SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YeahhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wauwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliophobie.![]()
![]()
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch schijnt erg leuk te zijn deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliophobie.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Moon pakt die OP gewoon eventjes![]()
![]()
Niks aangepast behalve de TT en het plaatje ook.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Dan zit je hier toch echt verkeerd!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En zelf clown zijn en mensen laten schrikken?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemmingquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch schijnt erg leuk te zijn deze tijd van het jaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die staan nog los van elkaar, dat is minder eng voor @ToTquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemming
Was dat niet op Hawaii?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemming![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
37,9. Zwevend tussen verhoging en koorts
Misselijk, slijm ophoesten, pijn in mijn ribben van het hoesten en kokhalzen, snot dat er aan alle kanten uit loopt.
Ik ben hier wel weer klaar mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ben daar wel eens geweest, maar geen nacht gespendeerd dus ik weet niet of het liedje klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
Misselijk, slijm ophoesten, pijn in mijn ribben van het hoesten en kokhalzen, snot dat er aan alle kanten uit loopt.
Ik ben hier wel weer klaar mee![]()
![]()
Beterschapquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
Tuurlijkquote:
* Lovely schenkt een beker warme choco in met een stroopwafel erbij![]()
Overstapje?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest, maar geen nacht gespendeerd dus ik weet niet of het liedje klopt.Uw ADH vitamine Worst
Kijk maar uit, straks steek ik je nog aanquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeh lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Lovely schenkt een beker warme choco in met een stroopwafel erbij![]()
Thx
![]()
![]()
De naam Bangkok wordt eigenlijk alleen buiten Thailand gebruikt, de Thai noemt het Krung Thep. Weer wat geleerdUw ADH vitamine Worst
Beterschap!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
Ik ben hier wel weer klaar meeCause there is always a wrong to your right 🎶
Lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks steek ik je nog aan![]()
![]()
Kijk maar uit straks moet je nog betalen om de stad in te mogenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ben weer aan het pruttelen als een ouwe diesel![]()
Of hij komt er helemaal niet inquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks moet je nog betalen om de stad in te mogen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zegt niet allesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Staat zelfs in je naam!
Jij bent niet in het ecbt een AardappelSchotel toch?
Gisteren laatste beetje hachee met teveel ui op. Dat is vandaag te merken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ben weer aan het pruttelen als een ouwe diesel
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks moet je nog betalen om de stad in te mogen
Uw ADH vitamine Worst
Kan ook nog!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij komt er helemaal niet in![]()
Pffftt of ppprrrtttquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Gisteren laatste beetje hachee met teveel ui op. Dat is vandaag te merken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Staat zelfs in je naam!
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles
Jij bent niet in het ecbt een AardappelSchotel toch?![]()
![]()
Zonder en ik sta bepaald niet te juichen om spettersquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met en zonder spettersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
Er zijn vele manieren om te scoren![]()
Als je ze eenmaal kwijt bent welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zonder en ik sta bepaald niet te juichen om spetters
Hihiquote:
Ohnee, dit moet allemaal onder spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee jij!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
Knetter knetter
Wat ben jij een spetter..![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi
Ohnee, dit moet allemaal onder spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi
Ohnee, dit moet allemaal onder spoilers!Doe ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En![]()
En
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
![]()
![]()
En![]()
En
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt iemand nu heel boos gemacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerdebammerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Jij hebt iemand nu heel boos gemacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe ik niet aan![]()
![]()
![]()
En![]()
En
Deze moedige vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit waren geredde beesten van een opvangcentrum die waren geëvacueerd ivm de laatste orkaan in centraal Florida. Kennelijk had de universiteit ze ruimte gegeven en dit was een soort van fund raiser voor dat centrum.quote:![]()
Dat werkt alleen als je dan ook kan slapenquote:
Maar als je moe bent, dan slaap je toch meteen meestal ?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je dan ook kan slapen
Anders een saai iets luisteren of kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zo werkt mijn hoofd nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je moe bent, dan slaap je toch meteen meestal ?
Anders een saai iets luisteren of kijken
Wow een zwarte slang..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort slang nog op mijn schouders gehad, maar geen selfie gemaakt
Waarom !quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort slang nog op mijn schouders gehad, maar geen selfie gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eerst al greysie die rare dingen zegt en nu Liev...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
Eerst al greysie die rare dingen zegt en nu Liev...IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze geaaid?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit waren geredde beesten van een opvangcentrum die waren geëvacueerd ivm de laatste orkaan in centraal Florida. Kennelijk had de universiteit ze ruimte gegeven en dit was een soort van fund raiser voor dat centrum.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja of ik. Ik haal ons altijd door elkaar![]()
![]()
We lijken ook zo op elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:20 schreef JustinK het volgende:
Eerst al greysie die rare dingen zegt en nu Liev...Run jus runSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Raaaarrrrrre dingen gebeuren hierCause there is always a wrong to your right 🎶
Jij ben liefquote:
En ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ik gedraag me voorbeeldig
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ben lief
En ik ookNu zeg je weer rare dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Amyzzzzquote:
Zou jij moedeen aan LLDL ? Of first dates ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je mijn aflevering gemist?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzz
Zou jij moedeen aan LLDL ? Of first dates ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je mijn aflevering gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom geen selfie? Ik had beide handen nodig om de slang vast te houden. Beestje wilde de hele tijd ontsnappenquote:![]()
![]()
Waarom dat beestquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom geen selfie? Ik had beide handen nodig om de slang vast te houden. Beestje wilde de hele tijd ontsnappen
Heb ik ook altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom geen selfie? Ik had beide handen nodig om de slang vast te houden. Beestje wilde de hele tijd ontsnappen![]()
![]()
Even aan m'n slang vragen...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je niet bij Dev om de nek ?![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vergeleken met wat jij gewend bent wel![]()
Zijn dit de effecten van de supermaan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is dat z'n bijnaam?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zijn dit de effecten van de supermaan?![]()
De wallabys? Of alleen die zwarte slang?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Beidenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De wallabys? Of alleen die zwarte slang?![]()
Nee die van die ezel natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je jouw slang(etje) bedoelt dan
Nee![]()
![]()
Ja, jij die iedereen lief vindt.quote:
Ik denk dat het toch de volle maan is
Waar heb je voor gebeden?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:31 schreef JustinK het volgende:
[..]Dan ga ik nooit meer in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik eerst helemaal naar Floridaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon bij @:devzero om z'n nek hangen
Ik had ook niets moeten zeggen, de taalnazi komt soms bovendrijvenquote:
IEDEREEN LIEFquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij die iedereen lief vindt.
Ik denk dat het toch de volle maan is![]()
Dat is zo'n tienduizend jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vooral 538462 weken introvertenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ow daar hebben we welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had ook niets moeten zeggen, de taalnazi komt soms bovendrijven
Wat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met die wind mee ben je er zoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst helemaal naar Florida![]()
![]()
Ook al vind ik ze leuk om te zien in de natuur, ik hoef zelf geen slang als huisdierquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon bij @:devzero om z'n nek hangen![]()
![]()
Australië is leuker. Is er ook genoeg dat je probeert te vermoordenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow daar hebben we wel
Wat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal proberen de taalnazi te onderdrukken
Iets voor @KoningWouterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:36 schreef JustinK het volgende:
Voor de liefhebber, bij de Trekpleister:
[ afbeelding ]![]()
Thnx zaterdag even kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:36 schreef JustinK het volgende:
Voor de liefhebber, bij de Trekpleister:
[ afbeelding ]
Welnee en anders pechquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan te laat is
quote:https://www.trekpleister.(...)wsets-2e-halve-prijsquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan te laat is![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even een paar deurtjes verder![]()
![]()
Welke excuses kan ik allemaal verzinnen voor zondag?Trotste mama van Ambar
Dat je F1 moet kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke excuses kan ik allemaal verzinnen voor zondag?![]()
Ziek zwak en misselijk?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke excuses kan ik allemaal verzinnen voor zondag?
Dat je ergens anders heen moet?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja maar zo wispelturig als je bent geloven ze dat welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig in mijn geval![]()
Ziek is wel een goedequote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ziek zwak en misselijk?
Dat je ergens anders heen moet?Trotste mama van Ambar
Moet ik weer bestellen en laten bezorgenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij bol is ook korting op Lego volgens mij.
Easy peasy toch ?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik weer bestellen en laten bezorgen![]()
Ik zie geen verschil in naar de winkel gaan. Ik vind het vaak makkelijker. Afhaalpunt kiezen en ophalen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik weer bestellen en laten bezorgen![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil in naar de winkel gaan. Ik vind het vaak makkelijker. Afhaalpunt kiezen en ophalen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is een kado voor iemand die bij je in huis woont?Trotste mama van Ambar
Het enige nadeel is wel als er toch iets mis is dat je het weer terug moet sturen. In de winkel kun je zelf uitkiezen. Ik had laatst een cadeautje besteld en de doos was in één hoek flink gedeukt. Dat was wel een beetje jammer.quote:![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:47 schreef JustinK het volgende:
Ik kan het ook kopen en komen brengen
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:47 schreef JustinK het volgende:
Ik kan het ook kopen en komen brengen![]()
![]()
Ze gaan soms ook te roekeloos met pakketten om..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Het enige nadeel is wel als er toch iets mis is dat je het weer terug moet sturen. In de winkel kun je zelf uitkiezen. Ik had laatst een cadeautje besteld en de doos was in één hoek flink gedeukt. Dat was wel een beetje jammer.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Met slagroom zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil ik wel weer zo'n lekkere choco
Ze hebben zondag wel een chocolade fonteinTrotste mama van Ambar
Gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben zondag wel een chocolade fontein
Die bestaat nietquote:
Deze man is zo smoothquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:47 schreef JustinK het volgende:
Ik kan het ook kopen en komen brengen![]()
![]()
![]()
Is an sich wel een planquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
Dan alleen voor de choco fontijn en wijn gaanTrotste mama van Ambar
Ow ik bedoelde bij de Trekpleister actiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
https://www.lego.com/nl-nl/product/santa-s-post-office-10339Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja ik weet het ook nietquote:![]()
Je moet je er toch ook nog op voorbereidenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]om 21:00 pas?
@:JustinK verkeerde smoes dan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: