Bron: https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktopquote:Gisteren vroeg mijn collega aan een 16-jarige patiënt of hij rookt of vapet. Hij haalde een vape uit zijn zak die op de foto is afgebeeld.
Dit is een smartvape. Hier kan je mee vapen, gamen, chatten, muziek luisteren etc.
Speciaal ontworpen om volwassen rokers te kunnen laten stoppen met roken? NEE!
Speciaal ontwikkeld om tieners met hun hashtag#puberbrein afhankelijk en verslaafd te maken aan vapen. Als je met gamen een level niet haalt, dan neem je een trekje aan de vape en je kunt weer verder gamen, chillen en vapen.
Hoe kan zo'n vape op de markt komen?!
Ik maak me grote zorgen. We zijn niet meer op weg naar een hashtag#nicotinevrije generatie. We stevenen af op een generatie verslaafde tieners met longschade, gedragsproblemen, concentratiestoornissen agv vape-verslaving.
Overheid, bescherm de tiener! Verbied de vape!
Op naar een rookvrije en nicotine vrije samenleving!
Aliexpress, gok ik.quote:
Ah, dus dat probleem lost zichzelf wel een keer op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aliexpress, gok ik.
Waarschijnlijk krijg je hem gratis bij x patronen.
Dit ja, je gaat bijna hopen dat Isräel die dingen laat ontploffen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aliexpress, gok ik.
Waarschijnlijk krijg je hem gratis bij x patronen.
Of bij een fatbike.
Hehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
GTA 6 draait daaropquote:
Die wijsheid heb je van je oudersquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Maarja boeiend kinderen zijn toch achterlijk
Fatbikesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
Jaquote:
Nouja jongeren beschermen tegen hun eigen achterlijkheid valt wat voor te zeggen toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
Meeste is inderdaad niet heel raar om te verbieden nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
IK WIL DAT GEERT WILDERS PERSOONLIJK AL JOUW POSTS OP DIT FORUM DOORNEEMTquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste is inderdaad niet heel raar om te verbieden nee.
De laatste 3 zullen overigens niet zo snel verboden worden. Social Media wel flink gereguleerd en terecht
Moet Geert wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
IK WIL DAT GEERT WILDERS PERSOONLIJK AL JOUW POSTS OP DIT FORUM DOORNEEMT
Gratis bij een fatbikequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:57 schreef Karina het volgende:
Lol ik zie er een paar waar je ook mee kan bellenIk wil het. Al werkt dat bellen hier misschien niet.
suikerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
RDR2quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
HeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
QWERTYquote:
IK WIL DAT JIJ JE CAPS LOCK UIT ZETquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
IK WIL DAT GEERT WILDERS PERSOONLIJK AL JOUW POSTS OP DIT FORUM DOORNEEMT
Maar geen van de dingen die je noemt zijn verbodenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
alles wat ik op youtube vind is een matige smarwatchquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Sowieso Doom, dus dan zit je al goed
NOT GONNA HAPPEN BUDDY!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
IK WIL DAT JIJ JE CAPS LOCK UIT ZET
ZET! UIT!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
NOT GONNA HAPPEN BUDDY!!!!!!!!!!!
OKE OKE DOE RUSTIG HET STAAT AL UIT!!!!!!quote:
WAAROM ZIJN DE LETTERS DAN NOG GROOT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
OKE OKE DOE RUSTIG HET STAAT AL UIT!!!!!!
IK WEET HET ALLEMAAL NIET MEERquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN DE LETTERS DAN NOG GROOT?
Zeker, maar dan zijn er wel zaken hoger op de prioriteitenlijst dan vapen/rokenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja jongeren beschermen tegen hun eigen achterlijkheid valt wat voor te zeggen toch.
roken is nog steeds erg dodelijk toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zijn er wel zaken hoger op de prioriteitenlijst dan vapen/roken
Niet bijzonder veel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker, maar dan zijn er wel zaken hoger op de prioriteitenlijst dan vapen/roken
Het is niet gezond nee. Beter dat tieners het niet doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
roken is nog steeds erg dodelijk toch?
ja gewoon roken en vapen verbieden voor zwakzinnigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is niet gezond nee. Beter dat tieners het niet doen.
Maar tieners mogen het al niet doen
Alleen intellectuelen mogen nog roken. En dan wel een pijp.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja gewoon roken en vapen verbieden voor zwakzinnigen
en sigarenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Alleen intellectuelen mogen nog roken. En dan wel een pijp.
Wait, we wie wil gamen verbieden?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |