Die hamster wil ik ook gaan halen voor mijn vriendin. Er zitten er een paar bij die best schattig zijn. Ik moet alleen kijken waar ik ze ga halen. Ik schaam me altijd beetje als ik alles loop te scannen met de app.quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Producten waarbij het concept van LEGO is gekopieerd nu het patent is komen te vervallen, dat bekt niet zo lekker.![]()
Iedereen zal begrijpen dat er binnen die categorie verschillende gradaties van kwaliteit te vinden zijn. Maar voor de mensen in dit topic is dat niet relevant.
[..]
Ik zag laatst een Minifigure van serie 27 in een hamsterkostuum, die moet ik hebben!
[ afbeelding ]
scannen met app?quote:Op zondag 29 december 2024 10:59 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die hamster wil ik ook gaan halen voor mijn vriendin. Er zitten er een paar bij die best schattig zijn. Ik moet alleen kijken waar ik ze ga halen. Ik schaam me altijd beetje als ik alles loop te scannen met de app.
Flinke unit ook weerquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artemis is ook af, op naar het volgende project!
Herhalingsfactor was groot, maar ik ben de eifeltoren gewend, steeds als je er weer een verdieping op klikte, zou dit de laatste zijn? ik moest bij de laatste 2 zelfs opstaan anders lukte het me niet.quote:
leukquote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze sick stuff gekocht
die wil ik ook nog hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Artemis is ook af, op naar het volgende project!
Die toren was inderdaad mokersaai, iedere keer hoopte ik dat het nu eindelijk de laatste wasquote:Op zondag 29 december 2024 20:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Herhalingsfactor was groot, maar ik ben de eifeltoren gewend, steeds als je er weer een verdieping op klikte, zou dit de laatste zijn? ik moest bij de laatste 2 zelfs opstaan anders lukte het me niet.
Ik hoopte dat de volgende verdieping anders zou zijn maar het was hetzelfde alleen kleiner, hij staat wel mooii, dat dan weer wel. vive le francequote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die toren was inderdaad mokersaai, iedere keer hoopte ik dat het nu eindelijk de laatste was
Bedoelde de toren van de Artemisquote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de volgende verdieping anders zou zijn maar het was hetzelfde alleen kleiner, hij staat wel mooii, dat dan weer wel. vive le france
Ergens bovenin werd het anders dan moet je wat anders erbij klikken,quote:Op zondag 29 december 2024 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bedoelde de toren van de ArtemisDie vond ik al saai, de Eiffeltoren zou ik me echt niet toe kunnen zetten
Ben trouwens stiekem wel nieuwsgierig naar je LEGO collectie. Zie op je foto's vaak hele grote sets staan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:44 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dat is hem trouwens, ben alweer bezig met de Artemis die je op de foto op de achtergrond ziet.
Een lego museum aan het wordenquote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben trouwens stiekem wel nieuwsgierig naar je LEGO collectie. Zie op je foto's vaak hele grote sets staan op de achtergrond.
Wij hebben set 60051, de hogesnelheidstrein van Lego, en die maakt ook een piepend/fluitend geluid.quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben de lego passagierstrein (geel met blauw, 60197) vandaag gemaakt. De trein geeft alleen een hoge pieptoon als je hem laat rijden met de controller, is dat op de een of andere manier te stoppen?
Volgens mij deed hij dat in eerste instantie niet, maar hij is een paar keer gecrasht (gelukkig geen gewonden, en de dino’s, in wiens verblijf de meeste crashes gebeurde, renden van schrik allemaal weg, dus ook geen afgerukte ledematen).
Kan je me er op 5 februari nogmaals aan herinneren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Misschien een leuk programma voor de lego liefhebbers
[ afbeelding ]
Lego Masters Out Of The Box
Vanaf donderdag 6 februari om 20.30 uur
In 'Lego Masters Out Of The Box' verlaten acht Lego bouwduo’s de studio om op bijzondere plekken in Nederland en België indrukwekkende creaties te bouwen. Voorbijgangers kunnen het bouwproces volgen en de winnende kunstwerken blijven achter als permanente tentoonstellingen, bijvoorbeeld in musea, historische gebouwen en bibliotheken. De bouwers reizen in busjes door Nederland en België voor nieuwe opdrachten, onder toezicht van de Brickmaster en gepresenteerd door Kürt Rogiers en Ruben Nicolai. Het doel is de finale winnen in Legoland, Denemarken. Dit familieprogramma biedt creatieve Lego bouwwerken, spanning, eliminaties en de kroning van het beste team van Nederland en België.
Bron RTL
Als ik er aan denk,quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je me er op 5 februari nogmaals aan herinneren?
Kan een keuze zijn om merknamen als normale namen te schrijven. LEGO is nog enigszins normaal, maar je hebt ook vreemde schrijfwijzen. Qua videogames bijv. NieR Replicant ver.1.22474487139 schrijft iedereen gewoon als Nier Replicant.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind het dan toch een beetje jammer als zo'n programma in de omschrijving LEGO niet met hoofdletters schrijft. Snap dat niet iedereen dat doet maar in zo'n omschrijving had ik beter verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jij hebt wel echt steeds hele vette sets hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke build met leuke display opties.
Ik geef er ook veelte veel aan uit, ik hoorde ook weer dat ze dit jaar de Star Trek Enterprise D gaan uitbrengen, en een 999 dollar kostende Death Star. ook weer een Black Pearl van Pirates of the Caribean.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt steeds hele vette sets hoor.Het scheelt dat ik naast niet genoeg geld ook niet genoeg ruimte heb voor al die grote sets.
Daar gaat je spaargeld...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik geef er ook veelte veel aan uit, ik hoorde ook weer dat ze dit jaar de Star Trek Enterprise D gaan uitbrengen, en een 999 dollar kostende Death Star. ook weer een Black Pearl van Pirates of the Caribean.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |