Ze hebben het geld niet omdat Lotto gierig is, omdat Lotto kleinzerig is en voor drie kwartjes en een stuiver boven alles eerste naamsponsor wil blijven, en omwille van het zijn van een overheidsinstantie ieder miniscuul besluit eerst langs 380 handen moet voordat er goedkeuring is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben vooral niet het geld voor de kwaliteit renners die ze hebben door de doorstroming van heel goede jonge renners.
Er moet gewoon budget bij om die gasten binnen boord te houden.
Die opleiding is gewoon te goed voor het team.
Lijkt me eindelijk eens een goede aanwinst voor TDT.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arrogante (bron: WielerFlits) Odd Eiking naar Tietema Rockets.
Die past toch niet echt bij het programma dat TDT rijdt/reed?quote:Op donderdag 21 november 2024 07:53 schreef Pino112 het volgende:
En Giovanni Carboni
https://www.wielerflits.n(...)bet-tietema-rockets/
Rookie mistake.quote:Op donderdag 21 november 2024 07:53 schreef Pino112 het volgende:
En Giovanni Carboni
https://www.wielerflits.n(...)bet-tietema-rockets/
Hij tekende bij op 18 maart, nadat hij al 3-e was geworden in de Strade Bianchi, en 7-e in Milaan-San Remo (in de kopgroep bij de finish).quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In dit geval kun je Lotto weinig verwijten, volgens mij. Van Gils tekende aan het begin van het seizoen een nieuw contract, omdat hij geen afleiding wilde tijdens het seizoen. Vervolgens rijdt ie een geweldig seizoen waardoor zijn waarde enorm stijgt, maarja, eigen schuld, had hij maar moeten wachten met het tekenen van een nieuw contract. Dat zou de normale situatie zijn, maar Van Gils heeft in de tussentijd Carera ingeschakeld als manager en die heeft hem natuurlijk gek lopen maken. Hij moet beter betaald worden en aangezien dat bij Lotto niet kan moet hij dan maar naar een andere ploeg, zo werkt het bij Carera.
Als het persbericht op 18 maart naar buiten komt wil dat niet zeggen dat toen het contract ook is getekend. Zo'n akkoord ligt er vaak al weken eerder.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij tekende bij op 18 maart, nadat hij al 3-e was geworden in de Strade Bianchi, en 7-e in Milaan-San Remo (in de kopgroep bij de finish).
Hij had toen al laten zien, dat het seizoen voor hem goed begonnen was.
Dat Maxim op 18 maart niet heeft gewacht, is zijn eigen denkfout geweest (als het hem om het geld ging).
Maxim van Gils, geciteerd op 18 maart (volgens Wielerflits).
"Lotto Dstny voelt als een tweede thuis", aldus Van Gils op de ploegsite. "Ik kijk er altijd naar uit om naar de koers te gaan om mijn ploeggenoten en de staf te zien. Ik zit hier nu vijf jaar en iedereen voelt als familie."
Dat zal toch gewoon alvast de opvolger zijn van Vegard Staeke Langen? Gewoon lekker op kop boren.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Julius Johansen naar UAE.
Ter verdediging van Van Gils wist hij toen nog niet van de leegloop bij Lotto en dat daar alleen wat U23 renners voor terug komen.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij tekende bij op 18 maart, nadat hij al 3-e was geworden in de Strade Bianchi, en 7-e in Milaan-San Remo (in de kopgroep bij de finish).
Hij had toen al laten zien, dat het seizoen voor hem goed begonnen was.
Dat Maxim op 18 maart niet heeft gewacht, is zijn eigen denkfout geweest (als het hem om het geld ging).
Maxim van Gils, geciteerd op 18 maart (volgens Wielerflits).
"Lotto Dstny voelt als een tweede thuis", aldus Van Gils op de ploegsite. "Ik kijk er altijd naar uit om naar de koers te gaan om mijn ploeggenoten en de staf te zien. Ik zit hier nu vijf jaar en iedereen voelt als familie."
quote:Soudal Quick-Step is al enkele jaren bezig om de kern rond klassementskopman Remco Evenepoel te versterken, maar volgens Jan Bakelants is er nog altijd werk aan de winkel. De oud-renner is niet onder de indruk van het transferbeleid van de Belgische formatie.
Bakelants blikt als analist voor Het Laatste Nieuws terug op de voorbije transferperiode. Zo gaat het onder meer over Soudal Quick-Step, de ploeg van Remco Evenepoel. Is de formatie van manager Patrick Lefevere er sterker op geworden, in vergelijking met afgelopen seizoen? “Ik val achterover van de vaststelling dat COO Jurgen Foré er, ondanks zijn ongetwijfeld extensief groot zakelijk netwerk, niet in slaagt om nieuwe sponsors binnen te halen.
Blijft normaliter bij Intermarche.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:42 schreef Momo het volgende:
Taco nog geen contract voor 2025 (Tenminste niet naar buiten gecommuniceerd?)
Het verbaast mij eerlijk gezegd ook wel dat er niet een paar Belgische bedrijven opstaan. Voor het eerst in 40 (?) jaar daadwerkelijk kans dat een Belg de Tour wint en dat zal dan niet dankzij de ploeg zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef Halcon het volgende:
Jan B. is ook nog niet beginnen aan zijn winterslaap:
[..]
Die ploeg is toch wel redelijk? Vond niet dat Remco vorig jaar echt in de steek is gelaten door zijn ploeg. En nu is Soudal vooral verzwakt in het voorjaar, niet zo zeer voor de Tour.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het verbaast mij eerlijk gezegd ook wel dat er niet een paar Belgische bedrijven opstaan. Voor het eerst in 40 (?) jaar daadwerkelijk kans dat een Belg de Tour wint en dat zal dan niet dankzij de ploeg zijn.
Daar zit inderdaad wel een uitdaging. Zo heel veel echt Belgische bedrijven die serieuze miljoenen uit kunnen geven aan sportsponsoring en ook nog een belang hebben bij buitenlandse bekendheid zijn er eigenlijk niet. InBev is misschien nog interessant maar de combi alcohol en topsport heeft ook wat beperkingen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die ploeg is toch wel redelijk? Vond niet dat Remco vorig jaar echt in de steek is gelaten door zijn ploeg. En nu is Soudal vooral verzwakt in het voorjaar, niet zo zeer voor de Tour.
Zo makkelijk zullen de Belgische sponsors ook wel niet te vinden zijn. Carrefour misschien, die hebben belangen in o.a. België en Frankrijk.
FN Herstal lijkt me wel een leuke optie.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wel een uitdaging. Zo heel veel echt Belgische bedrijven die serieuze miljoenen uit kunnen geven aan sportsponsoring en ook nog een belang hebben bij buitenlandse bekendheid zijn er eigenlijk niet. InBev is misschien nog interessant maar de combi alcohol en topsport heeft ook wat beperkingen.
Ze zouden het op alcoholvrije biertjes kunnen gooien. Net zoals de Buckler ploeg destijdsquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wel een uitdaging. Zo heel veel echt Belgische bedrijven die serieuze miljoenen uit kunnen geven aan sportsponsoring en ook nog een belang hebben bij buitenlandse bekendheid zijn er eigenlijk niet. InBev is misschien nog interessant maar de combi alcohol en topsport heeft ook wat beperkingen.
Jan Bakelants heeft de Jan Bakelants bingo in twee dagen tijd al weer helemaal gevuld op HLN.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef Halcon het volgende:
Jan B. is ook nog niet beginnen aan zijn winterslaap:
[..]
Die hebben inderdaad handel genoeg in de woestijnstaten die het wielrennen misbruiken om hun imago op te vijzelen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FN Herstal lijkt me wel een leuke optie.
Biedt op zich juist wel kansen. In elk land een iets andere naamquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zouden het op alcoholvrije biertjes kunnen gooien. Net zoals de Buckler ploeg destijdsProbleem zal wel zijn dat in verschillende landen ze verschillende merken biertjes drinken.
Wel leuke sponsor voor bij het startschot van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FN Herstal lijkt me wel een leuke optie.
Voor sponsoring bij het wegwielrennen (en schaatsen, veldrijden, etc.) ben je over het algemeen wel afhankelijk van een eigenaar die toevallig van de sport houdt. Vaak zie je dezelfde namen ook weer terugkomen als ze eerder ergens zijn afgehaakt. Er zijn een paar écht grote merken of landen die er veel geld tegenaan gooien, maar buiten dat valt het toch tegen qua wat er in wil stappen puur om sponsortechnische redenen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Er zouden toch betere opties beschikbaar moeten zijn dan Astana?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Gils op weg naar Astana volgens HLN. Die hebben het over een afkoopsom van 1,2 miljoen.
Die zullen minder geld hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zouden toch betere opties beschikbaar moeten zijn dan Astana?
Allemaal even lachen jongens.quote:Dat hij zich financieel sterk zou kunnen verbeteren, wil Van Gils niet als motief voor een potentiële overstap aanduiden. "Ik ben een topsporter, hé, dus ergens speelt dat altijd wel een beetje mee, maar op deze leeftijd stel ik het sportieve toch als prioriteit."
"De gesprekken met Lotto gaan ook niet per se over het geld. Ik heb vooral een duidelijke visie nodig voor de toekomst. Niet voor een jaar, maar wel voor meerdere jaren."
Maar je wel als Van Gils toch ook iets van een toekomst hebben? Dan kun je nog beter bij Lotto blijven.quote:
Gaat lekker met de Britse ploegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |