SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rofl en lol wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rofl en lol is geslachtsonafhankelijk![]()
![]()
Wanneer is de volgende meet?quote:![]()
dat doet toch niet mutti,je heeft weer bahnhof gesnapptquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen zet mutti je camera weer een uur uit
dat doen ze en keer in week bij BB Spanie![]()
Jezus Christusquote:![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet toch niet mutti,je heeft weer bahnhof gesnappt
dat doen ze en keer in week bij BB Spanie![]()
![]()
Niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is dat toch met Big Brother?
Mario en chufi zijn de enigen die dat kijken![]()
![]()
TR gemachtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kan hier niks over zeggen zonder een TR aan mijn broek te krijgen
Vertel![]()
Ja ok maar het leest verwarrend. De ene keer over zeg maar rode bietenburgers, komt daar ineens Big Brother tussen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Niks.
Mario en chufi zijn de enigen die dat kijkenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat klopt. Ik klets ook maar wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:41 schreef hemarookworst het volgende: [..] jij kent mijn werk toch niet
Mijn werk is ook nooit af. Of, nouja, er is altijd werk te doen helaas.
Nooit dat je aan het einde van de dag kunt zeggen: ja, mijn werkbak is leeg.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zal ik eens een pompoen slachten voor wat soep?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat kan gewoon in dtsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja ok maar het leest verwarrend. De ene keer over zeg maar rode bietenburgers, komt daar ineens Big Brother tussen.
Dus de posts van mario overslaan 👍![]()
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik eens een pompoen slachten voor wat soep?![]()
bewaar de botten voor de bouillonquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik eens een pompoen slachten voor wat soep?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat is de neuwe weekproefing
Het duurt de hele dag, het worden menselijke klokken en moeten de tijd meten. Daarnaast zingen we de uren en halve uren op de gigantische klok in de tuin. Koekoeksjurken natuurlijk. Op elk moment wordt u gevraagd hoe laat het is en moet u aangeven hoe laat uw horloge aangeeft. Wat de klok zegt, niet wat jij denkt dat het is.
Om de berekeningen uit te voeren hebben ze een heleboel gereedschappen, zandlopers, watermeters, kuikens, enz. die ze nu moeten kalibreren met stopwatches die ze later zullen meenemen om te weten hoe lang elk gereedschap meegaat.![]()
Beter tomatenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik eens een pompoen slachten voor wat soep?♡♡♡♡![]()
Mooie damequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O mijn hemelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even 26 minuten stil zijn, dan kan ik naar de 3000 en 300 punckten.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit overslaan dus @Pinnenmutskequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
Het duurt de hele dag, het worden menselijke klokken en moeten de tijd meten. Daarnaast zingen we de uren en halve uren op de gigantische klok in de tuin. Koekoeksjurken natuurlijk. Op elk moment wordt u gevraagd hoe laat het is en moet u aangeven hoe laat uw horloge aangeeft. Wat de klok zegt, niet wat jij denkt dat het is.
Om de berekeningen uit te voeren hebben ze een heleboel gereedschappen, zandlopers, watermeters, kuikens, enz. die ze nu moeten kalibreren met stopwatches die ze later zullen meenemen om te weten hoe lang elk gereedschap meegaat.![]()
![]()
Soms gaat het hier over harde sokken komt ineens die weerwolf voorbijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja ok maar het leest verwarrend. De ene keer over zeg maar rode bietenburgers, komt daar ineens Big Brother tussen.
Lach niet, ze luisteren niet.quote:![]()
Echt vies pompoen soepquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik eens een pompoen slachten voor wat soep?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten ze op de klok gaan zingen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
Om de berekeningen uit te voeren hebben ze een heleboel gereedschappen, zandlopers, watermeters, kuikens, enz. die ze nu moeten kalibreren met stopwatches die ze later zullen meenemen om te weten hoe lang elk gereedschap meegaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* aeque slaat het leven overquote:
Hiernamaals, here I come!
ja 3 keer kuckkuck geloof ik, maar het is en drama ein paar snappen het niet en jankenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze op de klok gaan zingen?![]()
Gaat weer leuke beelden gevenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 3 keer kuckkuck geloof ik, maar het is en drama ein paar snappen het niet en jankenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja haha. Ik probeer mee te praten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms gaat het hier over harde sokken komt ineens die weerwolf voorbijWerewolf
geen fuckfuck voor de cuckcuckquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zou ook huilen als je cuckcuck blijkt te zijnUw ADH vitamine Worst
Genietenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een broodje hamburger en komkommer salade![]()
![]()
Gewoon ouderwets met de handkar naar de fuckfuck kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen fuckfuck voor de cuckcuck![]()
Dat is lekker ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een broodje hamburger en komkommer salade
er bestaan ook mensen die het gewoon vies vindenquote:Uw ADH vitamine Worst
No luckluckquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen fuckfuck voor de cuckcuck
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, sla je slagquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
is charly in jeukende leeftheit?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
is charly in jeukende leeftheit?![]()
![]()
🤤quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een broodje hamburger en komkommer saladeWerewolf
[..]
is charly in jeukende leeftheit?
Ik zie een nieuwe UI voor je Dot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit zelf gemaakt, wel ergens gegeten maar niet meer dan 2 happies
Heb een enorme chinese kool, eens kijken wat ik er van ga makenUw ADH vitamine Worst
Chineesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een enorme chinese kool, eens kijken wat ik er van ga makenWerewolf
Uiteindelijk stront.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een enorme chinese kool, eens kijken wat ik er van ga makenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De Nederlandse gasvoorraad zal weer goed aangevuld worden denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja mijn darmbacteriën gaan goed op kool
Jij mag bij de ambassade van Mario werkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij bedoelt mario jeugdige leeftijdUw ADH vitamine Worst
en dat is niet eens mijn core business, maar meer een bijproduct van mijn solide productiesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
De Nederlandse gasvoorraad zal weer goed aangevuld worden denk ik.Uw ADH vitamine Worst
Euh neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij mag bij de ambassade van Mario werkenWerewolf
Inderdaad, welke Chinees? Lopen er meer dan een miljard van rond.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Raar, want pompoen heeft geen smaakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er bestaan ook mensen die het gewoon vies vindenTrotste mama van Ambar
Je zou met @DerRabbit in zee moeten gaan. Kunnen jullie een monopoly positie creëren op de markt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat is niet eens mijn core business, maar meer een bijproduct van mijn solide producties
Ik ga niet uren in de keuken staan om het zelf te makenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met kant en klare pindasaus?![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga niet uren in de keuken staan om het zelf te maken![]()
![]()
Omg nu krijg ik weer honger.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met kant en klare pindasaus?
Huisgemaakte pindasaus is veeeeel lekkerder.Werewolf
[..]
is charly in jeukende leeftheit?![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar, want pompoen heeft geen smaak
Uw ADH vitamine Worst
De smaak van pompoen kan variëren afhankelijk van de soort, maar over het algemeen wordt hij beschreven als:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar, want pompoen heeft geen smaak
Zoet en nootachtig: Dit geldt vooral voor populaire soorten zoals de butternut (flespompoen) en de kabocha.
Melig: De smaak van veel oranje pompoenen wordt vaak vergeleken met die van wortel, maar dan iets meliger.
Subtiel: Sommige pompoensoorten hebben een meer subtiele smaak, waardoor ze goed combineren met sterke smaken zoals kruiden en specerijen.![]()
Ja maar niet zelfgemaakte is ook lekker, dus waarom moeite doen als het makkelijk kan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg nu krijg ik weer honger.
Huisgemaakte pindasaus is veeeeel lekkerder.
Zou maar zo kunnenquote:
Leerdammer kaasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
Weet je wat ook zoet en nootachtig smaakt?Uw ADH vitamine Worst
Jij gaat door voor de magnetron.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben je nu echt zo wanhopig Jussiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je langskomt met jou erbij jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jee je hebt gelijk. Die haal ik wel bij de frituur 😉quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar niet zelfgemaakte is ook lekker, dus waarom moeite doen als het makkelijk kan.Werewolf
O lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stoofpeertjes met riblappen
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo wanhopig Jussie![]()
![]()
Hoe kan dan iets wat niet smaakt lekker zijn>quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar, want pompoen heeft geen smaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij valt het zo wel op zonder dat ik al te veel weetquote:
Misschien dat er toch iets in zit dat niet smaakt. Ui bv.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dan iets wat niet smaakt lekker zijn>Werewolf
Geen satesaus ambachtelijk bereid bij de Indonesische toko halen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij valt het zo wel op zonder dat ik al te veel weet![]()
![]()
Ui smaakt altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Misschien dat er toch iets in zit dat niet smaakt. Ui bv.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had iemand in de klas die water goor vindt, dus iets wat geen smaak heeft is geen reden om iets niet lekker te vindenUw ADH vitamine Worst
* hemarookworst blaast in gezicht van aeque na het eten van uiquote:Uw ADH vitamine Worst
achterdelquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zuurkool heb ik nog van gistern in mijn achterdel , het is hard als steen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
* hemarookworst blaast in gezicht van aeque na het eten van ui![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Zonder dat ze het weten eten duizenden toeristen op het Indonesische eiland Bali saté gemaakt van hondenvlees. De straatverkopers verhandelen de gegrilde snack als kippen- of varkensvlees, terwijl het vlees afkomstig is van honden die onder erbarmelijke omstandigheden in de voedselindustrie terechtkomen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo wanhopig Jussie![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Sjanken tijdens een debat
https://www.telegraaf.nl/(...)merking-van-der-plas
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je langskomt met jou erbij ja
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lekker hoor vooral stoofpeertjesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stoofpeertjes met riblappen
wat zit er in de voordel gepropt?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zuurkool heb ik nog van gistern in mijn achterdel , het is hard als steenSmile, it's free therapy.![]()
Van mij wel, staat alleen een beetje raar.quote:
Het gekat daar naar elkaar houdt ook niet op
Ze stond een jaar geleden nog bij de koeien
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat zit er in de voordel gepropt?
Achterdel harde zuurkoolquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zuurkool heb ik nog van gistern in mijn achterdel , het is hard als steen
We hebben het hier wel over harde sokken gehad, harde witte sokken![]()
Heb jij die ook wel eens
Apeldoorn, ja ken ik moet ik morgen eind van de middag ook weer naar toequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik liever dat dan een lachende zakkenvullende Rutte.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij wel, staat alleen een beetje raar.
Het gekat daar naar elkaar houdt ook niet op
Ze stond een jaar geleden nog bij de koeien
beter bellen dan er naar toequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Apeldoorn, ja ken ik moet ik morgen eind van de middag ook weer naar toeUw ADH vitamine Worst
Daarom al sjankenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Sjanken tijdens een debat
https://www.telegraaf.nl/(...)merking-van-der-plas
Altijd oppassen voor zwarte Suzuki swifts.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter bellen dan er naar toeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
voordelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat zit er in de voordel gepropt?Uw ADH vitamine Worst
misschien zitten die wel in de voordel geproptquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achterdel harde zuurkool
We hebben het hier wel over harde sokken gehad, harde witte sokken![]()
Heb jij die ook wel eens
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien zitten die wel in de voordel gepropt![]()
Die zien we daar niet meerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik liever dat dan een lachende zakkenvullende Rutte.
Structuurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dan iets wat niet smaakt lekker zijn>Trotste mama van Ambar
Nee nu zien we die rotkop bij de NAVO.quote:
Meestal als je dat moet bellen is er iets niet goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter bellen dan er naar toe
Centraal beheer was dat toch of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat dacht ik dus ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
nog niet gemeld maar wel al gepoept
![]()
![]()
Ik maak soep van
prei
zoete aardappel
pompoen
paprika
gember
knoflook
masalaTrotste mama van Ambar
grote meidquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Er zijn mannen die sokken gebruiken om het in de broek iets te laten lijken, zouden dat dezelfde witte sokken zijn denk jequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien zitten die wel in de voordel gepropt
Ik poep meestal in de ochtendquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Bloemkool soep lijkt mij ook wel lekker of gourgetsoepquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak soep van
prei
zoete aardappel
pompoen
paprika
gember
knoflook
masalaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
gourgetsoepquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bloemkool soep lijkt mij ook wel lekker of gourgetsoepUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn mannen die sokken gebruiken om het in de broek iets te laten lijken, zouden dat dezelfde witte sokken zijn denk jevandaar de sportsok.. dikker stofje
Waarom mijn geheim hier zo prijsgeven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn mannen die sokken gebruiken om het in de broek iets te laten lijken, zouden dat dezelfde witte sokken zijn denk je![]()
Had ik je in vertrouwen verteld en laten zien
Bedoel je courgette?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bloemkool soep lijkt mij ook wel lekker of gourgetsoepTrotste mama van Ambar
ach die laatste twee letters spreek je toch niet uit, kutfransenquote:Uw ADH vitamine Worst
courgette soep vind ik ook lekker. Niet dat ik het zelf gemaakt heb.. wel de kok in het restaurant waar ik wel eens heen gaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bloemkool soep lijkt mij ook wel lekker of gourgetsoep
Dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach die laatste twee letters spreek je toch niet uit, kutfransenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gourgetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gourgette soep vind ik ook lekker. Niet dat ik het zelf gemaakt heb.. wel de kok in het restaurant waar ik wel eens heen ga
Nog meer dames in de jeukende leeftheit hier? Dan kunnen jullie dat gelijk meldenUw ADH vitamine Worst
Man3, tijd om fok af te sluiten denk ik typen gaat niet meerquote:
Kom maar hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man3, tijd om fok af te sluiten denk ik typen gaat niet meer![]()
![]()
Ik nog nooit gehad, maar ik vind courgette wel lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
courgette soep vind ik ook lekker. Niet dat ik het zelf gemaakt heb.. wel de kok in het restaurant waar ik wel eens heen ga
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man3, tijd om fok af te sluiten denk ik typen gaat niet meer
Hoe bedoel je. Bleiburg woon jij toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Courgettesoep is gewoon courgette met prei en room. Weinig spannends aanTrotste mama van Ambar
En wat als je het in je SM-outfit klaar maakt?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Courgettesoep is gewoon courgette met prei en room. Weinig spannends aan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2024 17:55:59 ]![]()
oja daar rijden ze nog op kolen die treinenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
I'm on my way vroem vroem onee tjoeke tjoekeUw ADH vitamine Worst
Jeugdige leeftijd Mario geen jeuk leeftijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft ook niet altijd spannend te zijn, gaat tenslotte om de smaakquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Courgettesoep is gewoon courgette met prei en room. Weinig spannends aanMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
I'm on my way vroem vroem onee tjoeke tjoeke![]()
![]()
![]()
![]()
Nou begin jij ook alquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja daar rijden ze nog op kolen die treinen
europacup ballquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Bleiburg woon jij toch?![]()
Helikopterenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen.
Guess what![]()
Slapen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen.
Guess whatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
een like van mario gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nog meer dames in de jeukende leeftheit hier? Dan kunnen jullie dat gelijk meldenUw ADH vitamine Worst
Ik heb het over mannen. Niemand noemt jou naam. Nu verraad je je zelf ukkeltjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom mijn geheim hier zo prijsgeven.![]()
Had ik je in vertrouwen verteld en laten zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het niet spannend en niet comfortabel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En wat als je het in je SM-outfit klaar maakt?Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het over mannen. Niemand noemt jou naam. Nu verraad je je zelf ukkeltje
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is het niet spannend en niet comfortabel.![]()
![]()
heb je het ooit aan gehad dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is het niet spannend en niet comfortabel.Uw ADH vitamine Worst
Nee ik heb alleen stalampenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lamp ophangen![]()
Dat lijkt sowieso wel de favoriete bezigheid van DTSUw ADH vitamine Worst
Niet naar de uitzending van giro 555?quote:
Nah nee dankjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet naar de uitzending van giro 555?
Jij wel?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee ik draag alleen tuinbroekenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je het ooit aan gehad dan?Trotste mama van Ambar
Die laatste ex van Gordon werd "sokboy" genoemdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien zitten die wel in de voordel gepropt![]()
![]()
![]()
![]()
dan zijn het vooroordelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik draag alleen tuinbroekenUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die laatste ex van Gordon werd "sokboy" genoemd![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, ik weet alleen dat het iets met afbeeldingen is.quote:
Ik hoor eigenlijk te kaakschaatsen in Amsterdam ipv hier te zitten 'werken'Uw ADH vitamine Worst
Ik zit heel veel op pinterestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah, ik weet alleen dat het iets met afbeeldingen is.
Werewolf
Tandarts?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor eigenlijk te kaakschaatsen in Amsterdam ipv hier te zitten 'werken'Werewolf
Lekker beatje welquote:
Had mijn account verwijderd toen ik erachter kwam dat het niet over pintjes gingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zit heel veel op pinterestlol neequote:Uw ADH vitamine Worst
The fuck is kaakschaatsen nou weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor eigenlijk te kaakschaatsen in Amsterdam ipv hier te zitten 'werken'
En niet in Amsterdam zijn is altijd goed.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Topper!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:08 schreef mario390 het volgende:
l3z73n lezen
europacup ball spelt apeldoorn teg bleiburg![]()
Godver, nu begint hij ook al nummers toe te voegen![]()
omdat het ADE isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
The fuck is kaakschaatsen nou weer.
En niet in Amsterdam zijn is altijd goed.
Uw ADH vitamine Worst
Kraker!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weet ik nog steeds niet wat kaakschaatsen is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat het ADE is
[ afbeelding ]
serieus? wat die met zijn kaak aan het doen is door xtcquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik nog steeds niet wat kaakschaatsen is.Uw ADH vitamine Worst
Ook beni3uwd naarquote:♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serieus? wat die met zijn kaak aan het doen is door xtcweer iets over drugs wat Aeque niet weet
![]()
Ah. Nou jij liever dan ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serieus? wat die met zijn kaak aan het doen is door xtc
Jij moet dat natuurlijk wel weten aangezien je in het land woont waar het voornamelijk geproduceerd wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]weer iets over drugs wat Aeque niet weet
![]()
en ik gebruik niet eensquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]weer iets over drugs wat Aeque niet weet
![]()
Uw ADH vitamine Worst
x2!quote:
Disney+ is wel een beetje jammer, ik heb juist Videoland voor Nederlands gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: