Jawel joh. Vooral als er een Nederlander meedoet. Vond Soundos echt vermakelijk en gisteren ook Raven van Dorstquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:14 schreef Remco het volgende:
Zo leuk zijn al die gescripte grappen niet.
Philip Freriks mag als presentator niet meedoen toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:08 schreef Mikeytt het volgende:
TS is een tijdje 'De Slimste Mens Ter Wereld' aan het kijken, de Belgische versie van De Slimste Mens...
Die is echt veel leuker. Nadeel is nu wel dat de Nederlandse versie te saai is om te kijken
Maarten van Rossem en Philip Freriks kunnen het simpelweg niet opnemen tegen de geweldige Erik van Looy... Vandaar dat ze volgens jaar kappen. Benieuwd naar de vervanging.
Klacht: Nederlandse versie De Slimste Mens te saai geworden door het kijken va De Slimste Mens Ter Wereld....
Haten op SoundosGoatquote:
Waaruit blijkt dat het mislukte cabaratiers zijn? Soundos is multimiljonair en heeft altijd uitverkochte zalen. Ook een stuk meer reach dan de meeste andere grote Nederlandse cabaratiersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erik van Looy doet al jaren hetzelfde typetje.
En de slimste mens België is waar ze mislukte cabaretiers uit Nederland opeens wel geweldig vinden (Soundos, JanJaap Van der Wal, Marc-Marie Huybrechts) de meest recente ontdekking is daar een hele nichterige Rotterdammer die in Nederland helemaal niet bekend is hebben ze zo van straat geplukt en in het programma gezet.
Erik van Looy, Soundos en Raven van Dorst. Ik weet nu al dat ik niet hoef te kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel joh. Vooral als er een Nederlander meedoet. Vond Soundos echt vermakelijk en gisteren ook Raven van Dorst
lolquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:47 schreef Scuidward het volgende:
De Slimste Mens is een beetje de banaan onder de tv-quizzen, je bent er zo aan gewend hem te eten dat je hem zonder nadenken in je karretje stopt. Vervolgens reken je hem af, legt hem thuis in de fruitmand, neemt hem mee naar je werk en eet hem op achter je bureau. Tot een collega je op een dag vraagt waarom je geen appel eet. Dat weet je niet.
Soundos is nooit geen multimiljonair.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het mislukte cabaratiers zijn? Soundos is multimiljonair en heeft altijd uitverkochte zalen. Ook een stuk meer reach dan de meeste andere grote Nederlandse cabaratiers
Doen alsof je dit niet weetquote:
Omdat de rest me wel wat zegt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Doen alsof je dit niet weetWaarom zou je dat dan eruit pikken in plaats van het te googlen
Waarom zou je dan alsnog posten dat je het niet weet, doe je dat bij alles wat je leest?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat de rest me wel wat zegt?
Logischerwijs
is in de regel wel mijn eerste ingeving jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom zou je dan alsnog posten dat je het niet weet, doe je dat bij alles wat je leest?
Dit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop