Feit dat de kijkcijfers prima waren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat ze het teken van de stemmer oppikken en het dit jaar eens goed aanpakken.
Het eerste seizoen was erg interessant, sindsdien willen ze alleen maar scoren. Genadeloos afgestraft door de kiezer door deze televizierronde véél minder stemmen te krijgen dan het jaar ervoor
Dat weet je niet of er minder stemmen zijn voor B&B dan vorig jaar want dat wordt nooit bekend gemaakt omdat ze volgend jaar wel weer mee kunnen doen bij de Televizier Ring.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Hopen dat ze het teken van de stemmer oppikken en het dit jaar eens goed aanpakken.
Het eerste seizoen was erg interessant, sindsdien willen ze alleen maar scoren. Genadeloos afgestraft door de kiezer door deze televizierronde véél minder stemmen te krijgen dan het jaar ervoor
En terecht!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb ik dat zo'n showbizzverslaggever dan wel horen zeggen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet of er minder stemmen zijn voor B&B dan vorig jaar want dat wordt nooit bekend gemaakt omdat ze volgend jaar wel weer mee kunnen doen bij de Televizier Ring.
Ik heb ook niks met Leonie en de rol die ze speelt van spontane flapuit, waar intussen niks spontaans meer aan isquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Leonie Ter Braak gaat het nieuwe seizoen presenteren, in ieder geval de voorstelaflevering in december en de reünie aflevering aan het eind van het seizoen. Slechte keuze, ze straalt geen warmte uit, is kil en een beetje zurig.
Ja ben er niet blij mee. Weet niet wat ik van haar moet vinden. Zap haar meestal weg.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Leonie Ter Braak gaat het nieuwe seizoen presenteren, in ieder geval de voorstelaflevering in december en de reünie aflevering aan het eind van het seizoen. Slechte keuze, ze straalt geen warmte uit, is kil en een beetje zurig.
Ik zie hem niet staan op videolandquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:59 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering al weer gezien. Flinke verscheidenheid aan divers pluimage deelnemers. Kan in principe (ligt er aan wie er uiteindelijk het seizoen halen) een leuk seizoen worden.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:29 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat Leonie het nu presenteert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |