SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Insoppen, kan gewoonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:44 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Oe insoppen........ De haren dan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
ALLEMAAL!quote:
DankUquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
U heeft een KUT TT gemaakt beste man.![]()
Jazekerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie wel eens Jason Bourne gezien?![]()
Weet je wat ook U is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat ook U is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zoek nutriscore Zquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nutri score E....... man man man....Uw ADH vitamine Worst
Dat dus plus groenten. Vooral de coleslawkwak die ze erop doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en sausWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En dubbele kaasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus plus groenten. Vooral de coleslawkwak die ze erop doen.
Lach met een schone bips![]()
Ook bewolkt hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mijn Eindhovense broederquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus![]()
samen met cola met extra scheppen suiker erinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en sausUw ADH vitamine Worst
Oehquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Papa dit is saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net Dolfje voor te lezen aan Mini-ToT!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat net Dolfje voor te lezen aan Mini-ToT!
Werewolf
Morgen voor de grap een nijntje boekje pakken tijdens voorleesmomentjequote:
Niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.Werewolf
"Papa, net zo voorlezen als gisteren!"
Toen zat hij de hele tijd aan z'n tenen te frunniken, dus ik las zo van: "Dolfje kon zijn ogen niet geloven; er groeide haar op zijn handen en zijn nagels waren heel lang en Mini-ToT zat naar zijn tenen te staren!"![]()
Ik had net Woezel en Pip gepakt. Vond hij echt suuuuuuper lief, maar na een tijdje wilde hij toch liever Dolfje!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen voor de grap een nijntje boekje pakken tijdens voorleesmomentje![]()
![]()
quote:
Als 'ie maar niet eng droomt vannacht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope, ding was echt mega.... Maar wel mijn vaste pizza tent dus denk ook dat ze het overdreven hebbenquote:
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kapsalon zonder groente extra vlees friet en saus
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, Woezel en Pip begint natuurlijk ook een keer saai te worden, snap ik welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had net Woezel en Pip gepakt. Vond hij echt suuuuuuper lief, maar na een tijdje wilde hij toch liever Dolfje!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pizza Kapsalonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb laatst de Pizzeria gevraagd een shoarma pizza te maken met extra dikke bodem, extra shoarma en extra kaas en extra bakjes knoflooksaus uiteraard. Dacht die krijgen we met 3 man wel op.
https://euro2loenhout.be/nl/categoriesWerewolf
Denk dat mijn maag dat niet eens aan kan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uurLach met een schone bips![]()
Awwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
"Papa, net zo voorlezen als gisteren!"
Toen zat hij de hele tijd aan z'n tenen te frunniken, dus ik las zo van: "Dolfje kon zijn ogen niet geloven; er groeide haar op zijn handen en zijn nagels waren heel lang en Mini-ToT zat naar zijn tenen te staren!"Werewolf
Hij vond het alles behalve saai, maar hij vond Dolfje leuker!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Woezel en Pip begint natuurlijk ook een keer saai te worden, snap ik welZeker omdat ik het gisteren zo grappig voorlas!
![]()
![]()
gelukkig hoef je zijn eten niet te bekostigenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maak daar een 8 dubbele xxxxxxxxxlllll varianten van van ziek vies veel vlees en knoflook saus en je hebt een klein tussendoortje van braddie te pakken om het van de lunch tot zijn 2e lunch om 1:30 uur
Uw ADH vitamine Worst
Die kerel vreet je arm inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig hoef je zijn eten niet te bekostigenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pizza Kapsalon
https://euro2loenhout.be/nl/categories
Frikandel dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet![]()
![]()
Onee, inderdaad, geen ananas op pizzaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel kut, ga je met hem uit eten kom je terug met nog maar 1 arm...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die kerel vreet je arm inderdaad.
Mini-ToT vond dat voor een paar happen wel lekker...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, inderdaad, geen ananas op pizza![]()
Zolang het je rechterarm is die overblijft... ?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel kut, ga je met hem uit eten kom je terug met nog maar 1 arm...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee! Dat kan niet!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT vond dat voor een paar happen wel lekker...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even bestelling geplaatstquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pizza Kapsalon
https://euro2loenhout.be/nl/categories
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar ik veeg dan weer mijn kont af met links en eet met rechts...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zolang het je rechterarm is die overblijft... ?Lach met een schone bips![]()
Vind je dat raar? Maakt niet uit want iedereen heeft niet dezelfde smaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Friet en/of ananas op pizza mag gewoon niet
Aai over je bolletje
Werewolf
Zo'n pizza Hawaii met ananas
Liever Mozzarella, of met Salami
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeur ook maar om het zeuren, moet iedereen zelf weten wat iemand lekker vindquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vind je dat raar? Maakt niet uit want iedereen heeft niet dezelfde smaak.
Aai over je bolletje
Wil je er niet nog iets bij?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even bestelling geplaatst
[ afbeelding ]![]()
Nee is ook iets apartquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel op een pizza willen hebben!
Das voor morgen of vrijdag
Werewolf
Wat ik wel kut vind is dat de meeste pizza tenten varkens salami gebruiken. Dan drijft het vet vaak op de pizza. Dat is met tenten die rundersalami gebruiken minder.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever Mozzarella, of met SalamiLach met een schone bips![]()
Zin in kapsalon nu
Had afgelopen zaterdag een hele lekkere, van kipdöner, in Eindje!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mozzarellaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Liever Mozzarella, of met Salami
Werewolf
Ja dat is best iets aparts, ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee is ook iets apart
Das voor morgen of vrijdag![]()
![]()
Ah vandaar, snapte al niet waar het bedrag vandaan kwamquote:
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Zin in kapsalon nu
Had afgelopen zaterdag een hele lekkere, van kipdöner, in Eindje!
Ik krijg er honger van. Even in de koelkast kijken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan het niet vaak genoeg horenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leuke stad wel, of had ik dat al eens gezegd?
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijnquote:
Zoals curryworst. Worst met curryketchup en kruiden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijn
Geen gefrituurde worst
Werewolf
Maar ik wil friet bij mn döner!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hier 3km verderop over de Duitse grens zit een Döner tent die gewoon alleen maar broodjes Döner verkoopt. De spiezen prikken ze ook alleen kalfsvlees op wat ze ook zelf kruiden en dat is echt geweldig. Het jammere is dat ze in Duitsland eigenlijk alleen Tzatziki als saus gebruiken, met goeie knoflooksaus zou dat broodje de hemel op aarde zijn
Liever patatquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik wil friet bij mn döner!![]()
Friet in Germanistan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik wil friet bij mn döner!
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: