quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]En dat je dan naar je eigen eiland kan kijken met die wolk erboven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
Poh dat laatste klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
dm maar gewoon je adresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Maar dat is allemaal niet goed voor me.
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee hebben we niet![]()
Kan wel naar samui of koh tao al weet ik niet wat weer het daar is
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wat chocolade kruidnoten boven op leggen.
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef Ama het volgende:
Ben stiekem beetje ongeduldig want zit te wachten tot ik mail krijg van de NS over vergoeding voor alle vertragingen toen we naar Berlijn gingen en weer terug.
nee joh. Pakt ze vast goed inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat CherryLips zich helemaal zorgen maken hoe het onderweg met de brownies gaat.
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Heette die persoon Leonardo DiCaprio?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is iemand die ken en speervist een aantal jaren geleden heen gegaan met een bootje en is toen weg gejaagd door thai op een bootje die wapens hadden.Het gerucht gaat dat ze daar wiet kweken
Ja klopt kan nog drie weken duren. Maar ben gewoon nieuwsgierig haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel eff duren hoor, ze zijn niet zo snel is mijn ervaring
niet zo snel. snap je em? hihaho
Komt goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn veiliger als CherryLips ze opeet.
wat zie jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, er is wel iets raars daar, als je naar de foto's kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |