abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215314337
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd. Jouw antwoord geeft duidelijk aan dat je niet goed raad weet met zo'n situatie.
Waarom vind je mijn raad niet goed in jouw voorgestelde hypothetische situatie?

quote:
Jij beweerde dat je de vrijheid van vrouwen onvoorwaardelijk respecteert en accepteert.
Pardon?

quote:
Vervolgens bewijs je het tegenovergestelde bij een hypothetische situatie waar een keuze wordt gemaakt waar jij het niet mee eens bent.
Volgens mij trek je een verkeerde conclusie en ga je op het verkeerde pad verder.

quote:
De termen die je dan gebruikt zeggen dan meer over jou dan je zelf schijnt te beseffen.
Mag, het is immers mijn mening, dus dat zegt wat over mijn mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215314591
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom vind je mijn raad niet goed in jouw voorgestelde hypothetische situatie?
[..]
Pardon?
[..]
Volgens mij trek je een verkeerde conclusie en ga je op het verkeerde pad verder.
[..]
Mag, het is immers mijn mening, dus dat zegt wat over mijn mening.
Ik laat dit gewauwel even voor wat het is.
Jouw eigen woorden eerder deze avond:

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 19:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Om te kunnen zijn en te kunnen kleden zoals je zelf wenst.
Dat is vrijheid volgens jouw eigen definitie.
Ook als iemand er voor kiest om zich te bekeren tot een religie.
En daar hoef jij het zeker niet mee eens te zijn, maar laat het gaan. Niemand zit te wachten op jouw mening.
Jouw mening voegt namelijk niks toe.
pi_215314648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat is vrijheid volgens jouw eigen definitie.
Hoho het onderwerp was beknopter aldaar. Het ging mij over kleding in dit geval.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Ook als iemand er voor kiest om zich te bekeren tot een religie.
En daar hoef jij het zeker niet mee eens te zijn, maar laat het gaan. Niemand zit te wachten op jouw mening.
Jouw mening voegt namelijk niks toe.
Dan is dat persoon een sukkel, maar hè, boeie, moeten zij weten. Maar als je dochter een sukkel is is dat wel wat vervelend.

Niemand zit te wachten op jouw mening, niet zo projecteren hè...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215314690
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoho het onderwerp was beknopter aldaar. Het ging mij over kleding in dit geval.
Oh ja? Ik dacht eerder het gebrek aan kleding. o|O
pi_215314982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij vindt blote tieten een uiting van vrijheid. Maar stel dat jouw dochter er zelf en vrijwillig voor kiest om zich te bekeren tot de islam en zich voortaan hult in een burka.
Respecteer jij dan ook haar keuze die in vrijheid genomen is, ondanks jouw tegenzin en afkeer van deze religie?
Uit persoonlijke ervaring kan ik je mededelen dat de vrijwilligheid een beetje beperkt is. Tenzij je een ambitie hebt als tradwife natuurlijk.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 23:38:33 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215315112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:24 schreef Viesdik het volgende:
Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Ik vind dat Nederlandse vrouwen vaak niet vrouwelijk zijn.
Ook al vind ik dat de autochtone Nederlandse vrouw tot de mooiste vrouwen van de wereld behoren, maar dat is uiteraard een voorkeur omdat ik dat ook ben een autochtone Nederlander.

Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.
Ik deel deze mening volledig! Ik ken mannen die daarom hun vrouwtje halen uit landen in Zuid-Amerika of bv Marokko.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 23:40:14 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215315128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar dat beantwoord nog steeds de vraag niet: wat is vrouwelijkheid?
Zomaar wat woorden die bij mij opkomen: sensualiteit, tederheid, verlegenheid, schaamte, zorgzaamheid.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215315265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 20:12 schreef Intint het volgende:
Mooi hoe @:viesdik altijd van boord gaat wanneer het te inhoudelijk wordt.
nee hoor, ik ben niet 24/7 op fok :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_215315303
Heerlijk weer al die halve haat reacties :)
pi_215315944
Nederlandse vrouwen hebben zeker wel vrouwelijkheid en zitten ook hele knappe tussen, dat kan niemand ontkennen.

Wat mij vooral opvalt is preutsheid en het saaie leven van de meiden, ze zijn allemaal erg punctueel en wijken niet af van hen normen of waarden. Zijn allemaal erg anti-drugs ondanks dat bijvoorbeeld softdrugs legaal is hier.
Wellicht komt het door dat er zo veel loserboys zijn in Nederland die geen enkele vrouw kunnen uitdagen of vermaken, dat er veel zo gesloten zijn en niet "out-going".

Velen van deze dames zijn heel erg op zichzelf gericht en zelfstandig, hebben goede baan, eigen koop huis en settelen niet zo maar, maar dit maakt ze ook onmogelijk saai. Nederlandse ambiëren hen carrière te veel.

Ze vergeten te leven en plezier te hebben, ervaringen te creëren en des te meer ze afwijzen des te droger hen kutten worden.

Je kan de preutsheid ook goed merken aan het broekjes debacle op stranden/zwembaden. Zie je een groepje meiden met normale bikini's of zelfs zwembroeken in Mallorca? 100% Nederlandse meiden.
Zie je een groepje topless en in kleine bikini's? spaanse/latina toeristen vaak of locals.

Het is vast een mix geweest van mannelijk invloed op deze Nederlandse meiden en vrouwen of toch opvoeding, projectie van de maatschappij. (Vaders die erg beschermend zijn?)

Buitenlandse meiden zijn ook velen malen makkelijker in bed te krijgen. Maar dat kan weer iets zijn met opposites attract, wantja welke latina/aziaat/afrikaanse is er nou niet gek op een lange blonde god met kristal blauwe ogen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215316158
Enkel de OP gelezen tot nu toe.

Persoonlijk zie ik best veel vrouwelijke Nederlanders. In allerlei vormen en maten, maar ook 'steriotype' vrouwelijke vrouwen. In uiterlijk en gedragingen.

Nederland is zo'n beetje koploper in vrij traditioneel denken, vrouwen die het huishouden bestieren en part time werken of zelfs helemaal niet met kleine kinderen.
Dat is op veel plekken ondenkbaar, kan niet eens omdat mensen zo niet rond kunnen komen.
Je hebt hier zelfs nu nog mannen die amper een ei kunnen bakken omdat moeder en daarna vrouwlief dat altijd doen. Ik heb dat in andere landen bijna nooit gezien. Daarin idealiseren sommige mannen hier het buitenland denk ik. Want in heel erg veel landen is er simpelweg de luxe niet dat de vrouw grotendeels thuis is. Moet je gewoon samen roeien met de riemen die je hebt. Tot aan kinderen worden grotendeels groot gebracht door opa en oma ipv door ouders aan toe.

Qua kleding zijn de meeste vrouwen hier goed verzorgd. Iets te weinig jurkjes enzo naar mijn smaak, maar zelfs tot bejaard goed verzorgd.
Qua temperament is de gemiddelde Nederlandse vrouw ook niet zo moeilijk, rustig communiceren is hier vrij normaal. Veel andere culturen zijn veel feller. Het idee van een gedwee Oostblok of Thais vrouwtje is ronduit foutief. De man van hier die denkt dat hij 'daar' wel een onderdanig typje vandaan kan halen komt van een koude kermis thuis. Anders ja, gedwee niet.
  zondag 20 oktober 2024 @ 09:02:24 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215316667
Ik heb zo het vermoeden dat "niet vrouwelijk" in dit soort topics staat voor "teveel een eigen mening".
  zondag 20 oktober 2024 @ 09:10:17 #163
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215316715
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:24 schreef Viesdik het volgende:
Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn, maar wel vrouwelijk.
Geen paniek, over een jaar of 10 heb je grote groepen transgender replacementvrouwen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215316721
Er zijn zat Nederlandse vrouwen die 100% vrouwelijk zijn. Maar zoals al eerder vermeld doen ze het goed. Goede baan, modern, eigen huis, goed opgeleid en noem maar op.

Wat je wel steeds meer ziet bij de moderne Nederlandse vrouw, en ook de westerse vrouw, is dat ze belachelijk hoge verwachtingen hebben aan hun partner en daarbij ook torenhoge eisen. Zelfs zo erg dat steeds meer mannen denken "laat maar". Men denkt ook dat vanaf 2030 dat 40% van de vrouwen single zullen zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... pech voor jou dan
Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig. Dat betekent voor mij dat een man zo masculine zijn als hij wil en een vrouw ook. De andere kant op ook
Is dat zo? Als je kijkt naar Oekraïne genoeg vrouwen die vrouwelijk zijn en ook aan het front vechten tegen de Russen.
Corporate translator
pi_215316750
Ik denk dat voor mij vrouwelijkheid toch het meeste neerkomt op het leggen van de focus bij het belang van het onderhouden van een gezin, in plaats van je belang te leggen op een carrière.

Vooral vrouwen in het bedrijfsleven. Ze kunnen er nog zo sexy/aantrekkelijk uitzien, er wordt vaak verwacht om je zakelijkheid om te zetten naar mannelijkheid.

Misschien is onderdanigheid toch wel een beetje vrouwelijk
pi_215316769
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:16 schreef Viesdik het volgende:
Ik denk dat voor mij vrouwelijkheid toch het meeste neerkomt op het leggen van de focus bij het belang van het onderhouden van een gezin, in plaats van je belang te leggen op een carrière.

Vooral vrouwen in het bedrijfsleven. Ze kunnen er nog zo sexy/aantrekkelijk uitzien, er wordt vaak verwacht om je zakelijkheid om te zetten naar mannelijkheid.

Misschien is onderdanigheid toch wel een beetje vrouwelijk
Nee, dat is het niet. Zelfs niet een beetje.
En wat het zakenleven betreft, ik ben er van overtuigd dat jij het daar nog geen uur kunt volhouden.
pi_215316773
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:11 schreef HSG het volgende:
Er zijn zat Nederlandse vrouwen die 100% vrouwelijk zijn. Maar zoals al eerder vermeld doen ze het goed. Goede baan, modern, eigen huis, goed opgeleid en noem maar op.

Wat je wel steeds meer ziet bij de moderne Nederlandse vrouw, en ook de westerse vrouw, is dat ze belachelijk hoge verwachtingen hebben aan hun partner en daarbij ook torenhoge eisen. Zelfs zo erg dat steeds meer mannen denken "laat maar". Men denkt ook dat vanaf 2030 dat 40% van de vrouwen single zullen zijn.
[..]
Is dat zo? Als je kijkt naar Oekraïne genoeg vrouwen die vrouwelijk zijn en ook aan het front vechten tegen de Russen.
Nogmaals: elke vrouw is per definitie al vrouwelijk, daarom worden ze ook vrouwen genoemd.
pi_215316778
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet. Zelfs niet een beetje.
En wat het zakenleven betreft, ik ben er van overtuigd dat jij het daar nog geen uur kunt volhouden.
Ok
pi_215316784
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nogmaals: elke vrouw is per definitie al vrouwelijk, daarom worden ze ook vrouwen genoemd.
Jup maar het is de manier van denken, opvoeding, omgeving ect wat een vrouw (en man) beïnvloed.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 19:55 schreef Doemaarmee het volgende:

[..]
Om het maar even in de groep te gooien, de vrouwen met hoofdoek gedragen zich een stuk meer integer dan dan onze nachtclub vrouwen, en dat dragen ze niet alleen uit als hoofddoekje maar als symbool van de integere vrouw...

Met trots dus, van je van de westerse vrouw niet zult zien, dus zij zijn veel verder ontwikkeld dan de westerse vrouwen, en dat gun ik ze. Het gaat net over de hoofddoek namelijk, maar het karakter erachter.
Zeg dat maar tegen de vrouwen in Iran.
Corporate translator
pi_215316785
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee, vrouwen worden vrouwen genoemd omdat ze biologisch zo geboren zijn.
pi_215316829
Laat ik trouwens ook zeggen dat mannen steeds vrouwelijker worden en dus steeds minder mannelijk.
En dat terwijl ze niet eens homo zijn, vertonen ze wel homoseksuele trekjes.
Gisteren nog op de markt.. 2 gasten (die elkaar niet kennen) in de rij voor een stukje kaas, staan met elkaar te praten met van die softe stemmetjes. Die ene gast had een buikzak met zn kind erin...
Ik werd niet goed
pi_215316836
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:02 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat "niet vrouwelijk" in dit soort topics staat voor "teveel een eigen mening".
Inderdaad, moslim vrouwen hebben teveel een eigen mening :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215316852
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Nee, vrouwen worden vrouwen genoemd omdat ze biologisch zo geboren zijn.
Ja en dus zijn ze vrouwelijk.
Een vrouw kan een lieve schat zijn of een keihard en harteloos kreng, het is en blijft een vrouw.
Jouw idee over wat vrouwelijk hoort te zijn is een heel ander hoofdstuk.
  zondag 20 oktober 2024 @ 09:35:24 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215316877
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Laat ik trouwens ook zeggen dat mannen steeds vrouwelijker worden en dus steeds minder mannelijk.
Gisteren nog op de markt.. 2 gasten (die elkaar niet kennen) in de rij voor een stukje kaas, staan met elkaar te praten met van die softe stemmetjes. Die ene gast had een buikzak met zn kind erin...
Ik werd niet goed
Ja, dat zegt wel wat over jou, dat je daar ‘niet goed’ van wordt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215316909
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Ik werd niet goed
Waarom? Had je iets verkeerds gegeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')