Heb je het overleeft?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Morgen zit Caland een vak naast mij, ben zo bang!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik heb mijzelf netjes aan de algemene consensus gehouden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je overdreven positief of negatief gereageerd hebt.
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Vanochtend al heel veel likes gepakt van moderator @:ChevyCaprice in F1.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Je bent een goed mens.quote:
Chevy Godquote:Op maandag 28 oktober 2024 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze zijn delulu dat Norris de bocht niet had gehaald![]()
Nu ik die foto heb geplaatst zijn ze ineens allemaal stil
Altijd knap dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zich opwerken vanuit de dagbesteding. Succes!quote:
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.quote:
Je lul op tafel leggen heet dat, geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als hij een beetje lef heeft, pakt hij op zijn 1e werkdag direct de laatste banaan uit de fruitschaal.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je lul op tafel leggen heet dat, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |