Op de afsluitdijk kan best toch, lekker karren op de brugquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het op die stukjes is kan je het net zo goed niet doen.
Eerder de ballen uit mijn broek lachen met dat kaartje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:49 schreef KvanG het volgende:
Ik dacht dat TS van D66 was, die zou dus nu volgens de partijpolitiek moord en brand moeten schreeuwen.
Bijna nergensquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:55 schreef Hexagon het volgende:
Jippie, we mogen weer 130 km per uur. Niet overal. Maar toch.
Je kan overdag vaak ook niet echt harder dan 100quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:27 schreef pmponer het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehoord die is geflitst op een snelweg waar je overdag 100 moet, dus wat mij betreft blijft het zoals het is.
Ik vind 100 km/u juist vele malen prettiger en ontspannender rijden dan 130 km/u. Ik rijd vrijwel altijd ongeveer 105 tot 108 km/u op de teller op de snelweg.quote:
Tjah, smaken verschillen he. Op ruime banen waar je makkelijk afstand kan houden vind ik hard rijden gewoon ontspannend. het is mij ook niet om de tijdswinst te doen, maar het is een stukje ontspanning/meditatie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind 100 km/u juist vele malen prettiger en ontspannender rijden dan 130 km/u. Ik rijd vrijwel altijd ongeveer 105 tot 108 km/u op de teller op de snelweg.
Desondanks moet ik zeggen dat ik het verkeersbeeld voorheen veel rustiger vond. Voordat 130 km/u werd ingevoerd althans. Nu zie ik zelf dat ik ook overdag nog steeds aan alle kanten voorbij gevlogen wordt en opgejaagd wordt als ik overdag iemand met 110 km/u aan het inhalen ben (terwijl je 100 mag).
Bovendien lijken veel mensen 130 km/u na 19.00u te zien als legitimatie om relatief veilig en ongestraft 160 km/u te kunnen rijden ofzo (of in ieder geval onder de invorderingsgrens). Want na 19.00u lijkt het wel op de Duitse autobahn tegenwoordig. Er lijkt echt veel harder te worden gereden dan tot enkele jaren terug voor mijn gevoel.
Dat zorgt voor een veel onrustiger verkeersbeeld. Grotere snelheidsverschillen en in mijn ogen ook tot meer gevaarlijke situaties (kans is nu groter dat iemand een keer de snelheid verkeerd inschat).
Verschilt ook echt per auto.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, smaken verschillen he. Op ruime banen waar je makkelijk afstand kan houden vind ik hard rijden gewoon ontspannend. het is mij ook niet om de tijdswinst te doen, maar het is een stukje ontspanning/meditatie.
Veel onrust ontstaat mij inziens door de vrachtauto's die elkaar soms inhalen omdat er een verschil is van 2 km/hJe ziet daardoor echt files en gevaarlijke situaties ontstaan.
Kleine stappen vooruit.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:40 schreef Hexagon het volgende:
Nou het wordt nog een plek minder![]()
https://www.nu.nl/politie(...)stukken-snelweg.html
Het Oosten, maar daar zit juist de hele achterban van Caroline. Dat wordt weer met de vuist op tafelquote:Op donderdag 19 december 2024 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Ondertussen in oost Nederland :
https://www.gld.nl/nieuws(...)-a12-bij-velperbroek
Maar da's het oosten maar. Scheelt dat het toch maar een tweebaans snelweg is.
Eerst even omrijden.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het Oosten, maar daar zit juist de hele achterban van Caroline. Dat wordt weer met de vuist op tafel
Mijn BMW noch bankrekening geeft een moer. Gewoon gassen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:09 schreef Haushofer het volgende:
130 rijden is voor mensen die niet snappen hoe luchtwrijving van snelheid afhangt
Hint: je luchtwrijving neemt met 69% toe als je 130 km/h rijdt i.p.v. 100 km/h.
Ja, lekker. Stoer ookquote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mijn BMW noch bankrekening geeft een moer. Gewoon gassen.
Zojuist 69 km in 25-30 minuten gereden. Lekker toch.
Nog gingen er mensen harder dan ik hoor en dankzij mijn rijstijl maak ik juist ruimte waar mensen het henzelf moeilijk maken door treintje te rijden op rechterbaan en als ze dan ooit eens durven in te halen gaat het met 101 km/u omdat ze niet weten dat hen snelheidsmeter niet de daadwerkelijke snelheid aantoont.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, lekker. Stoer ook
Iedereen: doe als epicbeardman. Hijweets.
Je bent echt stoer man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mijn BMW noch bankrekening geeft een moer. Gewoon gassen.
Zojuist 69 km in 25-30 minuten gereden. Lekker toch.
Je kan beginnen met je usericon te veranderen, want de Oekraine oorlog is zo irrelevant geworden dat NOS zelfs geen liveblog er voor heeft. Je moet een ISIS vlag gebruiken want daar geilt NOS nu op. Syrische vlag.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent echt stoer man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.
Maar helaas, jij bent gevaccineerdquote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent echt stoer man, ik moet echt meer op jouw gaan lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |