SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YeahhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wauwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliophobie.![]()
![]()
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch schijnt erg leuk te zijn deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
Ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliophobie.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Moon pakt die OP gewoon eventjes![]()
![]()
Niks aangepast behalve de TT en het plaatje ook.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Dan zit je hier toch echt verkeerd!
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En zelf clown zijn en mensen laten schrikken?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemmingquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch schijnt erg leuk te zijn deze tijd van het jaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die staan nog los van elkaar, dat is minder eng voor @ToTquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemming
Was dat niet op Hawaii?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit is ook een hele populaire bestemming![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
37,9. Zwevend tussen verhoging en koorts
Misselijk, slijm ophoesten, pijn in mijn ribben van het hoesten en kokhalzen, snot dat er aan alle kanten uit loopt.
Ik ben hier wel weer klaar mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ben daar wel eens geweest, maar geen nacht gespendeerd dus ik weet niet of het liedje klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
Misselijk, slijm ophoesten, pijn in mijn ribben van het hoesten en kokhalzen, snot dat er aan alle kanten uit loopt.
Ik ben hier wel weer klaar mee![]()
![]()
Beterschapquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef DJMO het volgende:
![]()
Tuurlijkquote:
* Lovely schenkt een beker warme choco in met een stroopwafel erbij![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Overstapje?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest, maar geen nacht gespendeerd dus ik weet niet of het liedje klopt.Uw ADH vitamine Worst
Kijk maar uit, straks steek ik je nog aanquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeh lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk
* Lovely schenkt een beker warme choco in met een stroopwafel erbij![]()
Thx
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: