abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215497363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 14:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Lijstje users dat vrijheid van meningsuiting niet zo belangrijk vindt, of bukt voor agressieve hooligans. Jullie lijken wel een stel moslims bij een Koran verbranding.
Wat heeft de geplande demonstratie met deze wedstrijd te maken? Ja, niets dus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215497366
twitter

Wedden dat die Hamas terroristen er morgen gewoon staan

--

Oh tweet doet het niet.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 6 november 2024 @ 15:14:11 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497388
Tweet doet het wel, had ik net ook, zag hem zelf niet in mijn post.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:21:48 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:11 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Wedden dat die Hamas terroristen er morgen gewoon staan

--

Oh tweet doet het niet.
laten we het hopen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215497562
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ook met de F-side in het achterhoofd is het toch logisch om de demonstratie op deze plek te verbieden?
Nee met de F-side in het achterhoofd is het logisch om de ME ter plaatse te hebben en hoolies die zich niet kunnen gedragen klappen te geven en af te voeren.
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hou toch op met me :').

Die kansloze pallie-debielen wordt al maandenlang geen strobreed in de weggelegd, ook nu nog staan ze dagelijks op Amsterdam CS te zwaaien met hun haatvlaggen en dreigende muziek, zo'n lekker eerste beeld als toerist ook :').

Nu willen ze een voetbalclub, geen "zionisten" dus en hun supporters ook weer lastig komen vallen met hun terroristengedweep en steun aan Hamas. Het houdt gewoon een keer op.

Als de Hooligans idd moreel sterker staan moet je je eens af gaan vragen of de Gazakant niet gewoon de foute kant is, hint, dat zijn ze :').
Phoah erg hoor. Al maandenlang staan ze ergens zonder problemen en het leven gaat blijkbaar gewoon verder.

Als jij aan de kant van hooligans staat, zou je jezelf eens af moeten vragen of je niet gewoon aan de foute kant van de vrijheid van meningsuiting staat. Hint: als jij vandaag die van mensen afpakt waar je het niet mee eens bent is het een kwestie van tijd voor je een keer aan de andere kant staat.

quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat heeft de geplande demonstratie met deze wedstrijd te maken? Ja, niets dus.
Nou dan is er ook geen reden voor alle hoolies om boos te worden en is er geen probleem dat daar wat gekkies staan.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:30:36 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497628
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee met de F-side in het achterhoofd is het logisch om de ME ter plaatse te hebben en hoolies die zich niet kunnen gedragen klappen te geven en af te voeren.
[..]
Phoah erg hoor. Al maandenlang staan ze ergens zonder problemen en het leven gaat blijkbaar gewoon verder.

Als jij aan de kant van hooligans staat, zou je jezelf eens af moeten vragen of je niet gewoon aan de foute kant van de vrijheid van meningsuiting staat. Hint: als jij vandaag die van mensen afpakt waar je het niet mee eens bent is het een kwestie van tijd voor je een keer aan de andere kant staat.
[..]
Nou dan is er ook geen reden voor alle hoolies om boos te worden en is er geen probleem dat daar wat gekkies staan.
Ik vind het helemaal niet "zonder problemen" ze staan in het openbaar terroristen te verheerlijken, je zal als Joodse toerist aankomen op CS en die haat zien.

Tel daarbij de andere geweldsincidenten bij op, de schade aan de UvA etc etc en ze zijn gewoon de foute kant. Dat er dan een net iets minder foute kant aan te pas moet komen om ze een keer duidelijk te maken dat ze fout zijn, so be it.

Ze hebben gewoon nog steeds het recht om te demonstreren, alsof demonstaties nog nooit verplaatst zijn ivm de veiligheid ofzo. Als jij als palliemongool bij Ajax komt oproepen tot het doden van joden roep je het over jezelf af :').

Get woke, go broke!
pi_215497702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]

[..]
Deze demonstranten zoeken zelf de Arena op, ze kunnen prima elders demonstreren.
Verder zie ik geen reden om deze Hamaspijpers ruimte te geven, ze zijn net als hooligans tuig.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:37:46 #183
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_215497723
Ow, nu kan het ineens wel verplaatst worden? :') Wat een hypocriete kut blijft het toch ook.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_215497789
quote:
AMSTERDAM - Burgemeester Femke Halsema verplaatst de pro-Palestijnse demonstratie bij de ingang van de Johan Cruijff ArenA uit angst voor ongeregeldheden tussen betogers en voetbalsupporters. Eerder was de ’zicht- en gehoorafstand’ nog heilig, wat de vraag oproept waarom verplaatsing nu wel kan.
pi_215497808
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal niet "zonder problemen" ze staan in het openbaar terroristen te verheerlijken, je zal als Joodse toerist aankomen op CS en die haat zien.

Tel daarbij de andere geweldsincidenten bij op, de schade aan de UvA etc etc en ze zijn gewoon de foute kant. Dat er dan een net iets minder foute kant aan te pas moet komen om ze een keer duidelijk te maken dat ze fout zijn, so be it.

Ze hebben gewoon nog steeds het recht om te demonstreren, alsof demonstaties nog nooit verplaatst zijn ivm de veiligheid ofzo. Als jij als palliemongool bij Ajax komt oproepen tot het doden van joden roep je het over jezelf af :').

[ afbeelding ]
Alsof iedere demonstrant een bloeddorstige sloper is. Verreweg de meeste demo's zijn geweldloos verlopen en oproepen tot het doden van joden is strafbaar. Laat ze het maar doen, dan zijn ze mooi verzameld en kunnen ze makkelijk opgepakt worden. Achterlijke pre-crime ideeën en verzonnen dingen die "ze" gedaan zouden hebben is geen reden om vrijheid van meningsuiting in te perken.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Deze demonstranten zoeken zelf de Arena op, ze kunnen prima elders demonstreren.
Verder zie ik geen reden om deze Hamaspijpers ruimte te geven, ze zijn net als hooligans tuig.
Demonstreren doe je niet op een weilandje in Friesland, maar waar het schuurt.
pi_215497813
quote:
Laf.
pi_215497820
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
laten we het hopen _O-
Dat draait uit op een Beverwijk 2.0.

Opzich best geinig ja.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 15:45:29 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215497828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:44 schreef Haags het volgende:

[..]
Dat draait uit op een Beverwijk 2.0.

Opzich best geinig ja.
hopelijk is er een stream
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:47:48 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215497860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Alsof iedere demonstrant een bloeddorstige sloper is. Verreweg de meeste demo's zijn geweldloos verlopen en oproepen tot het doden van joden is strafbaar. Laat ze het maar doen, dan zijn ze mooi verzameld en kunnen ze makkelijk opgepakt worden. Achterlijke pre-crime ideeën en verzonnen dingen die "ze" gedaan zouden hebben is geen reden om vrijheid van meningsuiting in te perken.
[..]
Ja, dat zijn ze, want ze steunen HA-FUCKING-MAS! :').

En dat is leuk, maar dan is de "tegendemonstratie" van de F-side toch ook gewoon schuren? Of werkt het maar 1 kant op.

Ik ben persoonlijk helemaal klaar met die pallie-lovers, kom ze dagelijks tegen en het zijn allemaal, stuk voor stuk idioten.
Get woke, go broke!
pi_215497938
quote:
Halsema meet weer eens met 2 maten.
pi_215497985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zijn ze, want ze steunen HA-FUCKING-MAS! :').

En dat is leuk, maar dan is de "tegendemonstratie" van de F-side toch ook gewoon schuren? Of werkt het maar 1 kant op.

Ik ben persoonlijk helemaal klaar met die pallie-lovers, kom ze dagelijks tegen en het zijn allemaal, stuk voor stuk idioten.
Het staat nergens in het artikel dat ze HA-FUCKING-MAS steunen.

Ik ben ook niet tegen die tegendemonstratie. Ik ben wel voor het afvoeren van lui die het niet bij een demonstratie kunnen laten. Of het nu F-side lui zijn of pro Palestina demonstranten die uit de bocht vliegen.

Ik kom dagelijks op een groot station en ze hebben ook voor mijn werkplaats gedemonstreerd, toch kom ik ze niet eens maandelijks tegen. Volgens mij stel je je wat aan.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:09:48 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215498112
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het staat nergens in het artikel dat ze HA-FUCKING-MAS steunen.

Ik ben ook niet tegen die tegendemonstratie. Ik ben wel voor het afvoeren van lui die het niet bij een demonstratie kunnen laten. Of het nu F-side lui zijn of pro Palestina demonstranten die uit de bocht vliegen.

Ik kom dagelijks op een groot station en ze hebben ook voor mijn werkplaats gedemonstreerd, toch kom ik ze niet eens maandelijks tegen. Volgens mij stel je je wat aan.
Pro-gaza=pro-hamas, dat is 100% hetzelfde.
Get woke, go broke!
pi_215498506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Buiten de Arena is Friesland?

Het is wel vaker dat voor- en tegenstanders op twee verschillende plekken moeten demonstreren, in verband met kans op rellen en rotzooi prima.
  woensdag 6 november 2024 @ 16:53:47 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215498565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Buiten de Arena is Friesland?

Het is wel vaker dat voor- en tegenstanders op twee verschillende plekken moeten demonstreren, in verband met kans op rellen en rotzooi prima.
Nee buiten de Arena is bij het holocaustmuseum of de synagoge.

Want al die arme onschuldige Palestina aanhangers moeten natuurlijk wel volkomen onschuldige joodse mensen lastig vallen met hun "demonstraties".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215498596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar dacht Halsema wel anders over bij de opening van het Nationaal Holocaustmuseum in maart en bij de
pro-Palestijnse demonstratie van afgelopen maand. Toen was het volgens Halsema onmogelijk om de Hamas fans elders te laten demonstreren vanwege het demonstratierecht. Dat blijkt nu ineens toch mogelijk nu de Hamas fans gevaar lopen door woedende Ajax fans.

#surprisedPikachu.gif
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 november 2024 @ 16:58:23 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215498602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee buiten de Arena is bij het holocaustmuseum of de synagoge.

Want al die arme onschuldige Palestina aanhangers moeten natuurlijk wel volkomen onschuldige joodse mensen lastig vallen met hun "demonstraties".
De kristalnacht zal ook wel een vredelievend, gezellige mooie dag worden met dit tuig :').
Get woke, go broke!
pi_215498619
quote:
13s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Pro-gaza=pro-hamas, dat is 100% hetzelfde.
Hamas is een terreurorganisatie die voor 7 oktober door Israël gesteund werd om Palestijnen te onderdrukken. Van de Mossad tot aan Bibi himself, ze zijn er allemaal schuldig aan. Als je echt anti Hamas zou zijn dan was je op zijn minst ook anti deze Israëlische regering.
pi_215498633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hamas is een terreurorganisatie die voor 7 oktober door Israël gesteund werd om Palestijnen te onderdrukken. Van de Mossad tot aan Bibi himself, ze zijn er allemaal schuldig aan. Als je echt anti Hamas zou zijn dan was je op zijn minst ook anti deze Israëlische regering.
Och heden. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 6 november 2024 @ 17:03:30 #199
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215498650
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De kristalnacht zal ook wel een vredelievend, gezellige mooie dag worden met dit tuig :').
Altijd fijn zo'n dubbele pet. Je bent gazaan/palestijn en/of Hamaslid en je kunt naar gelang wisselen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 6 november 2024 @ 17:03:51 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215498654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee want de Israëlische regering staat hier niet dagelijks op straat op te roepen tot dood en verderf :').

Wat ze daar uitspoken moeten ze lekker zelf weten, maar als 1 groep hier gaat rellen, slopen, bedreigen en etteren ben ik snel geneigd om te denken dat hun tegenstanders waarschijnlijk betere mensen zijn :).

Doe wat aan je PR zou ik zeggen :).

FUCK Palestine :7.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')