Ja voor Nederlandse begrippen wel ja!quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
Blij met deze uitspraak en benieuwd of hij nog in hoger beroep gaat.
juiste artikel gequote @Zipportalquote:Donny M. moet op 250 graden de oven in voor het misbruiken en vermoorden van de 9-jarige Gino in 2022.
Tsja. Kan je doen. Als dat therapeutisch werkt.quote:
reactie vanuit de familie kan ik mij wel voorstellen, maar zo'n psychopaat boeit het verder echt niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Kan je doen. Als dat therapeutisch werkt.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:25 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
reactie vanuit de familie kan ik mij wel voorstellen, maar zo'n psychopaat boeit het verder echt niet.
Komt door Europa #nexitquote:Op woensdag 27 november 2024 11:30 schreef mackinac het volgende:
25 jaar zal voor Nederlandse begrippen wel heel erg hoog zijn maar ik blijf het bizar vinden dat dit soort figuren geen levenslang krijgen.
Ik vind het prima omdat sneu neuzen dit onfatsoenlijk gedrag vinden.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Kan je doen. Als dat therapeutisch werkt.
Tokkies. Tuurlijk is het het ergste wat iemand kan overkomen.. Je zoon/broer/zus die vermoord word. Maar inbreken in het huis van de dader, dit soort dingen door een rechtbank heen blèren, schadevergoedingen willen hebben. Tokkies eerste klas.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:18 schreef ootjekatootje het volgende:
O al gevonden in het AD:
Er klinkt een zacht applaus na het uitspreken van de straf. Kelly bijt Donny M. nog toe. ,,Mij zul je altijd zien, jongen."
Huh ik heb ergens een klein stukje gemist. Inbreken?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:45 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Tokkies. Tuurlijk is het het ergste wat iemand kan overkomen.. Je zoon/broer/zus die vermoord word. Maar inbreken in het huis van de dader, dit soort dingen door een rechtbank heen blèren, schadevergoedingen willen hebben. Tokkies eerste klas.
Klopt. Maar dat betekent niet dat ze dan geen recht hebben op een schadevergoeding.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:45 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Tokkies. Tuurlijk is het het ergste wat iemand kan overkomen.. Je zoon/broer/zus die vermoord word. Maar inbreken in het huis van de dader, dit soort dingen door een rechtbank heen blèren, schadevergoedingen willen hebben. Tokkies eerste klas.
In dit soort zaken is het sowieso nooit 1 rechter die oordeelt.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Had levenslang moeten zijn maar allang blij dat er niet zo’n softe D66 rechter zat die Donny vooral als slachtoffer zag.
Pleur toch op met je Tokkies manquote:Op woensdag 27 november 2024 11:45 schreef hyviiee het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |