdsdruk afquote:
Zit wat in, maar nu zou ik nog 2 uur onder de douche kunnen staan of zo, dat is een beetje langquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want dan kan je minder lang onder de douche staan
Precies genoeg tijd om in bad te gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit wat in, maar nu zou ik nog 2 uur onder de douche kunnen staan of zo, dat is een beetje lang
Ja, dat wilde ik gisteren doen, maar toen was ineens die hele dag omquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
P
[..]
Precies genoeg tijd om in bad te gaan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
P
[..]
Precies genoeg tijd om in bad te gaan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik moet eigenlijk ook nog een broodrooster
Je hebt het nu tegen fokkers... kweenie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Poetsen jullie de douche nauwkeurig droog en schoon na iedere douchebeurt?
wrom?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik geen broodrooster meer hebquote:
ik eet nooit toast.... mis het ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen broodrooster meer heb
En ik mijn toast mis
Eventjes bij de lidl halen https://www.lidl.nl/p/sil(...)odrooster/p100379992quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen broodrooster meer heb
En ik mijn toast mis
Twee weken geleden gekocht en toen meteen 8 miljoen tosti's gemaakt voor in de vriezer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met een broodrooster.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee weken geleden gekocht en toen meteen 8 miljoen tosti's gemaakt voor in de vriezer.
Fikt je huis af met al je hamsters erin keert de verzekering niet uit "ja moet je maar niet zulke goedkope kutzooi als elektrische apparaten kopen voor in huis"quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eventjes bij de lidl halen https://www.lidl.nl/p/sil(...)odrooster/p100379992
Hoezo ineens die sprong van het onderwerp bad naar het onderwerp broodrooster.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
heb hier in de vriesdiep nog dubbele boterhammen met kaas en ham er tussenquote:
okquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:27 schreef Ama het volgende:
Ik drink nu wel cola maar niet naakt. @:TT
Kastjes in elkaar zet tijdquote:
Oh goed ideequote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Stiekem lig ik al onder een dekentje op xe bank
Maandag begint het laatste seizoenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Gegnorkt bij What we do in the shadows. @:elvi
Die aflevering met de leidingbreukChristus te paard.
en dan doe je er een kilo boten en suiker op?quote:
Nee ik schkip meestal de boten bij de lunchquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan doe je er een kilo boten en suiker op?
boterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik schkip meestal de boten bij de lunch
Nee ik doe geen boter op broodquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
boterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dan
BBQ chicken.quote:
wat doe je dan op je toast?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik doe geen boter op brood
En ook geen suiker
smeer dan gewoon chocopasta op je broodquote:
Kan ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
smeer dan gewoon chocopasta op je brood
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik eet graag wit geroosterd brood met salami
En nu zeggen wij allemaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef kwiwi het volgende:
Akkoord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:56 schreef kwiwi het volgende:
Kaasquote:
Ik was een rondje lopen met mijn vaderquote:
Het leven is een feestquote:
zelf de slingers ophangenquote:
Hoef je ook geen slingers op te hangen, scheelt weer een hoop gedoequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen leven
fluit.... bright side of lifequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef je ook geen slingers op te hangen, scheelt weer een hoop gedoe
Preciesquote:
Had vandaag ook willen gaan wandelen maar is er niet van gekomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een rondje lopen met mijn vader
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had vandaag ook willen gaan wandelen maar is er niet van gekomen
Ik zal na het eten even die linkjes toevoegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:48 schreef mschol het volgende:
*maakt notitie van TT, dit zal ik vanavond uitvoeren
Wat voor collega?quote:
Hoiquote:
Oh lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Douchen en tutten. Straks uit eten
spannend boek?quote:
gezelligquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vanmiddag Magic gespeeld en ook nog Skyrim.
Eerste potje ging vrij snel, die won ik. Tweede potje speelde ik een ander deck, maar die was niet opgewassen tegen de anderen. Maar ja, in ieder geval 1 keer gewonnen.quote:
Geen idee. Maar mijn schoonouders nemen ons mee dus het zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lekkerWeet je al beetje wat je gaat eten? (Italiaans, Grieks etc)
gezellig sprintjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gegeten. Nu nog even verder met Skyrim en daarna F1 sprintrace kijken.
Hoezo zou die kapot zijn, zit net in elkaarquote:
zo lang doen over kassies in elkaar zetten verwacht ik dat je een hamer hebt gepakt en de boel kort en klein geslagenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zou die kapot zijn, zit net in elkaar
Valt wel mee, alleen alle kastjes waren opeens weer kruiskopschroeven ipv inbus. Terwijl er wel braaf in elk zakje zo'n sleuteltje zatquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo lang doen over kassies in elkaar zetten verwacht ik dat je een hamer hebt gepakt en de boel kort en klein geslagen
das een opluchting... vond het al zonde van het kassiequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen alle kastjes waren opeens weer kruiskopschroeven ipv inbus. Terwijl er wel braaf in elk zakje zo'n sleuteltje zat
We zijn nog niet zover, moet ze ook nog allemaal aan elkaar gaan vastmaken en pootjes er onder draaien. Maar zo eerst de oude kast nog helemaal leegruimenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een opluchting... vond het al zonde van het kassie
Met slagroom?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:17 schreef Ama het volgende:
Lekker ik eet nog een plakje of twee van mijn cake van gisteren.
Pics van je nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Had er al 1 maar die was wat ouder en heb ik verkocht.
Nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
willen jullie een actiefoto zien van mij op de fiets?
Dan heb je geen elektrische fiets nodig.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:
Ja het voelt ook een beetje boomer eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je geen elektrische fiets nodig.
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
😂😂quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het voelt ook een beetje boomer eigenlijk.
goeien TTquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:37 schreef kwiwi het volgende:
AI / Ondertitelaars waarschuwen dat AI funest is voor kwaliteit v
@:cherrylips
Jeetjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #18
Check die laatste post hey
Zo zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je geen elektrische fiets nodig.
Heftigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
Vast een DTSer onder een ander accountquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:43 schreef Haags het volgende:
Joh boeiuh! Ik houd van mijn elektrische fiets, of ik hem nu nodig heb of niet. En ik denk veel en veel makkelijker van oooh fiets ik toch even heen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het voelt ook een beetje boomer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |