SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 17-10-2024 19:45:41 ]Smile, it's free therapy.
Zou ze door Jason worden opgenomen in zijn bondjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jason heeft echt z'n goed wies kapot
Ik vond haar ook niet zo leukquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik erger me nu al enorm aan Morri...
Niet mijn type mens
Ik denkt dat Jason liever door Moraima wordt opgenomen in haar kontje.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ze door Jason worden opgenomen in zijn bondje
Dat is wel waarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet zo leukmaar ze zorgt wel voor wat reuring daar. (denk ik)
en ze zorgde dat ze altijd te eten hadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Vond haar inhalig in JVJL met haar dure pruiken en kleding of wat wilde ze? weet het al niet meer.
Alles is beschamend aan die kerel. Bradley was niets vergeleken bij die gast.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dat flippen van Jason is gewoon beschamend
Oh ja dat ook!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ze zorgde dat ze altijd te eten had
Vind het geen leuke vrouw. Ze voelt zich heel wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Vond haar inhalig in JVJL met haar dure pruiken en kleding of wat wilde ze? weet het al niet meer.
Ja dat was net duidelijk zichtbaar weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen leuke vrouw. Ze voelt zich heel wat.
Gelukkig is er totaal geen feedback in dit format, ze zal zich snel de tyfus vervelen, en ik hoop dat ze snel vastloopt en de rest vd cyclus op havermout kanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het geen leuke vrouw. Ze voelt zich heel wat.
Daar is het die jongen toch ook om te doen? Net als Martin, was er ook zo een, die was ook altijd z'n kleding kwijt...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Het viel Demie wel op dat ze autmatisch naar de lul van Floortje keek al hij er zo bijloopt.., was Senna zeker nog niet aan toe![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft een nat plekjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Het viel Demie wel op dat ze autmatisch naar de lul van Floortje keek al hij er zo bijloopt.., was Senna zeker nog niet aan toe![]()
[ afbeelding ]
Echt he. De moraima showquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat was net duidelijk zichtbaar weer.
Vind Martin wel een ander kaliber dan Floquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar is het die jongen toch ook om te doen? Net als Martin, was er ook zo een, die was ook altijd z'n kleding kwijt...
Daar is ze allergisch voor zegt ze netquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig is er totaal geen feedback in dit format, ze zal zich snel de tyfus vervelen, en ik hoop dat ze snel vastloopt en de rest vd cyclus op havermout kan
Martin was die spast met die bolle visseogen? Die spoorde écht nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar is het die jongen toch ook om te doen? Net als Martin, was er ook zo een, die was ook altijd z'n kleding kwijt...
Waarschijnlijk omdat ze al in die loods heeft gewoond.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Alleen bij haar geven ze toe dat ze uit een ander programma komt bij de rest werd daar nooit over gesproken bij binnenkomst ..
Snapte Mori wel in EJVJL, ze zei toen dat ze thuis geen cent te makken had, en het daar naar d'r kon zin maken met zulke dingen. Zou ik zelf misschien niet doen, maar vind er wel wat voor te zeggen. Vergeet niet dat er toen over gestemd moest worden, vragen kan altijd, krijgen is een tweede en dat hing van de groep af.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Weet al niet meer hoe het zat maar ze kocht best dure dingen ook. Zeker snap ik het als je thuis niet veel geld hebt maar ik vond haar hamsteren..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snapte Mori wel in EJVJL, ze zei toen dat ze thuis geen cent te makken had, en het daar naar d'r kon zin maken met zulke dingen. Zou ik zelf misschien niet doen, maar vind er wel wat voor te zeggen. Vergeet niet dat er toen over gestemd moest worden, vragen kan altijd, krijgen is een tweede en dat hing van de groep af.
hij had nog geenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:24 schreef spapaars het volgende:
Nuchtere jongen beweert hij, wat een druktemaker.
Ze had pruiken van bolquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet al niet meer hoe het zat maar ze kocht best dure dingen ook. Zeker snap ik het als je thuis niet veel geld hebt maar ik vond haar hamsteren..
Nee ze had een hele dure pruik besteld.. klopte toen iets niet met het bedrag. (met de aanvraag en wat het kostte of zoiets).quote:
Ik vind het nog niet echt watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dat wordt denk ik morgen pas, die nieuwe bondjes ....
Dan dit topic even volplempen anders moet ik de OP aanpassenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dat wordt denk ik morgen pas, die nieuwe bondjes ....
?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh het verplichte Moedertje , wil een ton voor de protheses voor haar Mannetje.. ahhhgossie![]()
[ afbeelding ]
Doet @Dotteke welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan dit topic even volplempen anders moet ik de OP aanpassen![]()
Of neem even contact op met Dotquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan dit topic even volplempen anders moet ik de OP aanpassen![]()
Geen idee, het ging om speciale, om mee te zwemmen enzo..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Krijg je die niet als je het niet kan betalen?
Kan toch morgen pas aangezien we de bondjes niet wetenquote:
Geen nieuwe bondjes vandaag. Morgen pas. 🤣quote:
Eh ... Rust?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me toch af wat zo'n Ramie denkt te vinden daar.. Vrouw en kind, Baan en Hobby's achterlaten..![]()
[ afbeelding ]
Of met Jason en Moraima, dat wordt stereo snurkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:51 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zit ie met Morrie opgescheept in het bondje..
Snap dat ook nooit zo. Waarom een gezin achterlaten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vraag ik me toch af wat zo'n Ramie denkt te vinden daar.. Vrouw en kind, Baan en Hobby's achterlaten..![]()
[ afbeelding ]
Van werkelozen, zzp'ers, studentjes en thuiswondende jongetjes en meisjes, pensionada's kan ik het nog snappen dat ze daar gaan zitten, misschien is Ramie wel even tijdelijk zonder werk, en pakt de vergoeding van Mr. de Mol erbijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit zo. Waarom een gezin achterlaten.
Dan nog. Je laat wel wat achter. Maar ik zal dat nooit snappen. Ook niet van moeders die hun kinderen achterlaten om in een rls mee te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van werkelozen, zzp'ers, studentjes en thuiswondende jongetjes en meisjes, pensionada's kan ik het nog snappen dat ze daar gaan zitten, misschien is Ramie wel even tijdelijk zonder werk, en pakt de vergoeding van Mr. de Mol erbij
ja dat zal het zijn ...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze al in die loods heeft gewoond.
Ook een berg van die lui die denken dat ze een soort van bn'er worden denk ik. Shownieuws stond ook voor Britt haar neusquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog. Je laat wel wat achter. Maar ik zal dat nooit snappen. Ook niet van moeders die hun kinderen achterlaten om in een rls mee te doen.
Ja ook dat nog. En volgens mij worden ze er echt niet beter van.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook een berg van die lui die denken dat ze een soort van bn'er worden denk ik. Shownieuws stond ook voor Britt haar neus![]()
Nee maar dit stel was wel regelmatig in het "nieuws" ook al was dat zeker niet positief.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat nog. En volgens mij worden ze er echt niet beter van.
Was bij de andere niet toch dat shownieuws er was?
Ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Raar stel. En met iemand die zo jaloers is valt niet mee samen te leven lijkt mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dit stel was wel regelmatig in het "nieuws" ook al was dat zeker niet positief.
Zelfs met de koffers in hun hand 10 sec voor de exit, sjago mekkeren.. en buiten lagge met de cameraploeg.. sterallures al op en top,quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang ze het volhouden. Raar stel. En met iemand die zo jaloers is valt niet mee samen te leven lijkt mij.
En Chi hobbelt ongemakkelijk door het beeldquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs met de koffers in hun hand 10 sec voor de exit, sjago mekkeren.. en buiten lagge met de cameraploeg.. sterallures al op en top,
[ afbeelding ]
Het is aan , ja toch? ja het is aan, we hebben de boel professioneel belazerd![]()
[ afbeelding ]
dat tiktok filmpje was echt cringe. helemaal niet grappig..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:24 schreef spapaars het volgende:
Nuchtere jongen beweert hij, wat een druktemaker.
Het was wel Demi die erover begon tegen Senna. Dan is het best logisch dat ze een beetje meepraat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat al over het knobbeltje in zijn broekje
Mooi! Eindelijk weg die twee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs met de koffers in hun hand 10 sec voor de exit, sjago mekkeren.. en buiten lagge met de cameraploeg.. sterallures al op en top,
[ afbeelding ]
Het is aan , ja toch? ja het is aan, we hebben de boel professioneel belazerd![]()
[ afbeelding ]
Alleen nog Shownews,Instagram,TikTak enz ontlopen, die twee amateurtoneelspelers komen vast ergens bovendrijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Met deze verplichte uitwisseling (en hoeveel vrijheid heeft de bewoner die hierover mag beslissen?) stellen ze de groepen samen die Febo wenselijk acht.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Twee bondjes al gevormd,
Het bondje van Bruce aast op een van de twee jonge jongens,
Het laatste bondje bestaat dus sowieso uit Moraima, Rami en Sylvia,
Ik denk dat de febo er binnenkort weer een verplichte ruil ingooit, nu ze Moraima als wapen hebben.
Het lijkt erop dat de treiterlijn met succes is doorgezet, nu met Moora erbij een goed gevolg krijgt voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:54 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 11,9 Kijkcijfer: 528.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 21
Lineaire kijkcijfers gisterenavond 432.000 kijkers zagen Moraima voor de 2e keer de loods betreden
Borstprothese krijg je gratis om de 2 jaar, maar zwemborstprothese niet, die moet je, in principe, zelf betalen. Denk dat dat met beenprotheses ook zo werkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, het ging om speciale, om mee te zwemmen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
En ja hoor, het volgende stelletje wordt weer door de strot geduwd.
Later terug kijken maar weer ..Ik zag het ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Alles wat ze zegt gaat over etenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Hé? Mooraatje moet alwéér afvallen
ze eet niet veel en toch wordt ze dik tja de lucht hè....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wat ze zegt gaat over eten
En de bijbehorende namen:quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
En een plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Nee uit nlquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Heet die gast El Che ? of Elche? komt is uit Spanje , Valencia regio ?
Jup.. Elvis GTSTquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
En een plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
OP aangepastquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de bijbehorende namen:
Maand 12:
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
Oh ja dat heb ik nooit gevolgdquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee uit nl
Naar Elvis en een personage uit gtst
vernoemd naar elvis en ..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Vind het ook totaal niet passenquote:
Die speelde erin toen Georgina Verbaan en Angela Schijf nog in die soap speelde en zelfs daar nog op school zatenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee uit nl
Naar Elvis en een personage uit gtst
SPOILER: Naar deze Che is ie dus vernoemdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die speelde erin toen Georgina Verbaan en Angela Schijf nog in die soap speelde en zelfs daar nog op school zaten
Vroeg ik me ook al af.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja heel erg blij.. al uit de kast?
Gaat over een poosje wel over.. zonder internet en tiktakquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
Ik irriteer me meer aan dat hyperdepiep ultra blije gedoe van Jesse
Florisquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
ze vind Joris niet leuk leuk maar hou dan eens een keer op, pffff irritant mokkel
Als Jason zich laat opzetten mag Mora hem meenemen heeft ze toch een prijs zijn we direct van haar afquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
"ik ga naar de Febo"![]()
he? hij wil zich laten opzetten
Mijn alarm ging wel af bij jessequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja heel erg blij.. al uit de kast?
Mwoah denk goede tips geven, je niet te veel in de kaarten kijken zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverr Rami konkelt met Moira over El Che dat hij teveel met iedereen praat, hij wil vriendjes zijn.
Ik zag 'm al fladderen.. erg leuk om te zien, maar bij wie gaatie aansluiten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn alarm ging wel af bij jesse
Vreselijk ik haat dat mannen met ontbloot lichaam in de keuken. Doe normaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
El Sjee is ook al een blote jongen,. heeft die jeugd te weinig kleding tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Ze hebben wel Senna haar extentions weer in orde gebracht, die hingen op half 7.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De FotoshootAnnnethangert.. en de jalouzie![]()
[ afbeelding ]
Achnee, ook nephaar? zo jong alquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben wel Senna haar extentions weer in orde gebracht, die hingen op half 7.
Ja joh daarom een paardenstaart de laatste weken dan zie je die klemmetjes minder.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achnee, ook nephaar? zo jong al
Je zou maar die jongen zijn waar ze zogenaamd op wacht en dan deze beelden zienquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
En daar gaan ze weer..![]()
[ afbeelding ]
Als een grote reclame gehaktbal bij de feboquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
"ik ga naar de Febo"![]()
he? hij wil zich laten opzetten
Die kan genieten de komende weken, Floortje slaapt nu ook in dezelfde slaapkamer als Senna.. ze kan op nog veel meer "gelebber" aan haar bedje verwachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Je zou maar die jongen zijn waar ze zogenaamd op wacht en dan deze beelden zien
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door KinKiJan op 18-10-2024 11:38:25 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gewoon een Hollandse jongen. Heet Holtappels van achter, geloof ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef chufi het volgende:
Waarom staan bij sommige bondjes de foto's op alfabetische volgorde en bij andere weer niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de bijbehorende namen:
Maand 12:
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
Je kijkt zo tegen die onderbroek!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd, misschien is Ramie wel een verborgen game talent![]()
[ afbeelding ]
Maar hij heeft wel een punt. Als je tegen iedereen zegt dat je niets kunt, dan wordt jouw bondje steeds uitgedaagd. El Che kan beter wat meer zelfvertrouwen uitstralen. Beetje bluf mag gerust.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverr Rami konkelt met Moira over El Che dat hij teveel met iedereen praat, hij wil vriendjes zijn.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Reünie van de eerste deelnemers..
[ afbeelding ]
Jorim: Vandaag is het precies een jaar geleden dat 16 compleet verschillende mensen een loods in stapten om een avontuur van hun leven aan te gaan!!! We zijn door diepe dalen gegaan, we hebben hoge pieken samen beleefd. Er is een half miljoen gewonnen!! Er zijn vriendschappen voor het leven gevormd. Dankbaar en gezegend met alle avonturen!!! #AlleenMaarLiefde #reunie
Jorrit*, Kaylee, Wesley en Donna waren er niet bij.Wat ongelooflijk lullig dit...SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel heel snel maar dan kan hij het ook tegen hem zeggen toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Als je tegen iedereen zegt dat je niets kunt, dan wordt jouw bondje steeds uitgedaagd. El Che kan beter wat meer zelfvertrouwen uitstralen. Beetje bluf mag gerust.
Dat risico lopen ze toch al, ze staan op 25 punten samen met de vossen.. het eerste wat de ouwe meuk doet is proberen de Sukkelteams zo snel mogelijk in de min duwenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Als je tegen iedereen zegt dat je niets kunt, dan wordt jouw bondje steeds uitgedaagd. El Che kan beter wat meer zelfvertrouwen uitstralen. Beetje bluf mag gerust.
Roddelen, roddelen en dan gaan ze dat zelf ook allebei doen, omdat dat gevraagd wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De FotoshootAnnnethangert.. en de jalouzie![]()
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook. En daarbij: Als je als bondje daardoor steeds uitgedaagd wordt, dan speelt Rami op Mori dat duel toch, als die zo goed zijn!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel snel maar dan kan hij het ook tegen hem zeggen toch?
Maar afwachten hoe Febo de boel gaat spinnen om Moriaatje zo lang mogelijk binnen te houden als ze langdurig aan de havermout moetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Bondje met Moraima is echt het faalbondje deze cyclus, van boomer tot benjamin.
Heb niet teruggekeken om het te checken, maar misschien op volgorde van hoe ze op die bank zitten als Jan de bondjes 'bekend maakt'? Geen idee verderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom staan bij sommige bondjes de foto's op alfabetische volgorde en bij andere weer niet.
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Reünie van de eerste deelnemers..
[ afbeelding ]
Jorim: Vandaag is het precies een jaar geleden dat 16 compleet verschillende mensen een loods in stapten om een avontuur van hun leven aan te gaan!!! We zijn door diepe dalen gegaan, we hebben hoge pieken samen beleefd. Er is een half miljoen gewonnen!! Er zijn vriendschappen voor het leven gevormd. Dankbaar en gezegend met alle avonturen!!! #AlleenMaarLiefde #reunie
Jorrit*, Kaylee, Wesley en Donna waren er niet bij.Na een jaar is het ook wel duidelijk dat we nooit meer een Jasmijn in de bondgenoten zullen zien. De enige die nooit ruzie zocht of uitlokte, niet achterbaks deed. Zelfs toen iedereen klaar met Casper was ging ze nog naar hem toe om te troosten. Jammer dat zij er maar een maand in zat. Normale intelligente mensen mogen niet meer door de poort.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demi & El CheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij dan maar gewoon gekonkel tussen bondjes onderling..“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
2 promo's gezien; vanavond in Loods Leve de Liefde .....
Senna & FlorisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demi & El CheTsja, er zit nu téveel ouwe troep in om het nog Temptation Loods te noemen.. 2 kleutersetjes is niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij dan maar gewoon gekonkel tussen bondjes onderling..![]()
Het een sluit het ander niet uit; Jason gaat na z'n kansloze pogingen bij Fatima en Demi gewoon voor de ouwe fietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er zit nu téveel ouwe troep in om het nog Temptation Loods te noemen.. 2 kleutersetjes is niet genoeg
Jason die op Moriaatje gaat? De wanhoop slaat toequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit; Jason gaat na z'n kansloze pogingen bij Fatima en Demi gewoon voor de ouwe fiets
Dat zou ik dan wel weer interessant vinden, Moraima die Jason keer op keer moet afwijzen
Inderdaad! BOEM!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jason die op Moriaatje gaat? De wanhoop slaat toe
Als die twee gaan vrijen is er een kans op een BOEM van het bedquote:
Wel raar dat er totaal geen belangstelling is voor dat ijskonijn Annetje, toch ook een lekker wijf ehh lijf?quote:
Omdat de R in de maand zit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom die gozer elke keer moet opteden
[ afbeelding ]
Hier ook, net als Jason en Florisquote:
Jason zit er bij mij ook in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier ook, net als Jason en Floris
Rest heb ik geen moeite mee (nog?) ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |