Dat zou ik een stroef begin noemen. We zijn ook nog ongeslagen. Waardeloos is wat anders.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
In 7 wedstrijden punten verliezen tegen Sparta, Groningen, NEC en Willem II.
Leuk ongeslagen, levert alleen nog minder op dan 2x winnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou ik een stroef begin noemen. We zijn ook nog ongeslagen. Waardeloos is wat anders.
Zeker. Zijn acties zorgen voor diepte en het is iemand die zijn man voorbij kan spelen. Overzicht moet beter, maar dat was bij Minteh ook. Laten we zeggen dat ie best potentie heeft.quote:
Dat zie je de laatste weken sowieso wel. Uiteraard is Gernot de missende schakel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze opstelling werkt wel goed. Organisatorisch dik in orde
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:40 schreef Vis1980 het volgende:
Trauner heeft een goed gezicht voor zowel een kabouter als een reus.
Klopt, dan hadden we er nog beter voor gestaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Leuk ongeslagen, levert alleen nog minder op dan 2x winnen.
hij doet het prima in deze wedstrijd inderdaad. Ik zie hem vooral als iemand die lekker kan spelen wanneer er ruimte is, tegen de verdedigende muren speelde ie niet best.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeker. Zijn acties zorgen voor diepte en het is iemand die zijn man voorbij kan spelen. Overzicht moet beter, maar dat was bij Minteh ook. Laten we zeggen dat ie best potentie heeft.
Hij moet ook wel een beetje de tijd krijgen, hij is jong en het alternatief...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij doet het prima in deze wedstrijd inderdaad. Ik zie hem vooral als iemand die lekker kan spelen wanneer er ruimte is, tegen de verdedigende muren speelde ie niet best.
Zerrouki gaat er sowieso in komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu geen Zerrouki Carranza etc erin straks en dan komt het goed.
Ik hoop het niet.quote:
Makkelijk om te vergeten hoe waardeloos de rest tegenwoordig is. Eredivisie is er de afgelopen jaren echt niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef CR7 het volgende:
Je speelt eigenlijk een waardeloos seizoen. Maar toch heb je minder verliespunten dan Twente en AZ dat volgens velen een geweldig seizoen aan het spelen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |