SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Insoppen, kan gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Oe insoppen........ De haren dan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
ALLEMAAL!quote:
DankUquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
U heeft een KUT TT gemaakt beste man.![]()
Jazekerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie wel eens Jason Bourne gezien?![]()
Weet je wat ook U is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat ook U is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zoek nutriscore Zquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nutri score E....... man man man....Uw ADH vitamine Worst
Dat dus plus groenten. Vooral de coleslawkwak die ze erop doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en sausWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En dubbele kaasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus plus groenten. Vooral de coleslawkwak die ze erop doen.
Lach met een schone bips![]()
Ook bewolkt hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mijn Eindhovense broederquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus![]()
samen met cola met extra scheppen suiker erinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en sausUw ADH vitamine Worst
Oehquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Papa dit is saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net Dolfje voor te lezen aan Mini-ToT!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net Dolfje voor te lezen aan Mini-ToT!
Werewolf
Morgen voor de grap een nijntje boekje pakken tijdens voorleesmomentjequote:
Niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.Werewolf
"Papa, net zo voorlezen als gisteren!"
Toen zat hij de hele tijd aan z'n tenen te frunniken, dus ik las zo van: "Dolfje kon zijn ogen niet geloven; er groeide haar op zijn handen en zijn nagels waren heel lang en Mini-ToT zat naar zijn tenen te staren!"![]()
Ik had net Woezel en Pip gepakt. Vond hij echt suuuuuuper lief, maar na een tijdje wilde hij toch liever Dolfje!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen voor de grap een nijntje boekje pakken tijdens voorleesmomentje![]()
![]()
quote:
Als 'ie maar niet eng droomt vannacht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope, ding was echt mega.... Maar wel mijn vaste pizza tent dus denk ook dat ze het overdreven hebbenquote:
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, Woezel en Pip begint natuurlijk ook een keer saai te worden, snap ik welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had net Woezel en Pip gepakt. Vond hij echt suuuuuuper lief, maar na een tijdje wilde hij toch liever Dolfje!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pizza Kapsalonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.
https://euro2loenhout.be/nl/categoriesWerewolf
Denk dat mijn maag dat niet eens aan kan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uurLach met een schone bips![]()
Awwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Toen zat hij de hele tijd aan z'n tenen te frunniken, dus ik las zo van: "Dolfje kon zijn ogen niet geloven; er groeide haar op zijn handen en zijn nagels waren heel lang en Mini-ToT zat naar zijn tenen te staren!"Werewolf
Hij vond het alles behalve saai, maar hij vond Dolfje leuker!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Woezel en Pip begint natuurlijk ook een keer saai te worden, snap ik welZeker omdat ik het gisteren zo grappig voorlas!
![]()
![]()
gelukkig hoef je zijn eten niet te bekostigenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uur
Uw ADH vitamine Worst
Die kerel vreet je arm inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig hoef je zijn eten niet te bekostigenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pizza Kapsalon
https://euro2loenhout.be/nl/categories
Frikandel dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet![]()
![]()
Onee, inderdaad, geen ananas op pizzaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel kut, ga je met hem uit eten kom je terug met nog maar 1 arm...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die kerel vreet je arm inderdaad.
Mini-ToT vond dat voor een paar happen wel lekker...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, inderdaad, geen ananas op pizza![]()
Zolang het je rechterarm is die overblijft... ?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel kut, ga je met hem uit eten kom je terug met nog maar 1 arm...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee! Dat kan niet!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT vond dat voor een paar happen wel lekker...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even bestelling geplaatstquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pizza Kapsalon
https://euro2loenhout.be/nl/categories
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar ik veeg dan weer mijn kont af met links en eet met rechts...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang het je rechterarm is die overblijft... ?Lach met een schone bips![]()
Vind je dat raar? Maakt niet uit want iedereen heeft niet dezelfde smaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet
Aai over je bolletje
Werewolf
Zo'n pizza Hawaii met ananas
Liever Mozzarella, of met Salami
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeur ook maar om het zeuren, moet iedereen zelf weten wat iemand lekker vindquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vind je dat raar? Maakt niet uit want iedereen heeft niet dezelfde smaak.
Aai over je bolletje
Wil je er niet nog iets bij?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even bestelling geplaatst
[ afbeelding ]![]()
Nee is ook iets apartquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel op een pizza willen hebben!
Das voor morgen of vrijdag
Werewolf
Wat ik wel kut vind is dat de meeste pizza tenten varkens salami gebruiken. Dan drijft het vet vaak op de pizza. Dat is met tenten die rundersalami gebruiken minder.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever Mozzarella, of met SalamiLach met een schone bips![]()
Zin in kapsalon nu
Had afgelopen zaterdag een hele lekkere, van kipdöner, in Eindje!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mozzarellaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever Mozzarella, of met Salami
Werewolf
Ja dat is best iets aparts, ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee is ook iets apart
Das voor morgen of vrijdag![]()
![]()
Ah vandaar, snapte al niet waar het bedrag vandaan kwamquote:
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Zin in kapsalon nu
Had afgelopen zaterdag een hele lekkere, van kipdöner, in Eindje!
Ik krijg er honger van. Even in de koelkast kijken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan het niet vaak genoeg horenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijnquote:
Zoals curryworst. Worst met curryketchup en kruiden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijn
Geen gefrituurde worst
Werewolf
Maar ik wil friet bij mn döner!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijn
Liever patatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik wil friet bij mn döner!![]()
Friet in Germanistan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik wil friet bij mn döner!
Jaaaah, bij iedere grote winkel staat wel zo'n kraam en die worsten liggen al tijden op de grillplaat en gooien ze af en toe wat water bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zoals curryworst. Worst met curryketchup en kruiden.
Geen gefrituurde worstLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaah, bij iedere grote winkel staat wel zo'n kraam en die worsten liggen al tijden op de grillplaat en gooien ze af en toe wat water bij.
Werewolf
En dan tussen duits broodje met eigengemaakte warme currysaus die ze hebbenquote:
Ja en dat is okquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je begreep waarom ik dit negeerde he?![]()
bedrag klopt niet .....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even bestelling geplaatst
[ afbeelding ]![]()
Nope idd. Belgische friet is beterquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar vaak niet te vreten....
Werewolf
En daarom geef ik de voorkeur aan een Nederlandse kapsalonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar vaak niet te vreten....
Ik heb een jaar boven een dönerzaak gewoond, toen teveel broodjes döner gehad
Omg dat is al te eng voor @loveyoulongtimequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Toen zat hij de hele tijd aan z'n tenen te frunniken, dus ik las zo van: "Dolfje kon zijn ogen niet geloven; er groeide haar op zijn handen en zijn nagels waren heel lang en Mini-ToT zat naar zijn tenen te staren!"![]()
![]()
Die heeft een tenenfobie?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Omg dat is al te eng voor @:loveyoulongtime![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Omg dat is al te eng voor @:loveyoulongtime
Maar serieus; Mini-ToT bleef pluisjes en losse velletjes tussen z'n tenen uit plukken onder het lezen, dus maakte ik dat een deel van het verhaal!![]()
![]()
Ik ooit tegenover een echte Italiaanse pizzeria gewoond...... Heb die 3 jaar bijna niet gekookt zelf, maar kreeg korting als buurmanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daarom geef ik de voorkeur aan een Nederlandse kapsalon
Ik heb een jaar boven een dönerzaak gewoond, toen teveel broodjes döner gehad
misschien liggen er nog kruimels in je toetsenbord?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg er honger van. Even in de koelkast kijken...![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij krijg ik vannacht de Volle Maan vol op mijn bakkes.
Uw ADH vitamine Worst
Mijn eerste echte fulltime baan was in een computerwinkel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ooit tegenover een echte Italiaanse pizzeria gewoond...... Heb die 3 jaar bijna niet gekookt zelf, maar kreeg korting als buurman
De lokale pizzeria gaf belachelijk veel korting voor mensen die in de binnenstad werkten en gooide echt overdreven veel topping op de pizza's.
Met alleen een deel van de topping vrat je je buik al vol; de bodem hoefde je niet eens aan te snijden!![]()
![]()
Je volgt het topic dus niet op de voet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik negeer alles over voeten en shit.![]()
pas op hoor, hij heeft lange tenenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je volgt het topic dus niet op de voet?![]()
Pizza's, Pasta's, salades alles was voor de buren 3 euro omdat ze de geuren van restaurant daarmee wilden compenserenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn eerste echte fulltime baan was in een computerwinkel.
De lokale pizzeria gaf belachelijk veel korting voor mensen die in de binnenstad werkten en gooide echt overdreven veel topping op de pizza's.
Met alleen een deel van de topping vrat je je buik al vol; de bodem hoefde je niet eens aan te snijden!Hele fijne mensen en waren ook echt Italianen (zijn ze nu nog wel denk ik)
Maar wel mooi gebaar voor de buren
Met de hakken in het zand.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Tof!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pizza's, Pasta's, salades alles was voor de buren 3 euro omdat ze de geuren van restaurant daarmee wilden compenserenHele fijne mensen en waren ook echt Italianen (zijn ze nu nog wel denk ik)
Maar wel mooi gebaar voor de buren
![]()
![]()
Als jullie zo door gaan dan zet ik mijn hakken echt in het zand en breekt de hel los op al jullie voeten.Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2981 / +91 / +277 / 3512 / 4127
2. JustinK / 862 / +121 / +25 / 3474 / 3872
3. KillemWieft / 637 / +91 / +35 / 297 / 528
4. devzero / 614 / +32 / +9 / 557 / 747
5. Lovely / 611 / +47 / +16 / 2478 / 2899
6. AardappelSchotel / 587 / +24 / +28 / 2325 / 2766
7. Sally / 403 / +26 / +3 / 324 / 444
8. ieniminimuis / 384 / +27 / +13 / 1061 / 1241
9. loveyoulongtime / 360 / +11 / +4 / 1227 / 1433
10. hemarookworst / 351 / +22 / +9 / 749 / 929
11. MizzezAmy / 321 / +38 / +25 / 1581 / 1813
12. ToT / 253 / +32 / +13 / 1354 / 1479
13. Kissingbird / 252 / +0 / +19 / 1388 / 1572
14. Pinnenmutske / 249 / +18 / +25 / 708 / 878
15. mario390 / 197 / +30 / +5 / 208 / 290
16. gebrokenglas / 187 / +5 / +17 / 785 / 904
17. marc0871 / 180 / +11 / +1 / 230 / 349
18. sp3c / 166 / +57 / +6 / 195 / 255
19. mascara-klodder / 159 / +42 / +6 / 410 / 509
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als jullie zo door gaan dan zet ik mijn hakken echt in het zand en breekt de hel los op al jullie voeten.![]()
![]()
Nou nou nou, moet je ons dit echt zo voor de voeten gooien?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als jullie zo door gaan dan zet ik mijn hakken echt in het zand en breekt de hel los op al jullie voeten.
Maar hoe zit het dan met je voetenfetisj?![]()
![]()
Ja was echt super, maar wel veel aan de lijn moeten doen toen ik daar vertrokquote:
Ik loop op mijn tenen nu maat, ga niet te ver.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet je ons dit echt zo voor de voeten gooien?
Maar hoe zit het dan met je voetenfetisj?Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik loop op mijn tenen nu maat, ga niet te ver.
Nee maar je houdt er niet van?Wat is er mis met stappers dan?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
O jee .... koelkasten dicht iedereen!!!
Werewolf
Ik hou gewoon niet van blote poten man, dat is allesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar je houdt er niet van?Wat is er mis met stappers dan?
Dus als je een chickie ligt te batsen, moet ze d'r sokken maar aan houden?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van blote poten man, dat is alles![]()
![]()
Eentje. Die andere heeft hij zelf nodigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als je een chickie ligt te batsen, moet ze d'r sokken maar aan houden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik niet van zand tussen mijn tenen als ik uit de zee kom
Ok Darth Vader!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Eentje. Die andere heeft hij zelf nodig![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Eentje. Die andere heeft hij zelf nodig
Werewolf
gewoon vaker naar kijken dan gaat dat overquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van blote poten man, dat is alles![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Goffer KiBiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gewoon vaker naar kijken dan gaat dat over![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gatverdammequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Werewolf
Mooie tenen heb jequote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee hoor, ik zie die lelijke dingen toch niet? Had ooit een vriendinnetje die zich bewoog richting einde van het bed en ik dacht "Hopsakee blowjob" Nee ze wilde met de voeten gaan aftrekken. Die kreeg meteen een zwaai de andere kant op dat ze op de knieën zat op bed en ik erachter. Voeten is voor mij gewoon een nee, en ik weet ook niet waarom. Zou zelf ook in Azië nooit een voetmassage nemen, ik weet ook echt niet waar het vandaan komtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als je een chickie ligt te batsen, moet ze d'r sokken maar aan houden?
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie die lelijke dingen toch niet? Had ooit een vriendinnetje die zich bewoog richting einde van het bed en ik dacht "Hopsakee blowjob" Nee ze wilde met de voeten gaan aftrekken. Die kreeg meteen een zwaai de andere kant op dat ze op de knieën zat op bed en ik erachter. Voeten is voor mij gewoon een nee, en ik weet ook niet waarom. Zou zelf ook in Azië nooit een voetmassage nemen, ik weet ook echt niet waar het vandaan komt![]()
![]()
Damn!
Ja een footjob is ook echt niet bepaald mijn ding hoor, maar ik heb geen aversie tegen voeten.![]()
![]()
Ik weet ook dus echt niet waar het vandaan komt, maar ik vind het gewoon lelijke vieze dingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Damn!
Ja een footjob is ook echt niet bepaald mijn ding hoor, maar ik heb geen aversie tegen voeten.Lach met een schone bips![]()
Had je ma vroeger misschien eksterogen en eelt enzo?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet ook dus echt niet waar het vandaan komt, maar ik vind het gewoon lelijke vieze dingen.![]()
![]()
Haha nee...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je ma vroeger misschien eksterogen en eelt enzo?
Ik heb soep ingevroren in zakjes. Voelt een beetje raar.
Maar nu wel een gezonde hap klaar als ik geen zin heb om te kokenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nu wel een gezonde hap klaar als ik geen zin heb om te koken
Neuh, heb ik vroeger ook wel gedaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nu wel een gezonde hap klaar als ik geen zin heb om te kokenZe vriezen wel gekkere dingen in tegenwoordig, bijvoorbeeld wanneer iemand een kind wil.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh, heb ik vroeger ook wel gedaan.Lach met een schone bips![]()
Een slimme meid is op de toekomst voorbereid!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nu wel een gezonde hap klaar als ik geen zin heb om te koken![]()
![]()
Ik heb nog rode kool liggen. Die kan ook mooi gekookt worden en dan in zakjes in de vriezerTrotste mama van Ambar
Kun je ook een zuur/base indicator van maken!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog rode kool liggen. Die kan ook mooi gekookt worden en dan in zakjes in de vriezer![]()
![]()
Daar kan ik gewoon een pH meter voor pakkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je ook een zuur/base indicator van maken!Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nadeel is dat ik een iniminievriezer heb in mijn koelkast.
Zo eentje?![]()
Vacuüm apparaat bestellen en in de behorende zakjes doen. In dat apparaat en je bespaart heel veel ruimte in je vriezer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nadeel is dat ik een iniminievriezer heb in mijn koelkast.Lach met een schone bips![]()
Op middelbare scholen worden daar wel eens proefjes mee gedaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon een pH meter voor pakken
Ben ooit amanuensis geweest. Docent vroeg me een kwartier voor het begin van de les of we verse rode koolsap op voorraad hadden!
Blijkt dat je rode kool eerst een uur of zo moet koken voor je het sap ervan kunt gebruiken als indicator, en ik had een kwartier de tijd om naar de supermarkt 10 minuten verderop te gaan, een rode kool te halen, 10 minuten terug naar school te reizen en die kool een uur koken en daar dan sap uit halen!![]()
![]()
Omg interesse in chemie/fysica/whatever.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Op middelbare scholen worden daar wel eens proefjes mee gedaan.
Ben ooit amanuensis geweest. Docent vroeg me een kwartier voor het begin van de les of we verse rode koolsap op voorraad hadden!
Blijkt dat je rode kool eerst een uur of zo moet koken voor je het sap ervan kunt gebruiken als indicator, en ik had een kwartier de tijd om naar de supermarkt 10 minuten verderop te gaan, een rode kool te halen, 10 minuten terug naar school te reizen en die kool een uur koken en daar dan sap uit halen!
Kreeg ik niet want speciaal onderwijs in 🇧🇪 was maar povertjes.Werewolf
Ik heb op een middelbare en een hogere laboratoriumschool gestudeerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg interesse in chemie/fysica/whatever.
Kreeg ik niet want speciaal onderwijs in 🇧🇪 was maar povertjes.
Beiden niet afgemaakt overigens!Wel zeer veel van opgestoken!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb op een middelbare en een hogere laboratoriumschool gestudeerd.
Beiden niet afgemaakt overigens!Wel zeer veel van opgestoken!
ik mag eigenlijk niet klagen want kooklessen waren best leuk. Alleen de leerkracht bezorgde me hoofdpijn.
Werewolf
Maar je kan dus wel goed koken nu?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]ik mag eigenlijk niet klagen want kooklessen waren best leuk. Alleen de leerkracht bezorgde me hoofdpijn.
En voor die leerkracht daar is paracetamol voor
Verschilletje!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]ik mag eigenlijk niet klagen want kooklessen waren best leuk. Alleen de leerkracht bezorgde me hoofdpijn.
Ja ik was met 1 opleiding echt helemaal klaar vanwege de houding van met name de hoofddocente.
Met practicumlessen werkte ik altijd veel nauwkeuriger dan de rest, maar ze kijken naar de gemiddelde test-uitslagen van de klas en als je daar van af week, had je het dus fout en kreeg je een onvoldoende.
Het ergste was toen we calcium moesten meten in een monster. Dat moest gekookt worden in demi-water.
Met demi-water moet je altijd kooksteentjes er in doen omdat het anders plotseling kan klotsen, maar wat zit er in steen? Juist: kalk!
Iedereen deed er braafjes steentjes in en ik was de enige die er glaspareltjes in deed.
De hele klas had echt zoiets van "KUUUUUUT!!!!! Wat dom van ons!"
Ik kreeg een dikke onvoldoende omdat mijn metingen te veel afweken van de rest.
Hele klas in protest tegen de lerares: "Geef ons dan allemaal een onvoldoende en geef ToT een 10!"
- "Nee, dat is niet hoe statistiek werkt, hij wijkt af, dus hij krijgt een onvoldoende!"![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je kan dus wel goed koken nu?En voor die leerkracht daar is paracetamol voor
De ideale vrouw, buiten het puntje dat ze aseksueel is natuurlijk!
![]()
![]()
minnares erbijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]De ideale vrouw, buiten het puntje dat ze aseksueel is natuurlijk!
Uw ADH vitamine Worst
Redelijk. De leerkracht kon me gewoon niet uitstaan. Ik heb best wel begeleiding nodig maar eens ik in gang ben geschoten verloopt alles vlot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar je kan dus wel goed koken nu?En voor die leerkracht daar is paracetamol voor
Enkel bij sauzen loopt het echt mis.Werewolf
Geloof toch gewoon van de vrouwenliefde, en das ook mooi.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]De ideale vrouw, buiten het puntje dat ze aseksueel is natuurlijk!
Volgens mij ontkrachtte ze dag vanmiddag?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof toch gewoon van de vrouwenliefde, en das ook mooi.![]()
Yep 🏳🌈quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof toch gewoon van de vrouwenliefde, en das ook mooi.Werewolf
Weet je? Alles komt met vallen en opstaan. Gewoon lekker doorgaan en je leven leiden dan komt altijd alles goed. Zelfs het koken, ja al moet je soms wat weg gooien.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Redelijk. Ik heb best wel begeleiding nodig maar eens ik in gang ben geschoten verloopt alles vlot.
Enkel bij sauzen loopt het mis.Lach met een schone bips![]()
Heb ik deze zomer gedaan!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? Alles komt met vallen en opstaan. Gewoon lekker doorgaan en je leven leiden dan komt altijd alles goed. Zelfs het koken, ja al moet je soms wat weg gooien.![]()
![]()
🍺🍻 voor jullie. Voor mij fris.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je? Alles komt met vallen en opstaan. Gewoon lekker doorgaan en je leven leiden dan komt altijd alles goed. Zelfs het koken, ja al moet je soms wat weg gooien.Werewolf
Het is Woensdag, tenzij PSV CL speelt mag ik van mezelf door de week geen bierke drinkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
🍺🍻 voor jullie. Voor mij fris.
Volgens mij was ik dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
Ow dan ben ik in de war met een andere user die het vanmiddag had over aseksueel zijn.Werewolf
It wasn't mequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
Ow dan ben ik in de war met een andere user die het vanmiddag had over aseksueel zijn.Lach met een schone bips![]()
PSV CL ken ik alleen van de user met die naam.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is Woensdag, tenzij PSV CL speelt mag ik van mezelf door de week geen bierke drinken![]()
![]()
Maar die speelt geen voetbalquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
PSV CL ken ik alleen van de user met die naam.
Zou ook alcohol nodig hebben om PSV te kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is Woensdag, tenzij PSV CL speelt mag ik van mezelf door de week geen bierke drinken![]()
Ik kijk nog liever naar voetbal dan naar zijn posts!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die speelt geen voetbal![]()
![]()
Jij bent dan ook wel een special boy en dat geeft niet. Ook jij hoort erbijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou ook alcohol nodig hebben om PSV te kijken
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een special boy en dat geeft niet. Ook jij hoort erbij![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een special boy en dat geeft niet. Ook jij hoort erbij![]()
![]()
Nee, Ctrl + T, snel typen, rechter muisknop, kopiëren, terug naar deze tab en dan ctrl + V.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij die shit altijd paraat op apart scherm ofzo?![]()
![]()
The horrorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Ctrl + T, snel typen, rechter muisknop, kopiëren, terug naar deze tab en dan ctrl + V.
Poepopruimzakje niet mee?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dan kan niemand er in gaan staan
Uw ADH vitamine Worst
Mijn spanningscurve was weer even weg: VrijMiBabes #221 (not very sfw!)quote:Lach met een schone bips![]()
ik wilquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn spanningscurve was weer even weg: VrijMiBabes #221 (not very sfw!)![]()
Soms zijn de suggesties echt wel goed man: VrijMiBabes #221 (not very sfw!)quote:Lach met een schone bips![]()
Ok, thx voor de heads upquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
Moest ik ineens weg zijn, geen paniek aub![]()
![]()
Goed fornuis welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]VrijMiBabes #221 (not very sfw!)
![]()
Ziet er niet echt gebruikt uit, maar als zij er rondhuppelt dan kook ik welquote:
Vrouw op fatbike geranimeerd nadat ze in de sloot rijdt
Bijzonder ......
Bijzonder publiek dat daar op af komt ook .....![]()
![]()
Tja shit happens, maar in Oisterwijk berichten geschreven door Frits van Otterdijk wanneer een vrouw in de sloot ligt. Tja......quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef maily het volgende:
Bijzonder ......
Bijzonder publiek dat daar op af komt ook .....Lach met een schone bips![]()
Ha slowbro!quote:
Ehhh wauwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:32 schreef maily het volgende:
Bijzonder ......
Bijzonder publiek dat daar op af komt ook .....
Mogen ze zo’n foto plaatsen!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee degenen die onverantwoord met een apparaat omgaan zijn moordmachines. Een geweer dood ook geen mensen, dat doet degene die een trekker over haalt.quote:Lach met een schone bips![]()
Als ik dat was (ALS want ik heb niet zo'n pakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh wauw
Mogen ze zo’n foto plaatsen!en ik zou er alsnog NIET mee op straat komen) zou ik bezwaar maken bij Omroep Brabant
![]()
![]()
Heel mijn lichaam doet ineens pijn.
Ach ja de linkerschouder is gewoon prut.Werewolf
Nou nee bedoel meer dat je ook het daadwerkelijke slachtoffer ziet liggenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik dat was (ALS want ik heb niet zo'n paken ik zou er alsnog NIET mee op straat komen) zou ik bezwaar maken bij Omroep Brabant
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee degenen die onverantwoord met een apparaat omgaan zijn moordmachines. Een geweer dood ook geen mensen, dat doet degene die een trekker over haalt.Werewolf
Was muziekjes aan het luisterenquote:
Bad seedsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was muziekjes aan het luisteren
Dat ik voor het filmpje reclame krijg van Allianz Direct verzekeringen om te besparen op je kosten is ook wel beetjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou nee bedoel meer dat je ook het daadwerkelijke slachtoffer ziet liggen
Ik zag toch niks verkeerdsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik dat was (ALS want ik heb niet zo'n paken ik zou er alsnog NIET mee op straat komen) zou ik bezwaar maken bij Omroep Brabant
Werewolf
Owwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was muziekjes aan het luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt ook maar aan 1 dingquote: