quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:41 schreef KingRoland het volgende:
Heb het nu al benauwd
Zweetdruppels in fucking oktober wtf
Was vanochtend op Europarcs hoofdkantoor in Amersfoort met de korte broek. Keken me wel raar aanquote:
Ja lach er maar om. Ik ga nu zonnebrand kopen want het begint steeds warmer te worden. Voelt alsof het 25+ is.quote:
Zonnebrand voor wat? Kats geen uv brandgevaarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Ik ga nu zonnebrand kopen want het begint steeds warmer te worden. Voelt alsof het 25+ is.
Hier warm bij mij en @MissHobjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:29 schreef Zorro het volgende:
Er was een dikke 20 graden beloofd, maar het is gewoon nog steeds stervenskoud. WAT IS DIT
Welk land zit je? Misschien naar Nederland terug komen? Hier geen hitte meer namelijkquote:
Braboland.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welk land zit je? Misschien naar Nederland terug komen? Hier geen hitte meer namelijk
Ja, valt wat tegen nu. Ochtend was perfect, nu meer grijs en flets zonnetje nog. Wolken waren wel voorspeld overigens voor deze regio.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het stom. Maar misschien komt het nog.
Over een paar uur begint het alweer af te koelen, we zitten in week 42.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, valt wat tegen nu. Ochtend was perfect, nu meer grijs en flets zonnetje nog. Wolken waren wel voorspeld overigens voor deze regio.
Komt elk jaar wel voor in oktober. Was zacht/mild, maar echt niet overdreven warm. Sommige overdrijven nogal of zitten gewoon te trollenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou nou poe poe jeetje mineetje
[ afbeelding ]
Warm was het wel, maar ook zeer teleurstellendquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Wat een telleurstellende dag. Niks geen zon gezien en helemaal niet warm in rotterdam
Was inderdaad gewoon prima, jammer van de zon in de middag hier. Tot half 2 was echt perfect.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komt elk jaar wel voor in oktober. Was zacht/mild, maar echt niet overdreven warm. Sommige overdrijven nogal of zitten gewoon te trollen
Zomeravonden? Avond begint nu pas. Het is zo donker en straks ook wel weer fris.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, dit is dus wat juffrouw Jetten heeft beschreven in de 1000 miljard nota, als iets wat je niet moet willen. Zomeravonden in oktober. Heerlijk aan de piepers gezeten op de veranda. Laag staand zonnetje in de ogen, zonnebril op. Warm briesje, prima dagje geworden nog. Fijn zat in de staart.
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:49 schreef RamboDirk het volgende:
Warm briesje, prima dagje geworden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |