Ja, het lijkt wel alsof we vergeten dat spelers soms ook even moeten wennen en ingespeeld worden. Dat kost vaak tijd, voor deze bedragen kun je niet verwachten dat alles er in 1 keer staat.quote:
Precies, dat zie je alleen bij echte toppers als Hancko of Hwang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel alsof we vergeten dat spelers soms ook even moeten wennen en ingespeeld worden. Dat kost vaak tijd, voor deze bedragen kun je niet verwachten dat alles er in 1 keer staat.
En Henk Vos.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies, dat zie je alleen bij echte toppers als Hancko of Hwang.
Maakt me weinig uit wie 'm maakt, al heb ik wel een kleine voorkeur voor Trauner, uiteraard. Liefst sws nog in de eerste helftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
Laat het een wereldgoal van Ueda zijn.
een incident kan altijd, maar ik vind dit al de derde van deze wedstrijd alleen. (dat uitkomen was knullig in de openingsfase) -- zo'n klote pass die niet verwerkt kan worden en gelijk een kans tegen.. en dan dat loslaten ipv klem/ver weg boksenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kan ik hem wel vergeven, maar uiteraard ben ik wel team Bijlow.
#BijlowLivesMatterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kan ik hem wel vergeven, maar uiteraard ben ik wel team Bijlow.
Je speelt ook helemaal geen waardeloos seizoen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef CR7 het volgende:
Je speelt eigenlijk een waardeloos seizoen. Maar toch heb je minder verliespunten dan Twente en AZ dat volgens velen een geweldig seizoen aan het spelen zijn.
In 7 wedstrijden punten verliezen tegen Sparta, Groningen, NEC en Willem II.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je speelt ook helemaal geen waardeloos seizoen.
Verschil is dat jij aan scorebordjournalistiek doet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
In 7 wedstrijden punten verliezen tegen Sparta, Groningen, NEC en Willem II.
Ja ok, je hebt wel gelijk. Het spel was wel geweldig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij aan scorebordjournalistiek doet.
Fijn dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt wel gelijk. Het spel was wel geweldig.
Done deal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De meer dan verdiende 0-3, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |