een incident kan altijd, maar ik vind dit al de derde van deze wedstrijd alleen. (dat uitkomen was knullig in de openingsfase) -- zo'n klote pass die niet verwerkt kan worden en gelijk een kans tegen.. en dan dat loslaten ipv klem/ver weg boksenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kan ik hem wel vergeven, maar uiteraard ben ik wel team Bijlow.

#BijlowLivesMatterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze kan ik hem wel vergeven, maar uiteraard ben ik wel team Bijlow.

Je speelt ook helemaal geen waardeloos seizoen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef CR7 het volgende:
Je speelt eigenlijk een waardeloos seizoen. Maar toch heb je minder verliespunten dan Twente en AZ dat volgens velen een geweldig seizoen aan het spelen zijn.

In 7 wedstrijden punten verliezen tegen Sparta, Groningen, NEC en Willem II.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je speelt ook helemaal geen waardeloos seizoen.

Verschil is dat jij aan scorebordjournalistiek doet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
In 7 wedstrijden punten verliezen tegen Sparta, Groningen, NEC en Willem II.

Ja ok, je hebt wel gelijk. Het spel was wel geweldig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij aan scorebordjournalistiek doet.

Fijn dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt wel gelijk. Het spel was wel geweldig.

Done deal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De meer dan verdiende 0-3, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |