Pat die geen geld heeft en weer een 'project' gaat beginnen, maar dan elke keer vergeet dat hij Taus niet meer heeft is echt een leuke rubriek.quote:
Arkea als degradant lijkt me wel een zekerheidje. En daarna zal het wel snel einde oefening zijn voor die ploeg. Gaat hard zo met de Franse profploegen.quote:
Op deze manier wordt de kans dat de tietema kneuzen in 2026 daadwerkelijk de tour halen steeds groterquote:Op zondag 10 november 2024 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Arkea als degradant lijkt me wel een zekerheidje. En daarna zal het wel snel einde oefening zijn voor die ploeg. Gaat hard zo met de Franse profploegen.
Nee johquote:Op zondag 10 november 2024 16:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op deze manier wordt de kans dat de tietema kneuzen in 2026 daadwerkelijk de tour halen steeds groter
Op basis van wat hij heeft laten zien zou ik de gok wel durven wagen met hem.quote:Op zondag 10 november 2024 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Intermarche Taco maar een contract geeft.
Scorebordjournalistiek, maar lijkt me niveau clubrenner.quote:Op maandag 11 november 2024 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag dat Polti-Kometa volgend jaar Polti VisitMalta heet, en ook een Maltees in dienst heeft, ene Aidan Buttigieg. Kan die er een beetje wat van of is dat gewoon de excuus-Maltees van dienst? Either way is het volgens mij de eerste Maltese wielerprof?
Wordt ploegleider bij Astana, het lek is boven!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kwam laatst nog in het nieuws omdat hij weer terug wilde keren in het pulleton.
Dit heeft potentie om iets grandissima te worden.quote:Op maandag 18 november 2024 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit moet jou aanspreken. @:mani89
“Ik heb van nature eigenlijk al redelijk dun haar, dus ik denk niet dat ze er thuis hard mee zouden lachen, moest ik iets aan mijn coupe doen”, lacht Van Gils.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:17 schreef DiegoFuser het volgende:
De altijd zeer onsympathieke pispot Van Gils zou beter eerst eens van coiffeur veranderen dan van ploeg.
Ze hebben vooral niet het geld voor de kwaliteit renners die ze hebben door de doorstroming van heel goede jonge renners.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nogal eens ontevreden renners bij Lotto.
In dit geval kun je Lotto weinig verwijten, volgens mij. Van Gils tekende aan het begin van het seizoen een nieuw contract, omdat hij geen afleiding wilde tijdens het seizoen. Vervolgens rijdt ie een geweldig seizoen waardoor zijn waarde enorm stijgt, maarja, eigen schuld, had hij maar moeten wachten met het tekenen van een nieuw contract. Dat zou de normale situatie zijn, maar Van Gils heeft in de tussentijd Carera ingeschakeld als manager en die heeft hem natuurlijk gek lopen maken. Hij moet beter betaald worden en aangezien dat bij Lotto niet kan moet hij dan maar naar een andere ploeg, zo werkt het bij Carera.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze hebben nogal eens ontevreden renners bij Lotto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |