quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah op die manier. Want denk wel dat je het beter nog iets grondiger aanpakt, maar dat komt dus nog.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, ik weet niet precies wanneer hij kan dus ben ik nu voor de zekerheid even bezig de lekkage van bovenaf (tijdelijk) te verhelpen.
Ja ik krab de voegen nu zo veel mogelijk uit en voeg ze zo diep mogelijk weer in, en als die kameraad komt, kijken we wel weer verder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah op die manier. Want denk wel dat je het beter nog iets grondiger aanpakt, maar dat komt dus nog.
Gaat wel.quote:
Ik heb net nog aan mijn kont gekrabd, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krab de voegen nu zo veel mogelijk uit en voeg ze zo diep mogelijk weer in, en als die kameraad komt, kijken we wel weer verder.
Nog gecondoleerdquote:
Dank je. Beestje was 14.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog gecondoleerd
Erg verdrietig om een huisdier te verliezen, ook al weet je dat het erbij hoort.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb net nog aan mijn kont gekrabd, komt wel dichtbij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |