Wel leuke sponsor voor bij het startschot van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FN Herstal lijkt me wel een leuke optie.
Voor sponsoring bij het wegwielrennen (en schaatsen, veldrijden, etc.) ben je over het algemeen wel afhankelijk van een eigenaar die toevallig van de sport houdt. Vaak zie je dezelfde namen ook weer terugkomen als ze eerder ergens zijn afgehaakt. Er zijn een paar écht grote merken of landen die er veel geld tegenaan gooien, maar buiten dat valt het toch tegen qua wat er in wil stappen puur om sponsortechnische redenen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad wel een uitdaging. Zo heel veel echt Belgische bedrijven die serieuze miljoenen uit kunnen geven aan sportsponsoring en ook nog een belang hebben bij buitenlandse bekendheid zijn er eigenlijk niet. InBev is misschien nog interessant maar de combi alcohol en topsport heeft ook wat beperkingen.
Er zouden toch betere opties beschikbaar moeten zijn dan Astana?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Gils op weg naar Astana volgens HLN. Die hebben het over een afkoopsom van 1,2 miljoen.
Die zullen minder geld hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zouden toch betere opties beschikbaar moeten zijn dan Astana?
Allemaal even lachen jongens.quote:Dat hij zich financieel sterk zou kunnen verbeteren, wil Van Gils niet als motief voor een potentiële overstap aanduiden. "Ik ben een topsporter, hé, dus ergens speelt dat altijd wel een beetje mee, maar op deze leeftijd stel ik het sportieve toch als prioriteit."
"De gesprekken met Lotto gaan ook niet per se over het geld. Ik heb vooral een duidelijke visie nodig voor de toekomst. Niet voor een jaar, maar wel voor meerdere jaren."
Maar je wel als Van Gils toch ook iets van een toekomst hebben? Dan kun je nog beter bij Lotto blijven.quote:
Gaat lekker met de Britse ploegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |