Feit dat de kijkcijfers prima waren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat ze het teken van de stemmer oppikken en het dit jaar eens goed aanpakken.
Het eerste seizoen was erg interessant, sindsdien willen ze alleen maar scoren. Genadeloos afgestraft door de kiezer door deze televizierronde véél minder stemmen te krijgen dan het jaar ervoor
Dat weet je niet of er minder stemmen zijn voor B&B dan vorig jaar want dat wordt nooit bekend gemaakt omdat ze volgend jaar wel weer mee kunnen doen bij de Televizier Ring.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat ze het teken van de stemmer oppikken en het dit jaar eens goed aanpakken.
Het eerste seizoen was erg interessant, sindsdien willen ze alleen maar scoren. Genadeloos afgestraft door de kiezer door deze televizierronde véél minder stemmen te krijgen dan het jaar ervoor
En terecht!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb ik dat zo'n showbizzverslaggever dan wel horen zeggen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet of er minder stemmen zijn voor B&B dan vorig jaar want dat wordt nooit bekend gemaakt omdat ze volgend jaar wel weer mee kunnen doen bij de Televizier Ring.
Ik heb ook niks met Leonie en de rol die ze speelt van spontane flapuit, waar intussen niks spontaans meer aan isquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Leonie Ter Braak gaat het nieuwe seizoen presenteren, in ieder geval de voorstelaflevering in december en de reünie aflevering aan het eind van het seizoen. Slechte keuze, ze straalt geen warmte uit, is kil en een beetje zurig.
Ja ben er niet blij mee. Weet niet wat ik van haar moet vinden. Zap haar meestal weg.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Leonie Ter Braak gaat het nieuwe seizoen presenteren, in ieder geval de voorstelaflevering in december en de reünie aflevering aan het eind van het seizoen. Slechte keuze, ze straalt geen warmte uit, is kil en een beetje zurig.
Ik zie hem niet staan op videolandquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:59 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering al weer gezien. Flinke verscheidenheid aan divers pluimage deelnemers. Kan in principe (ligt er aan wie er uiteindelijk het seizoen halen) een leuk seizoen worden.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:29 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat Leonie het nu presenteert.
Ik zit nu te kijken en vindt het allemaal leuke en ook wel bijzondere mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
B&B Vol Liefde zomer 2025: De Aftrap, de elf nieuwe B&B-eigenaren stellen zich voor, is zaterdag 21 december om 21.40 uur te zien bij RTL 4, en zaterdag overdag al op Videoland.
Wat een geweldige samenvatting.quote:Op zondag 22 december 2024 10:32 schreef Perrin het volgende:
Dick op zoek naar zijn chick. Ook al komt ze helemaal uit Nederland en heeft ze in Suriname geen werk of sociale kring, ze moet wel zelfstandig zijn en haar eigen ding doen zodat hij rustig zijn jungletochten kan doen maar wel een potje kan scrabbelen met haar na thuiskomst.
Patrick wil na een leven van verslavingen een vrouw die eindelijk wat structuur in dat leven brengt.
Eveline zoekt een man om haar in balans te houden.
Illya maakt wat hij mist aan persoonlijkheid goed met zijn werklust.
Danny mist nog een man in zijn dierentuin.
Jos is al verliefd op zichzelf en zoekt iemand die dat ook is.
Jean-Paul heeft geen idee wie bij hem zou passen maar is al blij als er een vrouw reageert.
Petra is heel sociaal maar stiekem wel eenzaam.
Wilma is in haar hart nog 40 en zoekt een man die dat ook is.
Magda vindt dat het onkruid wieden niet opschiet en zoekt een man die wil helpen.
De gemiddelde leeftijd van deze mogelijke kandidaten is bijna 56 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Hier stellen de deelnemers zich voor
https://www.ziggo.nl/ente(...)e/bb-vol-liefde-2025
Ja, weinig jonkies er bij, viel mij ook al opquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:33 schreef golfer het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van deze mogelijke kandidaten is bijna 56 jaar.
Die gaan juist TV maken, psychopaten in de dop doen het goed.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nu een paar keer het voorstelrondje gezien maar die Jos (trouwens al gelijk de eerste keer) vind ik een beetje eng met zijn ehhhh bla bla ehhhh hand friemelend in zijn zak, nee
Helemaal geen aannames want Wilma doet niet mee, te weinig deelnemers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
9 deelnemers komend seizoen i.p.v. 8. Dus aannames dat het niet storm loopt voor deelnemers is een fabeltje gebleken. Start 14 juli a.s. en een week, of paar dagen eerder op Videoland.
Tja, dat is elk jaar zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:58 schreef casita het volgende:
[..]
Helemaal geen aannames want Wilma doet niet mee, te weinig deelnemers.
RLS / [RTL] B&B - Een zomer vol liefde seizoen 2025 #1quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zie wel wie er wel/niet meedoen als het begonnen is. Die aftrap was met kerst, geen idee meer welke naam bij welk gezicht hoort. Veel van die berichten over afvallers plaatsen ook geen foto van de afvaller, maar noemen slechts een naam waar ik na al die tijd toch niks meer mee kan. Zoek het ook niet om te kijken wie het ook alweer was
Die keuze voor Suzanne begreep ik toen al niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Robert Jan en Suzanne, die in het vorige seizoen van het RTL-programma B&B Vol liefde te zien waren, zijn niet meer samen. Dat laat Suzanne woensdag weten op Instagram.
https://www.nu.nl/achterk(...)ligt-in-stukken.html
Ik heb het hele artikel niet gelezen moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die keuze voor Suzanne begreep ik toen al niet.
Maar zij heeft dus voor de breuk gekozen.
Ik vraag het me af, gezien ze zegt dat haar hart gebroken is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zij heeft dus voor de breuk gekozen.
Oh dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, gezien ze zegt dat haar hart gebroken is.
‘We bleken verschillende normen en waarden te hebben’ is volgens mij Instagrams voor ‘Hij dacht dat een vreemd vrijpartijtje wel door de beugel kon.’ Kan best zijn dat zij degene is die uiteindelijk uit de relatie is gestapt, maar ik heb de indruk dat hij iets heeft uitgehaald en het voor haar niet echt een keuze was.
Wel jammer, leek allemaal zo leuk!
Ze schijnt halsoverkop terug naar huis te zijn gekomen, nadat ze naar Schotland was vertrokken om weer een tijdje bij hem te zijn. Ik denk niet dat het hier een kalmpjes voorschrijdend inzicht in klasse- en stijlverschillen betrof.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou ook heel goed kunnen.
Ik dacht eerder aan dat ik haar een beetje een lellebel vond en dat hij andere normen en waarden heeft.
Komen ze nog in de reünie vrijdag? Nee zeker.
Leonie ter Braak is niet afgereisd naar Robert Jan en Suzanne in Schotland, “Een Voice over vertelt dat Robert Jan en Suzanne gelukkig samen zijn, de aflevering Hoe is het nu met? is een tijd geleden al opgenomen,quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Komen ze nog in de reünie vrijdag? Nee zeker.
Op tv van de week zeiden ze dat hun waarde en normen niet op een lijn zaten. Dat stond in een instagram bericht van haarquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef -Spring het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd welke grens hij over is gegaan. Is ie vreemd gegaan? Heeft ie haar geslagen?
https://www.libelle.nl/b-(...)A#Echobox=1752085929
Ook wat raar in beeld gebracht alsof er stukken uitgeknipt waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Tenenkrommend gedoe bij Albert. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat het totaal gestaged was door die twee. Ze hebben elkaar wel gevonden in elk geval, wat een types, die pappie en puppie.
Totaal hallucinante TV.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook wat raar in beeld gebracht alsof er stukken uitgeknipt waren.
En puppie zat daar alsof ze daar elke avond zat te eten. Dan ineens die ring en pappie die een cliché briefje las.
Die man is zo onzeker of lijkt alsof ie continue onder invloed van iets is. Kan mn vinger er niet op leggen.
Overigens hou ik erg van dit soort tv
Nou, sterker nog, hij was het ook. Heeft zich moed ingedronken, en dat doet hij best vaak...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:31 schreef XSbig het volgende:
Ik heb nog steeds de indruk dat Albert 24/7 straalbezopen is.
Vertellll…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, sterker nog, hij was het ook. Heeft zich moed ingedronken, en dat doet hij best vaak...
Oh, ik dacht dat je info had.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:40 schreef freaky40 het volgende:
Daar hoef je geen rocket sceintist voor te wezen.
Zenuwen, camera, vreemd brein. Ik denk geen drank hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, gewoon te zien. Staat hij tegen zijn tinnen speelgoedsoldaatjes te roepen 'papa gaat trouwen!'...tja..
Kan ook gewoon gekte zijn. Of hij zit aan de drugs. Of hij is een poseur met aandachtszucht. Of een combinatie van dat al.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, gewoon te zien. Staat hij tegen zijn tinnen speelgoedsoldaatjes te roepen 'papa gaat trouwen!'...tja..
Ik sluit niets uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Zenuwen, camera, vreemd brein. Ik denk geen drank hoor
Dat ze ook weer over die zonnebril van Antine moest beginnen (=volgens Antine lagen er nog spullen van haar bij Mike, waaronder een dure zonnebril, die nooit terugggeven is). Wat een in en in aandachtsziek en rancuneus mens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Mama Monique blijft een bloedirritante vrouw, ik gun ze vooral elkaar, vervelende mensen.
Ik snap wel dat die naar Spanje verkassen, zo ver mogelijk van dat mens weg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Mama Monique blijft een bloedirritante vrouw, ik gun ze vooral elkaar, vervelende mensen.
ErgerTV is de beste, spraakmakende, reclame-makende TVquote:Op zondag 13 juli 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die naar Spanje verkassen, zo ver mogelijk van dat mens weg.
Waarom krijgt dat mens überhaupt zo'n podium. Die had best gewoon in de bergen mogen blijven tijdens deze opnames.
Blijkbaar is er wel een publiek voor ja, zie oa. de Meilandjes. Kan ik ook helemaal niks mee. Gelukkig kun je gewoon doorspoelen bij terugkijken of helemaal afhaken natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:58 schreef Blues het volgende:
[..]
ErgerTV is de beste, spraakmakende, reclame-makende TV
Ze gaan met zijn vieren (en de bjoetifoel gurls uiteraard).quote:Op zondag 13 juli 2025 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat die naar Spanje verkassen, zo ver mogelijk van dat mens weg.
Waarom krijgt dat mens überhaupt zo'n podium. Die had best gewoon in de bergen mogen blijven tijdens deze opnames.
Ja dat met die zonnebril was heel laag...quote:Op zondag 13 juli 2025 09:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze ook weer over die zonnebril van Antine moest beginnen (=volgens Antine lagen er nog spullen van haar bij Mike, waaronder een dure zonnebril, die nooit terugggeven is). Wat een in en in aandachtsziek en rancuneus mens.
Zelfs Denise vond de situatie duidelijk ongemakkelijk.
Ik vind het ergens onbegrijpelijk dat ze dze familie nu weer een RLS geven, terwijl daar zo ontzettend veel niet in de haak is. Moet je dit nou weer voeden met aandacht?
Yup, op sbs6 meen ik.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat met die zonnebril was heel laag...
Maar komt er een RLS?
Dat lag er wel enorm dik op, ja. De eerste regel voor deelnemers is: KIJK NOOIT in de camera. Dat deed Albert dus zo regelmatig, dat ik zelfs vermoed dat er een vrouw achter de camera stond.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Tenenkrommend gedoe bij Albert. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat het totaal gestaged was door die twee. Ze hebben elkaar wel gevonden in elk geval, wat een types, die pappie en puppie.
Leonie hoeft dit programma voor mij ook niet te doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat lag er wel enorm dik op, ja. De eerste regel voor deelnemers is: KIJK NOOIT in de camera. Dat deed Albert dus zo regelmatig, dat ik zelfs vermoed dat er een vrouw achter de camera stond.
En ik erger mij aan Leonie, hoop niet dat zij met tussendoor bezoekjes het programma gaat zitten verpesten. Drie keer dezelfde vraag stellen binnen vijf minuten, opdringerig, suggestief en totaal niet grappig.
Zo is dat, we hebben al genoeg ergernislol aan de kandidaten.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leonie hoeft dit programma voor mij ook niet te doen.
Oh ik snapte die zonnebrilopmerking al niet, maar dat was dus een sneer naar Antine.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze ook weer over die zonnebril van Antine moest beginnen (=volgens Antine lagen er nog spullen van haar bij Mike, waaronder een dure zonnebril, die nooit terugggeven is). Wat een in en in aandachtsziek en rancuneus mens.
Ik vind het ergens onbegrijpelijk dat ze dze familie nu weer een RLS geven, terwijl daar zo ontzettend veel niet in de haak is. Moet je dit nou weer voeden met aandacht?
juicieeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 juli 2025 03:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Achterklap over Robert-Jan: https://www.nsmbl.nl/robert-jan-vreemdgaan/
En er zou ook sprake zijn van ene Marleen.
Voor de geïnteresseerden.
Ze wil zich dus nog steeds verdedigen dat ze niet haar spullen achterover heeft gedrukt. Want die verwijten krijgt ze vast nog.quote:Op maandag 14 juli 2025 07:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ik snapte die zonnebrilopmerking al niet, maar dat was dus een sneer naar Antine.
Misschien denkt zelfs zij intussen: ieeeeeeeehhhh ojeeeeeee waar ben ik beland.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wil zich dus nog steeds verdedigen dat ze niet haar spullen achterover heeft gedrukt. Want die verwijten krijgt ze vast nog.
Ik vond Denise maar mat toen haar schoonouders erbij waren.
Denise kwam over alsof ze in een sekte is beland. Ik hoop van harte voor haar dat die indruk helemaal verkeerd is en dat zij tevreden met de situatie is.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wil zich dus nog steeds verdedigen dat ze niet haar spullen achterover heeft gedrukt. Want die verwijten krijgt ze vast nog.
Ik vond Denise maar mat toen haar schoonouders erbij waren.
Dit hoop ik ook heel erg.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denise kwam over alsof ze in een sekte is beland. Ik hoop van harte voor haar dat die indruk helemaal verkeerd is en dat zij tevreden met de situatie is.
En ook die sneren over het haar van Denise en haar zingen. Zulke negatieve mensen die ouders. Mike zelf vind ik lastig - in winter vol liefde vond ik hem best wel groeien en leek het me ook best een vriendelijke (zij het saaie) jongen. Maar nu leek ie weer helemaal in het voetspoor van zijn ouders te treden.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien denkt zelfs zij intussen: ieeeeeeeehhhh ojeeeeeee waar ben ik beland.
Moeder doet er nog steeds alles aan om Antien in een kwaad daglicht te zetten. Het zit diep. Sneu gedrag en dit kan toch ook niet leuk zijn voor Denise.
RLS / [RTL] B&B - Een zomer vol liefde seizoen 2025 #1quote:Op maandag 14 juli 2025 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees al weer dat die Jean-Paul daar helemaal geen b&b heeft maar is ingehuurd omdat straks die b&b in de verkoop gaat.![]()
https://mannenzaken.nl/ni(...)-bb-eigenaar-te-zijn
Eigenlijk is dat hele gedoe achter de schermen inmiddels al onderdeel van deze ergenot-tv.
Dat gevoel heb ik ook. De dynamiek is en blijft raar. Maar ik hoop dat ze het leuk met elkaar hebben. Zo komt het alleen niet echt over 😭.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele artikel hier:quote:Volgens Robert Jan werden er na het bericht van Suzanne veel aannames gedaan over wat er tussen hen is gebeurd. "Ik kan daar inmiddels wel mee omgaan", schrijft de B&B-eigenaar. "Maar wanneer deze niets met de werkelijkheid van doen hebben en bovenal schade aanrichten is dat niet toelaatbaar en verwerpelijk. En dat zeker wanneer er kinderen bij betrokken zijn!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |