SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:15 schreef kwiwi het volgende: [..] Was eigen keuze of uit nood omdat woning vinden lastig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee want de zon ontbreekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
Ja dit. Verder klopt het wel aardig.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:23 schreef Ama het volgende:
Pff vannacht mijn bed eronder gespuugd omdat ik mijn maag overstuur maakte met dat geblaf.
Waarom? Is monster jarig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
moet vandaag niet vergeten monster te bellen
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Is weer eens iemand herrie aan het maken 's ochtends vroeg.
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doetquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekeken
Daar heb ik me voor afgemeld, want health issues en ik heb mijn rust nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doet
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is er niets wat je vandaag kan doen wat je opvrolijkt?
iets lekkers eten ofzo?
Oke, kleding kopen online helpt mij altijd. misschien proberen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.
Hier zijn ze tegels in een container aan het donderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Is weer eens iemand herrie aan het maken 's ochtends vroeg.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, kleding kopen online helpt mij altijd. misschien proberen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Hmm, nu weet ik tenminste wel dat ik iets kan doen waardoor ik me nog slechter voel, dus dat helpt wel met het relativeren met hoe ik me nu voel.
Hopelijk ben je er wel wat sneller vanaf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze tegels in een container aan het donderen
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Zie je maar, het kan altijd slechter
Korte boswandeling maken? Even wat frisse lucht helpt vaak wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
nou dat was helemaal beroerd geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?
troost je. hier ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.
Ik zie het druppelen in de plas op het balkon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:43 schreef Ama het volgende:
Het regent zo zacht volgens mij dat ik niet kan zien of het nou echt regent.
nee heb geen rukvogels hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hangt die wolk boven het eiland? En zijn er nog irritante vogels?
Zal ik een brownie opsturen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb geen rukvogels hier
die wolk gaat denk ik nooit meer weg
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]En dat je dan naar je eigen eiland kan kijken met die wolk erboven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
Poh dat laatste klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
dm maar gewoon je adresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Maar dat is allemaal niet goed voor me.
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee hebben we niet![]()
Kan wel naar samui of koh tao al weet ik niet wat weer het daar is
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wat chocolade kruidnoten boven op leggen.
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef Ama het volgende:
Ben stiekem beetje ongeduldig want zit te wachten tot ik mail krijg van de NS over vergoeding voor alle vertragingen toen we naar Berlijn gingen en weer terug.
nee joh. Pakt ze vast goed inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat CherryLips zich helemaal zorgen maken hoe het onderweg met de brownies gaat.
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Heette die persoon Leonardo DiCaprio?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Ja klopt kan nog drie weken duren. Maar ben gewoon nieuwsgierig haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaring
niet zo snel. snap je em? hihaho
Komt goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn veiliger als CherryLips ze opeet.
wat zie jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.
neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette die persoon Leonardo DiCaprio?
kan ze controleren waar je bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
monster wil altijd beeldbellen. zo irritant
hmm denk dat ze dat niet zo veel interesseertquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ze controleren waar je bent.
Nou dan is er geen reden voor dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk dat ze dat niet zo veel interesseert
bij pro goedkoop al het sinterklaas en kerst snoep inslaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:06 schreef Ama het volgende:
@:mschol 1x raden wat ik met dat geld ga doen.
Nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bij pro goedkoop al het sinterklaas en kerst snoep inslaan?
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het opeten?Of wil je echt een brownie opsturen?
het zijn brownies, die blijven wel goed, mits goed verpaktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed idee
Nee, ik heb nu brownies nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed idee
Een dag of drie buiten de koelkast dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn brownies, die blijven wel goed, mits goed verpakt
ik las 4-5 mits goed verpakt en luchtdichtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dag of drie buiten de koelkast dacht ik.
hete terpentinequote:
Maar hoe lekker zijn ze dan nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las 4-5 mits goed verpakt en luchtdicht
geen idee, ik vind ze sowieso niet te vretenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe lekker zijn ze dan nog
Beetje salie branden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet oma ook hoe je je emoties kunt reinigen?
Berlijn ben ik wel klaar mee hoor. Eerste keer ging mijn relatie een week van te voren uit en de tweede keer dat ik er wel ben lig ik ziek op bed met voedselvergiftiging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het zal vast geen LEGO zijn; misschien dan je tripje berlijn opnieuw boeken?
*block*quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ik vind ze sowieso niet te vreten
gewoon lekker lang en vaak jankenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Berlijn is hartstikke leuk, geef het nog een kansquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Berlijn ben ik wel klaar mee hoor. Eerste keer ging mijn relatie een week van te voren uit en de tweede keer dat ik er wel ben lig ik ziek op bed met voedselvergiftiging.
Maar eerste klopt wel.
snap ik wel dat je er klaar mee bent danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Berlijn ben ik wel klaar mee hoor. Eerste keer ging mijn relatie een week van te voren uit en de tweede keer dat ik er wel ben lig ik ziek op bed met voedselvergiftiging.
Wat ga je kopen dan?quote:Maar eerste klopt wel.
Misschien is drie keer scheepsrecht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Berlijn is hartstikke leuk, geef het nog een kans
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
ik zou nu heel leguber tikken... ja de derde keer kom je gewoon niet retour... maar denk nu... das niet liev Nizno dus ik heb niets getiktquote:
Dat is bijna banwaardig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ik vind ze sowieso niet te vreten
Ik ben nog even aan het nadenken maar ik heb een stuk of zes setjes die ik sowieso als eerste volgende wil halen en daar zitten C-3PO en R2-D2 ook bij en denk dat die twee wel kans maken om hierna te gaan bouwen (ja die horen gewoon bij elkaar vind ik haha).quote:
dat moet je anders zien: ze komt niet retour omdat ze het ZO geweldig vind dat ze gelijk maar blijftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou nu heel leguber tikken... ja de derde keer kom je gewoon niet retour... maar denk nu... das niet liev Nizno dus ik heb niets getikt
ja... emoties moeten stromen... geeft ruimte en lucht en is verfrissendquote:
Lekker romantisch onder de TV toren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
huwelijksaanzoek van solo op de derde keer
van duplo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het nadenken maar ik heb een stuk of zes setjes die ik sowieso als eerste volgende wil halen en daar zitten C-3PO en R2-D2 ook bij en denk dat die twee wel kans maken om hierna te gaan bouwen (ja die horen gewoon bij elkaar vind ik haha).
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het zal vast geen LEGO zijn; misschien dan je tripje berlijn opnieuw boeken?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar eerste klopt wel.
dat hoop je maarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:32 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn ouders blij maken met mijn aanwezigheid
ook geen ratten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:35 schreef Ama het volgende:
Toch een weekendje alleen. Eigen keuze hoor.
heb jij een daglichtlamp?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.
Dat is waar. Mijn harige vriendjes zijn er wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ga even snel wat makkelijks aantrekken zodat ik nog even wat drinken kan halen bij de Jumbo en als ik dan terug ben ga ik wel lekker chillen in mijn badjas enz.quote:
ik hou er rekening mee dat ik evt weg moet naast de verplichte boodschappenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even snel wat makkelijks aantrekken zodat ik nog even wat drinken kan halen bij de Jumbo en als ik dan terug ben ga ik wel lekker chillen in mijn badjas enz.![]()
Pics van jou in je badjas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even snel wat makkelijks aantrekken zodat ik nog even wat drinken kan halen bij de Jumbo en als ik dan terug ben ga ik wel lekker chillen in mijn badjas enz.![]()
hmmm, okéquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]Heb ik ook niet echt nodig denk ik omdat ik wel veel buiten kom.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pics van jou in je badjas.
Ik vraag dit voor @:wereldgozer
Kijk maar uit dat 'ie niet in je nek poept.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Heb alleen een oudere foto met Draco in mijn nek.
Ze schijten alleen op schoot als je ze te snel uit de kooi haalt als ze hebben geslapen omdat ze dan niet eerst hun behoefte hebben kunnen doen na het slapen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat 'ie niet in je nek poept.
Ja, dat is ook wel zo, maar ik heb niet in het bijzonder last van winterdepressies, geloof ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:53 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, oké
ik vind dat 2 verschillende dingen
Al die wiet verschepenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een haventje met een verzande geul ernaartoe. Ze waren dus wel met iets bezig daar.
Poh chocomel heb ik ook wel zin in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
ik heb chocomel en roombroodjes, mijn dag kan niet meer stuk![]()
Ik zweef overal en nergensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
@:schommelstoel Waarom zie ik je hier nooit? 😎
Heb jij al een home grown jonko geklapt daar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dus dat dat eiland van de eigenaren van Amsterdam bar zijn. En voordat wiet gelegaliseerd werd hier was dat de enige plek waar je dat kon kopen en roken. Ze lieten ook geen thai toe.
maar ja nu is wiet legaal dus nu zal het wel niet zo spannend meer zijn
nee heb ik niets meequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij al een home grown jonko geklapt daar?
Zo te zien gaan mensen er vaak met een kajak naartoe nu.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Het gerucht gaat dus dat dat eiland van de eigenaren van Amsterdam bar zijn. En voordat wiet gelegaliseerd werd hier was dat de enige plek waar je dat kon kopen en roken. Ze lieten ook geen thai toe.
maar ja nu is wiet legaal dus nu zal het wel niet zo spannend meer zijn
misschien is het nu safe. Het is echt super dichtbij ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien gaan mensen er vaak met een kajak naartoe nu.
wiet? neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook nooit meer gedaan toen je nog wel gewoon rookte?
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het hoesten al wat minder aan het worden?
Jep. Maar heb wel goede hoop dat ik er dan hierna wel weer eerst een hele tijd er vanaf ben.quote:
Joah mag ook wel, hoest is gewoon bagger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep. Maar heb wel goede hoop dat ik er dan hierna wel weer eerst een hele tijd er vanaf ben.
Welke buikspieren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Joah mag ook wel, hoest is gewoon bagger.
Nouja, enige voordeel is dat je je buikspieren traint
Ik ben trots op je pop. Trakteer jezelf maar eens op een lekkere en ijskoude Red Bull Zero.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Bed verschoond, gestoft en gezogen
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Ik dacht aan een brownie eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je pop. Trakteer jezelf maar eens op een lekkere en ijskoude Red Bull Zero.
valt onder straatintimidatie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Is het strafbaar om iemand die buiten teringherrie aan het maken is met een koekenpan uit te schakelen?
Spoel je hem daarmee weg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan een brownie eigenlijk.
Ohquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
valt onder straatintimidatie toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik zit even een boodschappenlijstje te maken en kijk ondertussen even bij de aanbiedingen maar wtf sinds wanneer is Robijn zo duur?de hoeveelheid klopt niet, ik heb het ook net gekocht bij dirk, was 1,99 geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht dat staat er heel verwarrend volgens mij ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
een fles van 16 kilo bestaat niet eens
Het betekent dat het product x euro per kilo kost, niet dat het 16 kilo is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ergens op deze aardbol heeft iemand een fles van 16kg gemaakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
valt wel mee toch? 16 euro de kiloquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wacht dat staat er heel verwarrend volgens mij ja.
oja 16 euro p/kquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het betekent dat het product x euro per kilo kost, niet dat het 16 kilo is.
meer koekjes halenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Liepen er nu 5 mee
https://imgur.com/a/V6gYr5c
meer eten en aandacht geven, komen er vanzelf meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Liepen er nu 5 mee
nee deze 5 wonen hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
meer eten en aandacht geven, komen er vanzelf meer
Dat is wel een tijdje geleden idd jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net een kaasmes gekocht. Zit zo vaak met normale messen te kutten met zachte Franse kaasjes.quote:
ja die zijn wel handig om kaas mee te snijdenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een kaasmes gekocht. Zit zo vaak met normale messen te kutten met zachte Franse kaasjes.
Begrijpen die ook Nederlandse of Engelse commando's of moet dat in het Thai ??quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Liepen er nu 5 mee
sommige kunnen sit maar meer ook niet denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Begrijpen die ook Nederlandse of Engelse commando's of moet dat in het Thai ??
quote:
Er is maar 1 antwoord mogelijk en dat antwoord luidt niet NEEquote:
Jij snapt hem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is maar 1 antwoord mogelijk en dat antwoord luidt niet NEE
met poedersuiker danquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
Oliebollen, dan kun je toch beter gewoon een pakje roomboter eten? dat is lekkerderder.
Maar wel een echte en niet zo'n vieze neppe van de Lidl ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu wel zin in een Berliner bol
Die at ik vroeger in Alassio op vakantie veel, iedere dag minimaal eentje anders ging ik huilen midden op straat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu wel zin in een Berliner bol
en pompoensoep te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
Het is wel perfect weer om vanmiddag een dutje te doen.
ook lekker, maar dat hadden ze bij de bakker nog niet, en de lokale oliebollenkraam weet ik niet van of ze die verkopen of alleen flappen (bladerdeeg dus)quote:
Ook wel zin inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pittig pannetje goulashsoep maken
Doe je dat in de buitenlucht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pittig pannetje goulashsoep maken
Waarom?quote:
Heb je ook als je een oranjetompouce eet en onhandig bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ermee gaat gorgelen dan heb je kans op een oranje kin.
Ja of zo'n rare scheve mond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook als je een oranjetompouce eet en onhandig bent.
Dat heet een beroerte.quote:
Aapjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spreek dat uit als broerte.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
midalgan gesmeerd op schouder, ben nu deels kreeft
Godnondejuquote:
Oh ik dacht dat iedere oliebollenkraam dat sowieso had maar kom daar eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ook lekker, maar dat hadden ze bij de bakker nog niet, en de lokale oliebollenkraam weet ik niet van of ze die verkopen of alleen flappen (bladerdeeg dus)
dat kanquote:
quote:
ik kreeg al een waarschuwing, een vriend heeft dat ook gesmeerd en kreeg allemaal brandblaasjes.. dus ik ben er even goed op aan het letten hoe ik er op reageerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lol
Hoewel ik Midalgan als middel geweldig vind, heb ik er dit keer een soort huiduitslag van gekregen
Hoop dat het toeval was, want het is best fijn spul
Oh johquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg al een waarschuwing, een vriend heeft dat ook gesmeerd en kreeg allemaal brandblaasjes.. dus ik ben er even goed op aan het letten hoe ik er op reageer
nee, ik kan mij de speurtocht van 6-7 jaar geleden nog wel herinneren naar appelbeignets ; alle kramen hadden alleen flappenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedere oliebollenkraam dat sowieso had maar kom daar eigenlijk nooit
Nu ook wel trek in een oliebol, misschien zo ook halen
[..]
dat kan
Niet aan je piemel zitten zonder je handen te wassen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg al een waarschuwing, een vriend heeft dat ook gesmeerd en kreeg allemaal brandblaasjes.. dus ik ben er even goed op aan het letten hoe ik er op reageer
ik voel het niet branden ofzo, het is goed warm dat wel.. maar niks alarmerend voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh joh![]()
Nou ik ga er ook even op letten, want dit is de eerste keer dat ik er een reactie van kreeg en ik weet niet zeker of het daar van komt.
je krijgt een heel apart gevoel van binnen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voel het niet branden ofzo, het is goed warm dat wel.. maar niks alarmerend voor mijn gevoel
dus hier lijkt het goed te komen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik voel het niet branden ofzo, het is goed warm dat wel.. maar niks alarmerend voor mijn gevoel
dus hier lijkt het goed te komen
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt een heel apart gevoel van binnen?
Wat lees ik nu weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet aan je piemel zitten zonder je handen te wassen.
daarom lees ik die niet meerquote:
Blijft in balans.quote:
Oke, jaquote:
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:44 schreef Karzai het volgende:
Ik heb kaas, wijn en brood gehaald
[ afbeelding ]
quote:
Deze KSC is ook in balans.quote:
Oke, laat maarquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Deze KSC is ook in balans.
nopequote:
quote:
quote:
Hou ik vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Altijd lekker. Hier meestal ook bier. Wijn bij speciale gelegenheden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
drink meestal bier, maar nu maar eens een wijntje
Hahahaha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het niet weten verderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is sowieso een deugdelijke hygiënische tip.
Wat lach je nouquote:
Bestel je nog bij de worsten man?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij kan je droge worst wel in de vriezer bewaren, toch?
Iemand die daar ervaring mee heeft?
kan welquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet oneindig lang. En je verneukt de smaak behoorlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, kreeg een mailtje over gratis verzendingquote:
of delenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kreeg een mailtje over gratis verzending
Alleen is dat bij 50 euro
Dus even dooreten of in de vriezer
quote:
quote:
Ja en ik denk dat ik ze als vervanging voor de bifi wil hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:01 schreef Nizno het volgende:
zien welke familie/buren etc ook wil hebben en uiteraard jou betalen
Dacht ik ook van die hamburger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu verwacht ik niet dat ik 6 maanden lang worst in de diepvries heb
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook van die hamburger.
Die heeft het een jaar volgehouden tot ik hem per ongeluk in de koelkast had laten liggen toen de vriezer even ijsvrij gemaakt moest worden.
Dan zijn die laat me met rust bordjes ook niet meer nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat ik ze als vervanging voor de bifi wil hebben
Kan ik lekker knoflookworst op kantoor eten
Heb ik mijn gezicht voor, dus geen bordjes nodigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zijn die laat me met rust bordjes ook niet meer nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke variant heb je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vanavond even goed genieten van een Big american diepvries pizza.
Toepasselijk tijdens dit weekend
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij krijg je dan van die natte worst![]()
Maal 10.000
Geen idee eigenlijk, m'n vader heeft hem gekocht. Zal even kijkenquote:
zullen je collega’s vast waarderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat ik ze als vervanging voor de bifi wil hebben
Kan ik lekker knoflookworst op kantoor eten
die vermijden haar toch al om haar gezicht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
Z
[..]
zullen je collega’s vast waarderen
Oke, is goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, m'n vader heeft hem gekocht. Zal even kijken
Boeiendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
Z
[..]
zullen je collega’s vast waarderen
Ja, idd.. dus boeiendquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die vermijden haar toch al om haar gezicht.
Geloof ik niks van. De 4E die ik ken is een stralend zonnetje op de werkvloerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die vermijden haar toch al om haar gezicht.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. De 4E die ik ken is een stralend zonnetje op de werkvloer
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik mijn gezicht voor, dus geen bordjes nodig
kuuknquote:
kun je goed van boeren en krijg je weer wat ruimte vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |