SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi![]()
Het was vooraf bereid, aangezien het heel lang duurt om zoiets te bereiden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hebben ze het dus of verkeerd klaar gemaakt of veel te lang op de gril laten liggen. Juist door die grote vetlaag kan het heel mals blijven.
Het personeel had er alle begrip voor dat we het niet vraten.
Ik kan echt niet koken en het was ongeveer zoals ik vlees zou bakken!![]()
![]()
Nee joh, die waterbuffel beschermt juist tegen stoute poesjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan toch maar liever een cheetah voor Mini-ToT.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niet meeposten en snel kapen, @AardappelSchotel heeft hier vast een pittige mening over
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Kan ook echt nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet meeposten en snel kapen, @:AardappelSchotel heeft hier vast een pittige mening over![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, die waterbuffel beschermt juist tegen stoute poesjes.![]()
![]()
Neequote:
Waar gaat het heen met deze wereld?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Naar de klote!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee
Waar gaat het heen met deze wereld?![]()
Naar de verdullemis, ik zeg je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee
Waar gaat het heen met deze wereld?![]()
![]()
Zegt degene die er net vanaf is.quote:
quote:![]()
Dat durf ik niet
Zal op jou is een tr zetten voor het te weinig gebruiken van peach & goma gifjes.quote:
Ik ook niet.. Zet sowieso eigenlijk zelden een trquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je doet maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal op jou is een tr zetten voor het te weinig gebruiken van peach & goma gifjes.
Nee, het duurt helemaal niet lang om te bereiden. Als ze een groot stuk hebben en die in steaks snijden, dan moet je het wel op de goede manier snijden, maar op een hete bbq of grilpan duurt het niet veel langer dan een normale steak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was vooraf bereid, aangezien het heel lang duurt om zoiets te bereiden.
Het personeel had er alle begrip voor dat we het niet vraten.
Ik kan echt niet koken en het was ongeveer zoals ik vlees zou bakken!
Zonde.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar eens zal de eerste keer zijn. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Ik verwacht iets magischquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Zet sowieso eigenlijk zelden een tr
quote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het was hoe dan ook niet door de slokdarm heen te rammen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, het duurt helemaal niet lang om te bereiden. Als ze een groot stuk hebben en die in steaks snijden, dan moet je het wel op de goede manier snijden, maar op een hete bbq of grilpan duurt het niet veel langer dan een normale steak.
Zonde.![]()
![]()
Rendier eten komt voorbij en meteen is fogel er
Oeh, een TR-maagdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar eens zal de eerste keer zijn. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Ik verwacht iets magisch
Etenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Rendier eten komt voorbij en meteen is fogel er
Zou wel wat zijn een popup venster met je hebt een TR gezet wat goeeeeeeeeedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar eens zal de eerste keer zijn. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Ik verwacht iets magisch
quote:
Bepaalde mods worden dan warm van binnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Try mequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Maar eens zal de eerste keer zijn. Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Ik verwacht iets magisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een pop-up met «OK, Karen…»quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn een popup venster met je hebt een TR gezet wat goeeeeeeeeed
Oh nee, toch geen gifje van Martien Meiland erbij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn een popup venster met je hebt een TR gezet wat goeeeeeeeeeddan denk ik er nog even over na.
Altijd als Amy postquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bepaalde mods worden dan warm van binnen.![]()
Hoef ze geeneens een TR voor te zetten.I'm surrounded by morons!
Haha, dan zouden veel mensen geen tr meer durven zettenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, toch geen gifje van Martien Meiland erbij?dan denk ik er nog even over na.
Nee nee, mijn eerste keer moet wel speciaal zijn, de post moet het echt waard zijnquote:
Ik zou er nog meer zetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, dan zouden veel mensen geen tr meer durven zetten
Ahwquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd als Amy post![]()
Hoef ze geeneens een TR voor te zetten.
Wat ben jij toch altijd positief over mij
Dat zouden meer mensen moeten doen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was hoe dan ook niet door de slokdarm heen te rammen.
Maar ik begin nu trek te krijgen, dus ik ga eerst zo lunchen![]()
![]()
Jij over jezelf bv?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw
Wat ben jij toch altijd positief over mij
Dat zouden meer mensen moeten doen
quote:die gedachte kwam even in me op
Ik heb 1x rendier gegeten in Stokholm, maar kan me totaal niet meer herinneren wat ik ervan vondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Rendier eten komt voorbij en meteen is fogel er![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn een popup venster met je hebt een TR gezet wat goeeeeeeeeed![]()
![]()
Ik niet, ik heb daar geen TR voor gezetquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet meeposten en snel kapen, @:AardappelSchotel heeft hier vast een pittige mening over![]()
Misschien een ander?![]()
Ik zou wel graag jouw eerste willen zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, mijn eerste keer moet wel speciaal zijn, de post moet het echt waard zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die gedachte kwam even in me op
Zie jouw UI!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Bepaalde mods worden dan warm van binnen.![]()
![]()
Maar nu wordt het tijd om mn spier- en keelpijn te negeren en naar repetitie te gaan, is de generale, dus mag die niet missen![]()
Enjoy!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu wordt het tijd om mn spier- en keelpijn te negeren en naar repetitie te gaan, is de generale, dus mag die niet missen
Succes en anders ff je keeltje smerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu wordt het tijd om mn spier- en keelpijn te negeren en naar repetitie te gaan, is de generale, dus mag die niet missen![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog wel wat daarvoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Succes en anders ff je keeltje smeren![]()
![]()
![]()
Honing?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat daarvoor
Het is dat jij het zegt en niet een van de herenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier in het centrum verkocht een winkel droge worst van rendier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x rendier gegeten in Stokholm, maar kan me totaal niet meer herinneren wat ik ervan vond
Dat was echt goddelijk!
Slagers hier kunnen er nog wel aan komen, "...maar dan moeten we meteen ene hele doos bestellen, en het publiek hier zit daar echt niet op te wachten."![]()
Zie aukje's UI!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maakt het toch minder viezig héquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt en niet een van de heren
Dan moet jij die hele doos maar opeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het centrum verkocht een winkel droge worst van rendier.
Dat was echt goddelijk!
Slagers hier kunnen er nog wel aan komen, "...maar dan moeten we meteen ene hele doos bestellen, en het publiek hier zit daar echt niet op te wachten."
Ik eet liever een ander soort doos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet jij die hele doos maar opeten.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel voor straks thee met honing![]()
![]()
En daarna een proteïneshakequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel voor straks thee met honing![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En daarna een proteïneshake
Een dag bolken telt ook als sportquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook bij sporten![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een dag bolken telt ook als sport
Waar worden de volgende Olympische zomerspelen ook al weer georganiseerd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een dag bolken telt ook als sport![]()
Miamiquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar worden de volgende Olympische zomerspelen ook al weer georganiseerd?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
El Bolkoniaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar worden de volgende Olympische zomerspelen ook al weer georganiseerd?![]()
Oh nee fout, Los Angeles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat was dan ook wel bijzonder slechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bolken is veel meer een sport dan dit!![]()
![]()
Wijf schijnt nu wel ongelooflijk cash te grabben omdat ze haar debiele dansje overal moet uitvoeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel bijzonder slecht![]()
Was vast gewoon een grote grap dat ze mee deedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel bijzonder slecht
Haar man zat in de selectiecommissie dus ja..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was vast gewoon een grote grap dat ze mee deed![]()
Daarom wordt dat ook vervangen in 2028.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Bolken is veel meer een sport dan dit!
Echt, daar heb ik dan weer niks van mee gekregenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haar man zat in de selectiecommissie dus ja..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Los Angeles, trouwensquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar worden de volgende Olympische zomerspelen ook al weer georganiseerd?![]()
Mag dat dan überhaupt wel????quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haar man zat in de selectiecommissie dus ja..![]()
![]()
Nee ze was officieel het beste wat Oceanië te bieden had en had haar concurrenten eerlijk verslagen. Kun je nagaan hoe slecht die waren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was vast gewoon een grote grap dat ze mee deed
Dat verhaal is al meerdere malen ontkracht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou die waren dan idd slechter dan slechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ze was officieel het beste wat Oceanië te bieden had en had haar concurrenten eerlijk verslagen. Kun je nagaan hoe slecht die waren.
Bijna alles van Ozzyman is dan ook wel goud.quote:
De Nederlandse dame die 4e werd geloof ik werd zondag geïnterviewd en gevraagd naar dat optreden van Raygun, gaf ze heel politiek correct maar geen antwoord op.
De komeet Tsuchinshan-ATLAS die deze dagen langs de aarde scheert, is vanavond opnieuw te zien - al moet je vanwege de verwachte sluierbewolking wel een beetje geluk hebben met de timing. Gisteravond was de komeet op veel plekken met het blote oog te zien. "Hij heeft een prachtige lange staart, maar wordt nu wel snel zwakker."
Vanavond nieuwe kans om komeet te zien: 'Wel geluk hebben met timing'Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
@MizzezAmy nu wel opletten he, anders moet je 80.000 jaar wachtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
De komeet Tsuchinshan-ATLAS die deze dagen langs de aarde scheert, is vanavond opnieuw te zien - al moet je vanwege de verwachte sluierbewolking wel een beetje geluk hebben met de timing. Gisteravond was de komeet op veel plekken met het blote oog te zien. "Hij heeft een prachtige lange staart, maar wordt nu wel snel zwakker."
Vanavond nieuwe kans om komeet te zien: 'Wel geluk hebben met timing'![]()
Als ik het niet vergeet ga ik even koekeloeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Vanavond nieuwe kans om komeet te zien: 'Wel geluk hebben met timing'
Gekke Jussiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
Even de kachel nog een maand niet aanzetten![]()
![]()
Anders hebben we altijd de foto's nog.quote:
Vanavond niet nodig, de zon scheen lekker naar binnen vandaagquote:
En straks ben ik erquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanavond niet nodig, de zon scheen lekker naar binnen vandaag![]()
![]()
Ik heb m net aangezet. Maar hij staat nu op 17 graden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:27 schreef JustinK het volgende:
Even de kachel nog een maand niet aanzettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als Justin er is wordt het altijd gezellig en warm
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was je al begonnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je was er nog niet?
Pannenkoeken zijn al op..
Gelukkig is er nog een toetje![]()
![]()
Ja om half 5 alquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was je al begonnen?
Gelukkig is er nog een toetje
Maar de reis meer dan waardquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is best een eind naar jou toe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet niet eens waar jij ongeveer woontquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is best een eind naar jou toe
Dat is correct en tevens juistquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Z-Hquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij ongeveer woont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een steekproef bij jou wijst dat uit
Maar die kilometers heeft hij er wel voor over. Die legt hij fluitend af.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar op een gegeven moment is de smaak er wel van af!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juistHee kerel!
![]()
Eet ik eigenlijk zelden maar binnenkort eens maken. Wel weer zin in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je was er nog niet?
Pannenkoeken zijn al op..
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die kilometers heeft hij er wel voor over. Die legt hij fluitend af.![]()
![]()
Ach zonde files en met een fijn muziekje is idd easy peasyquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die kilometers heeft hij er wel voor over. Die legt hij fluitend af.
'navondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is de smaak er wel van af!Hee kerel!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Af en toe is het wel lekker idd, niet al te vaak ook meer in de herfst/winterquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Eet ik eigenlijk zelden maar binnenkort eens maken. Wel weer zin in.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
In het noorden zijn inderdaad niet veel files. Justin weet niet wat hem overkomt. Gewoon constant 100km/u kunnen rijden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach zonde files en met een fijn muziekje is idd easy peasy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Paar met kaas, paar met spek, paar met stroop.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker idd, niet al te vaak ook meer in de herfst/winterEn dan teveel maken omdat je na 2 stuks al vol zit.
Die kijkt zijn ogen uit huh waar zijn de auto'squote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het noorden zijn inderdaad niet veel files. Justin weet niet wat hem overkomt. Gewoon constant 100km/u kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach zonde files en met een fijn muziekje is idd easy peasy![]()
![]()
En dan maar 100 rijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het noorden zijn inderdaad niet veel files. Justin weet niet wat hem overkomt. Gewoon constant 100km/u kunnen rijden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maak je minderquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Paar met kaas, paar met spek, paar met stroop.En dan teveel maken omdat je na 2 stuks al vol zit.
Ik eet er meestal 2 a 3 maar dat zijn dan ook kleine
Oh ze kennen het concept auto's al wel bij jullie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kijkt zijn ogen uit huh waar zijn de auto's
Hé pas op jijquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ze kennen het concept auto's al wel bij jullie?
Volgens mij heb je voor elke omstandigheid wel zo'n gifjequote:
Uw ADH vitamine Worst
Bijna wel ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor elke omstandigheid wel zo'n gifje
Ik ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
Er zit er hier weer eentje Paupertroll te kijken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dinsdag blessings voor jou.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is wel cutequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb matching pajamas gekocht
Anwbkoppelvibes
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb matching pajamas gekocht
Anwbkoppelvibes![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ongeveer eens per maand is het volle maan, maar deze week is sprake van een volle supermaan. Deze maan wordt ook jachtmaan genoemd en is de grootste en helderste maan van 2024. De maan staat het dichtst bij de aarde met een afstand van 357.364 km. Of het helder is deze week lees je in dit bericht.
https://www.weeronline.nl(...)an-deze-week-te-zienMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik snap dat "Rider meldt zich!" alleen nooit, als die puppy's naar Rider toe komen om zich te melden.quote:![]()
![]()
Picsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit is al de derde die gekocht heb 😅Uw ADH vitamine Worst
Mijn dank is groot zuster!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
DANKJEWEL VOOR JOU OOK
EN ALLE DTSERSOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
You’re welcomequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
DANKJEWEL VOOR JOU OOK
EN ALLE DTSERS
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet nog dikke handschoenen kopen voor op de scooter, vorig waren mijn handen halfgevroren met de huidige handschoenenUw ADH vitamine Worst
Zsm halenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog dikke handschoenen kopen voor op de scooter, vorig waren mijn handen halfgevroren met de huidige handschoenen
Helemaal voorbereid'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ongeveer eens per maand is het volle maan, maar deze week is sprake van een volle supermaan. Deze maan wordt ook jachtmaan genoemd en is de grootste en helderste maan van 2024. De maan staat het dichtst bij de aarde met een afstand van 357.364 km. Of het helder is deze week lees je in dit bericht.
https://www.weeronline.nl(...)an-deze-week-te-zien![]()
Heb ook een vouwbaar infraroodpaneeltje gekocht alvast, anders wordt het vast weer heel duur of uitverkocht als het echt koud wordtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zsm halen
Helemaal voorbereidUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog dikke handschoenen kopen voor op de scooter, vorig waren mijn handen halfgevroren met de huidige handschoenen![]()
![]()
Slim.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ook een vouwbaar infraroodpaneeltje gekocht alvast, anders wordt het vast weer heel duur of uitverkocht als het echt koud wordt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb hier een warmtepompboiler in de schuur staan om later aan te laten sluiten!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ook een vouwbaar infraroodpaneeltje gekocht alvast, anders wordt het vast weer heel duur of uitverkocht als het echt koud wordtDat omdat er nu ineens een enorme run op die krengen is.
![]()
Nu nog een windjack met beide in zelfde kleurquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/dames(...)ood-23490990RED.html ik heb deze hij heeft een blauwe
Uw ADH vitamine Worst
Strakke planga erbij en matching sjalen ja we love itquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu nog een windjack met beide in zelfde kleur
In allebei een dikke wind laten, dan worden ze vanzelf beiden bruin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu nog een windjack met beide in zelfde kleur![]()
Ook nog identieke fietsen (wel de dames- en herenversie).quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Strakke planga erbij en matching sjalen ja we love it![]()
De voorliefde voor blessings gifjes wordt steeds logischer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/dames(...)ood-23490990RED.html ik heb deze hij heeft een blauwe
Bah ome Willemquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
In allebei een dikke wind laten, dan worden ze vanzelf beiden bruin.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
De voorliefde voor blessings gifjes wordt steeds logischer.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kijkt zijn ogen uit huh waar zijn de auto'sAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
De voorliefde voor blessings gifjes wordt steeds logischer.
Ik zeg
YOLO
Living my best life
You only i? once?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Ik zeg
YOLO
Living my best life
Dat beetje is de eerste sexsymbool die bekend is bij de mensheid tochquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Ik zeg
YOLO
Living my best life![]()
Ja en dat Vrolijk Vlees wat ik het net over had komt ook in dit liedje voor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat beetje is de eerste sexsymbool die bekend is bij de mensheid toch![]()
Ik vind dat een rare combiquote:
Kendrick ja geweldig Adam next al kan die best aardig zingen
The Lonely Island.quote:
Met Adam heb je zoiets van Lamaar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind dat een rare combi
Kendrick ja geweldig Adam next al kan die best aardig zingen![]()
![]()
Ja in de zin van zijn persona vind ik niet zoquote:
Wordt ik nu gek of mis ik soms gewoon Posts
En als ik refresh zijn ze er welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gevalletje Non grata dus, zijn persona?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja in de zin van zijn persona vind ik niet zo![]()
Haha ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevalletje Non grata dus, zijn persona?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Raar even uitloggen en weer inloggen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
En als ik refresh zijn ze er welMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Beetje zwaar welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat de bank op jou ligt
Ok flitsbezoek
Hele fijne week allemaal met dinsdag blessing 🙏
Dag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn FOK! Logt tegenwoordig vaak uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raar even uitloggen en weer inloggen?
Vanzelf
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raar even uitloggen en weer inloggen?![]()
![]()
Geen idee. Gister had ik veel haperingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
En als ik refresh zijn ze er welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Huh dat heb ik nooit gehad of misschien 1 keerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn FOK! Logt tegenwoordig vaak uit
Vanzelf
Ja. Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Raar even uitloggen en weer inloggen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Elke week wel 2 a 3 keerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nooit gehad of misschien 1 keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zeggen ze wel vaak of ff de stekker uit en weer inquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaak of ff de stekker uit en weer in![]()
Whahahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Al geprobeerd Windows opnieuw te installeren?
Op mijn iPhone ?
Ik had verwacht dat je een nieuwe pc aansmeerdequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Al geprobeerd Windows opnieuw te installeren?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb geen problemen met fok, alleen dat de like knop niet goed werkt somsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Have you tried turning it off and on again?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ssst, dat is mijn volgende stap!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je een nieuwe pc aansmeerde![]()
![]()
Ik ga liever gewoon doodquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Al geprobeerd dat onding het raam uit te tyfen en een fatsoenlijke android te nemen?![]()
Ik zette vanavond de computer aan en had geen internet. De laptop had wel internet, de computer niet.
Herstarten, nog steeds niet. Netwerkkabel omdraaien, nog steeds niet.
Nog een keer proberen in ander poortje in de switch, nog niet, toen een andere netwerkkabel en ineens werkt het. Maar het werkt nu met de oorspronkelijke netwerkkabel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Iets zegt me dat dat een piepklein beetje overtrokken is!
Dat is wel heel raarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zette vanavond de computer aan en had geen internet. De laptop had wel internet, de computer niet.
Nog een keer proberen in ander poortje in de switch, nog niet, toen een andere netwerkkabel en ineens werkt het. Maar het werkt nu weer met de oorspronkelijke netwerkkabel.![]()
Ow dan zat de data gewoon ff vast in de kabel en is dat er uit gelekt toen je het ontkoppeld had!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een keer proberen in ander poortje in de switch, nog niet, toen een andere netwerkkabel en ineens werkt het. Maar het werkt nu weer met de oorspronkelijke netwerkkabel.![]()
![]()
Spookjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog een keer proberen in ander poortje in de switch, nog niet, toen een andere netwerkkabel en ineens werkt het. Maar het werkt nu met de oorspronkelijke netwerkkabel.
Er gebeuren vreemde dingen hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt je huis laten reinigenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er gebeuren vreemde dingen hier.
Kom je langs?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Speedfight is toch van TRU ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een [TRU] ervaring gehad op ICT gebied @:loveyoulongtimeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
fight? Ik dacht altijd dat het light was!quote:
Maar ik heb echt met een vervloekte pc te maken gehad!![]()
![]()
Huhquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
fight? Ik dacht altijd dat het light was!
Maar ik heb echt met een vervloekte pc te maken gehad!![]()
Nee ik ben toch niet abuis ?
Lijkt me wel creepyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus een kop voor de helft gevuld met honing en heet water erbij?quote:
Je hebt gewoon honing theequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus een kop voor de helft gevuld met honing en heet water erbij?
En wat citroen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus een kop voor de helft gevuld met honing en heet water erbij?![]()
![]()
Okee, ik typ het even uit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh![]()
Nee ik ben toch niet abuis ?
Lijkt me wel creepy![]()
![]()
Ow
Leuk weetje voor @gebrokenglas
Schijnt dat thee uit theezakjes naast suiker voornamelijk stof bevatten
Dust noemen ze het
Theegruis heet hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ow
Leuk weetje voor @:Gebrokenglas
Schijnt dat thee uit theezakjes naast suiker voornamelijk stof bevatten
Dust noemen ze hetUw ADH vitamine Worst
Zag een stukje van de keuringsdienst van waardequote:
Daar noemden ze het DustThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: