Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
In je broodje shoarma bij Ipnequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.
Zie je wel!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je broodje shoarma bij Ipne
Ik heb laatst een tweedehands dressoir gekocht van de IKEA.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
Ik denk met padellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ben ik in de war met bowlen of tennissen?
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
nieuwe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al vrienden gemaakt?
Duurder. Volgens mij vijftienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?
นั่งquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snappen ze niet natuurlijk. Je moet Thai tegen ze spreken
Da fuck kijk ik nou weer?quote:
Gelukkig is dit een openbaar forum.quote:
Dit is beter dan Tiktokquote:
sssstquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een openbaar forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |