Wij hebben set 60051, de hogesnelheidstrein van Lego, en die maakt ook een piepend/fluitend geluid.quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben de lego passagierstrein (geel met blauw, 60197) vandaag gemaakt. De trein geeft alleen een hoge pieptoon als je hem laat rijden met de controller, is dat op de een of andere manier te stoppen?
Volgens mij deed hij dat in eerste instantie niet, maar hij is een paar keer gecrasht (gelukkig geen gewonden, en de dino’s, in wiens verblijf de meeste crashes gebeurde, renden van schrik allemaal weg, dus ook geen afgerukte ledematen).
Kan je me er op 5 februari nogmaals aan herinneren?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Misschien een leuk programma voor de lego liefhebbers
[ afbeelding ]
Lego Masters Out Of The Box
Vanaf donderdag 6 februari om 20.30 uur
In 'Lego Masters Out Of The Box' verlaten acht Lego bouwduo’s de studio om op bijzondere plekken in Nederland en België indrukwekkende creaties te bouwen. Voorbijgangers kunnen het bouwproces volgen en de winnende kunstwerken blijven achter als permanente tentoonstellingen, bijvoorbeeld in musea, historische gebouwen en bibliotheken. De bouwers reizen in busjes door Nederland en België voor nieuwe opdrachten, onder toezicht van de Brickmaster en gepresenteerd door Kürt Rogiers en Ruben Nicolai. Het doel is de finale winnen in Legoland, Denemarken. Dit familieprogramma biedt creatieve Lego bouwwerken, spanning, eliminaties en de kroning van het beste team van Nederland en België.
Bron RTL
Als ik er aan denk,quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je me er op 5 februari nogmaals aan herinneren?
Kan een keuze zijn om merknamen als normale namen te schrijven. LEGO is nog enigszins normaal, maar je hebt ook vreemde schrijfwijzen. Qua videogames bijv. NieR Replicant ver.1.22474487139 schrijft iedereen gewoon als Nier Replicant.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind het dan toch een beetje jammer als zo'n programma in de omschrijving LEGO niet met hoofdletters schrijft. Snap dat niet iedereen dat doet maar in zo'n omschrijving had ik beter verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jij hebt wel echt steeds hele vette sets hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke build met leuke display opties.
Ik geef er ook veelte veel aan uit, ik hoorde ook weer dat ze dit jaar de Star Trek Enterprise D gaan uitbrengen, en een 999 dollar kostende Death Star. ook weer een Black Pearl van Pirates of the Caribean.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt steeds hele vette sets hoor.Het scheelt dat ik naast niet genoeg geld ook niet genoeg ruimte heb voor al die grote sets.
Daar gaat je spaargeld...quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik geef er ook veelte veel aan uit, ik hoorde ook weer dat ze dit jaar de Star Trek Enterprise D gaan uitbrengen, en een 999 dollar kostende Death Star. ook weer een Black Pearl van Pirates of the Caribean.![]()
Ook een vitrine kast binnenkort maar eens kijken of ik dat ergens kan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik geef er ook veelte veel aan uit, ik hoorde ook weer dat ze dit jaar de Star Trek Enterprise D gaan uitbrengen, en een 999 dollar kostende Death Star. ook weer een Black Pearl van Pirates of the Caribean.![]()
Dat word het huis herfinancierenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat word het huis herfinancieren
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh daar heb ik eigenlijk een onderdeel voor nodig wat niet bestaat. Heb nou maar gewoon 2 van die schokdempertjes besteld. En dan zet ik hem inderdaad wel wat beter vast aan de achterkant.
Ja maar in welke constructie dan? Het hangt nu eigenlijk op 2 pins, en daar is die klep te zwaar voor. Er moet meer verbinding tussen de bak en de klep zijn denk ik. Maar goed, heb nu een hele fuck ton aan dingetjes besteld, ga er volgende week wel even verder meequote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zat hier aan te denken,
hmm, je kan iets doen met tandwieltjes, anders gewoon afkijken van andere setsquote:Op zaterdag 4 januari 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar in welke constructie dan? Het hangt nu eigenlijk op 2 pins, en daar is die klep te zwaar voor. Er moet meer verbinding tussen de bak en de klep zijn denk ik. Maar goed, heb nu een hele fuck ton aan dingetjes besteld, ga er volgende week wel even verder mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |