quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Absoluutquote:
Einde tijdperk Kopeckyquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef wimderon het volgende:
Als die er de madison en het omnium bij gaat nemen is dat ook gespeeld.
Met wie gaat ze de madison dan rijden?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:21 schreef wimderon het volgende:
Als die er de madison en het omnium bij gaat nemen is dat ook gespeeld.
Vollering!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met wie gaat ze de madison dan rijden?
Ik vermoed dat Van der Duin ook wel zal willen richting LA.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met wie gaat ze de madison dan rijden?
Ze waren langzaam uit de start dacht ik, later dan de Australianenquote:
Ze schrikken er zelf van. Gauw naar een interview.quote:
Meervoud zelfsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze schrikken er zelf van. Gauw naar een interview.
Wiebes bestaat nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:01 schreef Remco het volgende:
[..]
De vrouwen sprint was de eerste medaille voor Nederland werd al gezegd.
Dat wel, belachelijk scheef.quote:
Service hequote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:17 schreef Szura het volgende:
Echt ontsla degene die de camera heeft opgesteld of bedient, is toch niet te volgen zo
Niets kan tippen aan de koppelkoersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de heerlijke chaos van de afvalkoers
Eurosport.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helemaal uit Laos gekomen voor twee rondjes
Applaus allen
Ja, en ik post met een MacBook!quote:
Dan lig je er eerder uit dan Gillespiequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta volledig achter Gillespie
Mexi-Voodoo.quote:
Tegen wie?quote:
Waardeloze OP jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:30 schreef superniger het volgende:
Waarom staat er geen schema in de OP?
Ja, dit was de B-finale ouwe reusquote:
Tsja P6 aids, als diegene voor je zit te tukken ben je genaaid.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:56 schreef wimderon het volgende:
Mooi dat Hoogland de rol van gangmaker overnam van de derny.
Omdat dit het algemene baanwielrentopic is en niet het WK-topic.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:30 schreef superniger het volgende:
Waarom staat er geen schema in de OP?
Je kan best naar voren maar dan moet je ook weer inhouden, drie rondjes van te voren op kop rijden ja neequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja P6 aids, als diegene voor je zit te tukken ben je genaaid.
Maar ja, daarop pokeren is beter dan dit
quote:
Deentjes zitten mokervol met Mikkellerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goeiste regie wel verder. Amper te volgen zo.
Nu al zin in de koppelkoersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goeiste regie wel verder. Amper te volgen zo.
Chaosquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Classic baanwielrennen genot, niet te volgen
Hoogland + 0,29. Die staat ook op punt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:03 schreef Szura het volgende:
Harrie knalt ff naar een 57.4 op de km, 0,4 onder het WR op zeeniveau van Hoogland
Harriegodquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:03 schreef Szura het volgende:
Harrie knalt ff naar een 57.4 op de km, 0,4 onder het WR op zeeniveau van Hoogland
Volgens de jury welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heijnen ziet er wel goed uit. Maar heeft die Jap nou in korte tijd 2 ronden gepakt?
Ik vroeg me ook af of dat wel klopte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heijnen ziet er wel goed uit. Maar heeft die Jap nou in korte tijd 2 ronden gepakt?
Maar niet voor Hoogland.quote:
Wel bizar als je dit vergelijkt met de tijden op de ploegenachtervolging van helemaal niet zo lang gereden.quote:
Zal Harrie nu gaan trollen en in Mexico 1.5s sneller rijden dan Jef? Wat een god.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze totale oorwassing gaat Hoogland geen goed doen als hij straks tijdens wintersport gaat nadenken over zijn toekomst. Gekleineerd op zijn eigen onderdeel.
Hoogland zijnde zou ik de inevitabele downfall van Van den Berg voor zijn en er gewoon tijdig een punt achter zetten. Met de schorsing van Richardson hoeft dat nog niet dit jaar te zijn, maar Los Angeles is echt een brug te ver. Met Van Loon en Kool valt geen eer te behalen, en op de individuele nummers is Hoogland tamelijk kansloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zal Harrie nu gaan trollen en in Mexico 1.5s sneller rijden dan Jef? Wat een god.
Hetty Raketty is echt een TOPNAAM
Waarna Hoogland een punt achter z’n carrière zet en Harrie opeens met Thijmen van Loon de teamsprint moet rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze totale oorwassing gaat Hoogland geen goed doen als hij straks tijdens wintersport gaat nadenken over zijn toekomst. Gekleineerd op zijn eigen onderdeel.
Mooie 2,3,4 voor Team GB.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef Szura het volgende:
Waarom zie ik alleen maar Britse aids in beeld? Hup Milan.
Dit misstaat inderdaad echt volledig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twin Peaks associeer je niet met de sprint.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef Zorro het volgende:
Ik wacht even op de finishfoto voor de zekerheid
Ligtlee de laatste, denk ik? Maar dat zal vast ook al 10 jaar geleden zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:03 schreef Faraday01 het volgende:
Tijd voor Hetty Raketty
Lijkt een kansloze zaak voor goud maar hoe lang is het niet geleden dat we een dame in de sprint finale hadden?
-77 nuquote:
Ligtlee 2015, Kanis 2009 waren de laatste twee. Laatste en enige wereldkampioene was Ingrid Haringa in 1991quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ligtlee de laatste, denk ik? Maar dat zal vast ook al 10 jaar geleden zijn
Allemaal tactiek.quote:
Middag/ochtendsessies worden genegeerd, bijna altijd helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |