SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:15 schreef kwiwi het volgende: [..] Was eigen keuze of uit nood omdat woning vinden lastig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nee want de zon ontbreekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo mooi als op het plaatje in de OP?
Ja dit. Verder klopt het wel aardig.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:23 schreef Ama het volgende:
Pff vannacht mijn bed eronder gespuugd omdat ik mijn maag overstuur maakte met dat geblaf.
Waarom? Is monster jarig?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
moet vandaag niet vergeten monster te bellen
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Is weer eens iemand herrie aan het maken 's ochtends vroeg.
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doetquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de sprint shootout niet hebt gekeken
Daar heb ik me voor afgemeld, want health issues en ik heb mijn rust nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker uitgerust nu voor de enige kwalificatie die er doe doet
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is er niets wat je vandaag kan doen wat je opvrolijkt?
iets lekkers eten ofzo?
Oke, kleding kopen online helpt mij altijd. misschien proberen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij ook al de blaftyfus? Beterschap. Hopelijk voel je je mentaal sowieso ook snel wat chiller.
Hier zijn ze tegels in een container aan het donderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Is weer eens iemand herrie aan het maken 's ochtends vroeg.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, kleding kopen online helpt mij altijd. misschien proberen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Hmm, nu weet ik tenminste wel dat ik iets kan doen waardoor ik me nog slechter voel, dus dat helpt wel met het relativeren met hoe ik me nu voel.
Hopelijk ben je er wel wat sneller vanaf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze tegels in een container aan het donderen
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Zie je maar, het kan altijd slechter
Korte boswandeling maken? Even wat frisse lucht helpt vaak wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
nou dat was helemaal beroerd geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?
troost je. hier ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.
Ik zie het druppelen in de plas op het balkon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:43 schreef Ama het volgende:
Het regent zo zacht volgens mij dat ik niet kan zien of het nou echt regent.
nee heb geen rukvogels hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hangt die wolk boven het eiland? En zijn er nog irritante vogels?
Zal ik een brownie opsturen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb geen rukvogels hier
die wolk gaat denk ik nooit meer weg
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]En dat je dan naar je eigen eiland kan kijken met die wolk erboven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
Poh dat laatste klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
dm maar gewoon je adresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Maar dat is allemaal niet goed voor me.
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee hebben we niet![]()
Kan wel naar samui of koh tao al weet ik niet wat weer het daar is
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wat chocolade kruidnoten boven op leggen.
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef Ama het volgende:
Ben stiekem beetje ongeduldig want zit te wachten tot ik mail krijg van de NS over vergoeding voor alle vertragingen toen we naar Berlijn gingen en weer terug.
nee joh. Pakt ze vast goed inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat CherryLips zich helemaal zorgen maken hoe het onderweg met de brownies gaat.
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Heette die persoon Leonardo DiCaprio?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Ja klopt kan nog drie weken duren. Maar ben gewoon nieuwsgierig haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaring
niet zo snel. snap je em? hihaho
Komt goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn veiliger als CherryLips ze opeet.
wat zie jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.
neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heette die persoon Leonardo DiCaprio?
kan ze controleren waar je bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
monster wil altijd beeldbellen. zo irritant
hmm denk dat ze dat niet zo veel interesseertquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ze controleren waar je bent.
Nou dan is er geen reden voor dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk dat ze dat niet zo veel interesseert
bij pro goedkoop al het sinterklaas en kerst snoep inslaan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:06 schreef Ama het volgende:
@:mschol 1x raden wat ik met dat geld ga doen.
Nee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
bij pro goedkoop al het sinterklaas en kerst snoep inslaan?
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed ideequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het opeten?Of wil je echt een brownie opsturen?
het zijn brownies, die blijven wel goed, mits goed verpaktquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed idee
Nee, ik heb nu brownies nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt ie dinsdag aan dus dat lijkt me geen goed idee
Een dag of drie buiten de koelkast dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn brownies, die blijven wel goed, mits goed verpakt
ik las 4-5 mits goed verpakt en luchtdichtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een dag of drie buiten de koelkast dacht ik.
hete terpentinequote:
Maar hoe lekker zijn ze dan nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las 4-5 mits goed verpakt en luchtdicht
geen idee, ik vind ze sowieso niet te vretenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe lekker zijn ze dan nog
Beetje salie branden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet oma ook hoe je je emoties kunt reinigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |