Ja, ik heb ze.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:36 schreef Abid-Meher het volgende:
Iemand die de Lego bloemen heeft? Zijn die beetje netjes en stevig? Kan je ze in een kleine vaasje zetten als decoratie?
Thanks, zit eraan te denken ze te kopen. Ik twijfel tussen kunstbloemen en of Legobloemen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb een boeket rozen en ze staan prachtig in een vaas0ok mijn Kerstster staat netjes bij mijn Lego Kersthuisje
Bij mij staan LEGO bloemen op tafel in een stenen vaas. Ik vind het leuk en gezellig.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Thanks, zit eraan te denken ze te kopen. Ik twijfel tussen kunstbloemen en of Legobloemen.
Wil het vooral gebruiken om af en toe beetje sfeer te creëren, als decoratie.
Ik zie al meteen Simba, bij Kruidjevat 120 Euro, bij bol kost ie 97 Euroquote:Op woensdag 11 december 2024 20:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Voor wie nog Lego wil kopen:
Kruidvat tot vanavond 00:00 uur dubbele korting op sommige Legosets (o.a. Star Wars en Simba): 25% korting en vanavond dus nog 20% extra korting.
https://www.kruidvat.nl/s(...)0&size=20&sort=score
Tip kwam van @:FlyingFish in OUD
Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafquote:Op woensdag 11 december 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie al meteen Simba, bij Kruidjevat 120 Euro, bij bol kost ie 97 Euro
Idd, Kruidvat is zo voordelig
Precies, dan kom je dus op ¤ 72...quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is 120 en dan gaat er nog 25% vanafEn dan nog die 20% extra
1) Selecteer dat je alleen shops in NL wilquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ZUCHTTTT
Als je nou een hele lijst hebt met 20 verschillende parts die je nodig hebt. En je gaat op Bricklink zoeken. Hoe voorkom je dan dat je 20 mini orders bij 20 verschillende stores over de hele wereld uitzet?Want dat is natuurlijk kut
quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm okee, dank je welIk ga eens kijken waar dat zit allemaal.
Poesquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jullie nog LEGO gekregen met kerst?
C-3POquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Jazeker!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Ik zelf niet, maar de kinderen wel, waaronder deze (waar ik zelf ook plezier van heb, want treinquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Wat een grappig pakket.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
"Gekregen" als in: zelf besteld en ingepakt onder de boom gelegd.
[ afbeelding ]
Ik probeer dingen te kiezen die leuk zijn voor mijn man, onze 8-jarige dochter en mij om samen aan te werken.quote:
Ik heb @superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concordequote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
🥳
Omg vet. The Burrow wil ik ook nog heel graag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb @:superkimmi the burrow gegeven en zij mij de concorde![]()
En over een week komen alle Fortnite sets binnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |