Nou, wat een zieke burnquote:
Ja maar een plastic tuinstoel of een metalen tuintafel. Sopje erover en klaar. Ik zou geen tweedehands matras kopen waarop iemand geboren of gestorven is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind nieuw toch wel wat frisser, zeker voor kleding of meubeltjes of andere gebruiksvoorwerpen.
Of glazen
Ah gelukkig, zowel US als dimmy vinden het niks, dan heb ik dus de juiste keuze gemaaktquote:
Of ondergoedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar een plastic tuinstoel of een metalen tuintafel. Sopje erover en klaar. Ik zou geen tweedehands matras kopen waarop iemand geboren of gestorven is.
nee zij is lekker vriendelijk wil je zeggenquote:
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stukquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel goedOok om te voorkomen dat mensen caafs als impulsactie ophalen en dan achteraf denken: nee.
Ik weet niet meer wat de rest kostte.. Wattenschijfje en Arizona waren aardig aan de prijs en volgens mij was de rest 12,50 oid ?
met de hondjes?quote:
Nee, ik benadruk het evenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zij is lekker vriendelijk wil je zeggen
2 uur lang?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stuk
Reparatiekosten beestje - 1 miljoenmiljard per stuk
De anderen kwamen bij een hobbyfokker of uit de opvang en vooral die castraten van de opvang waren wat duurder. Denk dat Vos iets van veertig euro kostte en Madesnollie was ook 35 dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel goedOok om te voorkomen dat mensen caafs als impulsactie ophalen en dan achteraf denken: nee.
Ik weet niet meer wat de rest kostte.. Wattenschijfje en Arizona waren aardig aan de prijs en volgens mij was de rest 12,50 oid ?
Ja omdat je hele bank weer vol ligt met troepquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou wil vooral lekker zitten en dat doe ik nu niet
mimimimmiimquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja omdat je hele bank weer vol ligt met troep
It's funny because it's true.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanschafkosten beestje - 1 euro per stuk
Reparatiekosten beestje - 1 miljoenmiljard per stuk
gewoon oefenenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zij kunnen dat niet denk ik
Ja, die opvangkosten zijn ook niet malsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De anderen kwamen bij een hobbyfokker of uit de opvang en vooral die castraten van de opvang waren wat duurder. Denk dat Vos iets van veertig euro kostte en Madesnollie was ook 35 dacht ik.
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ondergoed
Of sokken
Of schoenen (hangt er vanaf hoe vaak gedragen, maar liever niet)
Uhm.quote:
Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Dingen van stof sla ik over. Je weet niet wat voor lichaamssappen erin gezogen zijn. Of lijkvocht.
Maar ik heb wat meer tweedehands staan.
In je broodje shoarma bij Ipnequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar lijkvocht in zit.
Zie je wel!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je broodje shoarma bij Ipne
Ik heb laatst een tweedehands dressoir gekocht van de IKEA.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
Ik denk met padellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ben ik in de war met bowlen of tennissen?
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een tweedehands salontafel van de Ikea
nieuwe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je al vrienden gemaakt?
Duurder. Volgens mij vijftienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die duurder of goedkoper dan 3 euro?
นั่งquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat snappen ze niet natuurlijk. Je moet Thai tegen ze spreken
Da fuck kijk ik nou weer?quote:
Gelukkig is dit een openbaar forum.quote:
Dit is beter dan Tiktokquote:
sssstquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een openbaar forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |